ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
533
订阅者
+2524 小时
+437
+4330
帖子存档
فدات میشمم

هم قهقه زدم هم هقهق عالی بود خسته نباشیییی

کی بود توی چپتر قبلی میخواست با ماشین از روش رد شه‌. کجایی انون.

خوشم میاد هر چپتر نظرتون راجع به سونگهون تغییر می‌کنه

یونجون به معنای واقعی "پیرمرده" و این اصلا یه شوخی نیست

منم عاشق شماها هستم و میمونم تا ابددد :(

مکالمه هیجیک ناز ترین مکالمه دنیا بود و یونجون عین یه پیرمرد خنگوله و نیکی؟؟؟ نیکی لیترلی خنده دار ترین کراکتره عاشقشم کاش هیچوقت کچل نشه. جونگوون مست هم یه پیشی خوردنیه من اگه جای جی بودم یک لقمش میکردم!! سونو یک ذره تند و یک طرفه حرفاشو به سونگهون زد راستش دلم براش میسوزه دلم میخواد بغلش کنم :(

اول از همه مرسی که اینقدر زیاد بود، دوم اینکه خیلی خیلی خیلی خندیدم و سوم اینکه خیلی چیزای جدید هم تو این چپتر فهمیدم و برام واضح تر شد :( مرسی مرسی مرسی کلی خسته نباشی عاجق این ای یو هستم و میمونم تا ابد!!!!

توی دنیای خودشونن چیکارشون دارید

قهقهه زدمممیوثهیویی

https://t.me/cytir/3331?single وای سر این توییتای نیکی و جی یجوری قهقهه زدم که خودم ترسیدم جی و نیکی اسکرین تا ابد بهترین فرندشیپ>> 😭😂😂😂 این ونتوسیا شبیه هرچیزی هستن جز آکادمی بسکتبال هر کدومشون یه فاز دارنن عاشق مارتین شدم حقیقتا سلام صبح دل انگیز اعضای گروه بخیر🗣🗣🗣🗣

من دیشب با پلی کردن این ویس جوری سکته زدم که احساس کردم خوابم پرید

语音消息00:13

https://t.me/cytir/3325?single من دارم جیغ میزنم لطفا مزاحمم نشید🗣🗣

همه خیلی این جمله رو منشن کردن ذوق می‌کردم وقتی می‌دیدمش

https://t.me/cytir/3325?single AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "تو همیشه وقتایی که انتظارشو ندارم به عنوان نجات دهنده ظاهر میشی جیک" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

the night I lost Somewhere between the lie and the truth, I fell in love. chapter 7 #AU
the night I lost
Somewhere between the lie and the truth, I fell in love.
chapter 7
#AU

کاش من دیگه از کسی تعریف نکنم

مریم کوری یا خوابی

:)))