ru
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Открыть в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
250
Подписчики
+424 часа
+357 дней
+3530 день
Архив постов
اوی

اقا هرکی پس با این ایده موافق پی ویم پیام بده ادمینش میکنم

ما که هستیم

نه داش شما با ماشین وارد راه تبریز میشی

والا من پیشنهاد دادم اگه دوست دارین بیاین چنل من ولی بعضیا قبول نکردن

من اگه پدر شدم و بچم یکم سمت چپولیسم رفت همونجا سرشو میبرم چون به بهرحال پیشگیری بهتر از درمانه

Repost from N/a
و در آخر خیلیاتون اینجا پسرید ولی خب دخترم یه چند تا هست در کل مشخصا یه سریاتون بعدا ازدواج میکنید وقتی بچه دار شدید رو تربیت دختر یا پسرتون حساس باشید،نیکلاس های آینده در کمین اند تعلیق فعالیت زمان نمیدم که کِی برمیگردم ولی احتمالا بر میگردم @nicholas_azizifar1

Repost from N/a
کالابرگ ۱ تومن مختص خرید کالای آمریکایی دهه ۶۰ ای ارضا و impressed شد 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸

آفرین برادر خودت رو نجات بده

واییییییییییییییییییی سرطان گوش گرفتم

داش بهرحال باقرشاه باید غذا بیاره برا رافضیا

Repost from Kiranian Society
اولین ملتی در تاریخ هستیم که خون پیشوای خود را به گندم و ذرت فروختند!    《S_y》 @Kiranian_Society

دوستان بجای اینکه ول کنید برید یه پیشنهاد بهتر دارم همتون رو دعوت میکنم اینجا که همه اینجا ادمین بشین دیگه جبهه تک چنل بشه

چنلشو آرشیو کردو رفت

دوستان متاسفانه فالکون رو از دست دادیم

چه روز کیریه امروز

Repost from N/a
نقاهم نامه خودتحقیری پایان فعالیت در تمام جبهه ها 🇮🇱🇺🇸 | @RubioDoctrine | 🇺🇸🇮🇱

یادش بخیر یه زمانی ترامپ مادرش جنده نبود

Repost from Zionist planet
میخندیدیم ما شب تا صبح...

DJT