ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
533
المشتركون
+2524 ساعات
+437 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
فدات میشمم

هم قهقه زدم هم هقهق عالی بود خسته نباشیییی

کی بود توی چپتر قبلی میخواست با ماشین از روش رد شه‌. کجایی انون.

خوشم میاد هر چپتر نظرتون راجع به سونگهون تغییر می‌کنه

یونجون به معنای واقعی "پیرمرده" و این اصلا یه شوخی نیست

منم عاشق شماها هستم و میمونم تا ابددد :(

مکالمه هیجیک ناز ترین مکالمه دنیا بود و یونجون عین یه پیرمرد خنگوله و نیکی؟؟؟ نیکی لیترلی خنده دار ترین کراکتره عاشقشم کاش هیچوقت کچل نشه. جونگوون مست هم یه پیشی خوردنیه من اگه جای جی بودم یک لقمش میکردم!! سونو یک ذره تند و یک طرفه حرفاشو به سونگهون زد راستش دلم براش میسوزه دلم میخواد بغلش کنم :(

اول از همه مرسی که اینقدر زیاد بود، دوم اینکه خیلی خیلی خیلی خندیدم و سوم اینکه خیلی چیزای جدید هم تو این چپتر فهمیدم و برام واضح تر شد :( مرسی مرسی مرسی کلی خسته نباشی عاجق این ای یو هستم و میمونم تا ابد!!!!

توی دنیای خودشونن چیکارشون دارید

قهقهه زدمممیوثهیویی

https://t.me/cytir/3331?single وای سر این توییتای نیکی و جی یجوری قهقهه زدم که خودم ترسیدم جی و نیکی اسکرین تا ابد بهترین فرندشیپ>> 😭😂😂😂 این ونتوسیا شبیه هرچیزی هستن جز آکادمی بسکتبال هر کدومشون یه فاز دارنن عاشق مارتین شدم حقیقتا سلام صبح دل انگیز اعضای گروه بخیر🗣🗣🗣🗣

من دیشب با پلی کردن این ویس جوری سکته زدم که احساس کردم خوابم پرید

رسالة صوتية00:13

https://t.me/cytir/3325?single من دارم جیغ میزنم لطفا مزاحمم نشید🗣🗣

همه خیلی این جمله رو منشن کردن ذوق می‌کردم وقتی می‌دیدمش

https://t.me/cytir/3325?single AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "تو همیشه وقتایی که انتظارشو ندارم به عنوان نجات دهنده ظاهر میشی جیک" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

the night I lost Somewhere between the lie and the truth, I fell in love. chapter 7 #AU
the night I lost
Somewhere between the lie and the truth, I fell in love.
chapter 7
#AU

کاش من دیگه از کسی تعریف نکنم

مریم کوری یا خوابی

:)))