سفارت خانه شاهنشاهی
Kanalga Telegram’da o‘tish
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
250
Obunachilar
+424 soatlar
+357 kunlar
+3530 kunlar
Postlar arxiv
من اگه پدر شدم و بچم یکم سمت چپولیسم رفت همونجا سرشو میبرم چون به بهرحال پیشگیری بهتر از درمانه
Repost from N/a
و در آخر
خیلیاتون اینجا پسرید ولی خب دخترم یه چند تا هست
در کل مشخصا یه سریاتون بعدا ازدواج میکنید
وقتی بچه دار شدید رو تربیت دختر یا پسرتون حساس باشید،نیکلاس های آینده در کمین اند
تعلیق فعالیت
زمان نمیدم که کِی برمیگردم
ولی احتمالا بر میگردم
@nicholas_azizifar1
Repost from N/a
کالابرگ ۱ تومن مختص خرید کالای آمریکایی دهه ۶۰ ای ارضا و impressed شد
🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸
Repost from Kiranian Society
اولین ملتی در تاریخ هستیم که خون پیشوای خود را به گندم و ذرت فروختند!
《S_y》
@Kiranian_Society
دوستان بجای اینکه ول کنید برید یه پیشنهاد بهتر دارم همتون رو دعوت میکنم اینجا که همه اینجا ادمین بشین دیگه جبهه تک چنل بشه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
