screen
الذهاب إلى القناة على Telegram
533
المشتركون
+2524 ساعات
+437 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
536
مکالمه هیجیک ناز ترین مکالمه دنیا بود و یونجون عین یه پیرمرد خنگوله و نیکی؟؟؟ نیکی لیترلی خنده دار ترین کراکتره عاشقشم کاش هیچوقت کچل نشه. جونگوون مست هم یه پیشی خوردنیه من اگه جای جی بودم یک لقمش میکردم!! سونو یک ذره تند و یک طرفه حرفاشو به سونگهون زد راستش دلم براش میسوزه دلم میخواد بغلش کنم :(
536
اول از همه مرسی که اینقدر زیاد بود، دوم اینکه خیلی خیلی خیلی خندیدم و سوم اینکه خیلی چیزای جدید هم تو این چپتر فهمیدم و برام واضح تر شد :( مرسی مرسی مرسی کلی خسته نباشی عاجق این ای یو هستم و میمونم تا ابد!!!!
536
https://t.me/cytir/3331?single
وای
سر این توییتای نیکی و جی یجوری قهقهه زدم که خودم ترسیدم
جی و نیکی اسکرین تا ابد بهترین فرندشیپ>>
😭😂😂😂
این ونتوسیا شبیه هرچیزی هستن جز آکادمی بسکتبال
هر کدومشون یه فاز دارنن
عاشق مارتین شدم حقیقتا
سلام صبح دل انگیز اعضای گروه بخیر🗣🗣🗣🗣
536
https://t.me/cytir/3325?single
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"تو همیشه وقتایی که انتظارشو ندارم به عنوان نجات دهنده ظاهر میشی جیک"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
536
Repost from evaneşce
the night I lostSomewhere between the lie and the truth, I fell in love.
chapter 7#AU
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
