سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
247
Subscribers
+1024 hours
+317 days
+3130 days
Posts Archive
من اگه پدر شدم و بچم یکم سمت چپولیسم رفت همونجا سرشو میبرم چون به بهرحال پیشگیری بهتر از درمانه
Repost from N/a
و در آخر
خیلیاتون اینجا پسرید ولی خب دخترم یه چند تا هست
در کل مشخصا یه سریاتون بعدا ازدواج میکنید
وقتی بچه دار شدید رو تربیت دختر یا پسرتون حساس باشید،نیکلاس های آینده در کمین اند
تعلیق فعالیت
زمان نمیدم که کِی برمیگردم
ولی احتمالا بر میگردم
@nicholas_azizifar1
Repost from N/a
کالابرگ ۱ تومن مختص خرید کالای آمریکایی دهه ۶۰ ای ارضا و impressed شد
🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸
Repost from Kiranian Society
اولین ملتی در تاریخ هستیم که خون پیشوای خود را به گندم و ذرت فروختند!
《S_y》
@Kiranian_Society
دوستان بجای اینکه ول کنید برید یه پیشنهاد بهتر دارم همتون رو دعوت میکنم اینجا که همه اینجا ادمین بشین دیگه جبهه تک چنل بشه
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
