سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
250
Subscribers
+424 hours
+357 days
+3530 days
Posts Archive
یه چند چیز هست تو این خودتحقیری که از نظرم ایراده
البته تو همه چنلا نیست ولی خب
۱_توهین به رضاپهلوی(اگه ایده ای برای مسلح کردن مردم دارید بدید و یا اگه کسی بهتر هست که مردم مسلح میکنه معرفی کنید)
۲_سلفی گری--شما اگر فکر میکنید که باید برای رافضی کشی بچسبید به طیف دیگه مسلمونا سخت در اشتباهید.مسلمون مسلمونه و خوی وحشی گریش شیعه و سنی نداره.گر چه اگه همین الان داعش وارد ایران بشه سر شمارم میبره نگاه نمیکنه ببینه شیعه قبول دارید یا نه
۳_زن ستیزی-فکر نمیکنم جز دد کسی همچین افکاری در این حد داشته باشه
۴_توهین به کشته ها
هر کی اینکارو میکنه مادرش جندست
در آخر هم باید دوست بود و به استریت یا گی بودن کاری نباید داشت
به قول به بنده خدایی
کشور نفرین شده انگار
این جامعه کثیف و کصشعر توی یه لوپ تکرار گیر کرده تا یکم دوباره اوضاع آروم میشه بیغیرتیا شروع میشه هعی عادی نشون داده میشه دوباره جنسیت ستیزی بین زن و مرد دوباره یهود ستیزی دوباره پهلوی ستیزی دوباره عادی نشون دادن اوضاع مملکت
دوباره زبون باز کردن مادرجنده های اصلاح طلب چه مرگتونه آخه مادرکونیا چرا وقتی یکسری دالگ موش اینارو دوباره توی جامعه ترند میکنن باز یه عده احمق تر دارن بهش دامن میزنن چرا آدم نمیشید خب
رایان اون چنل کوفتیتو پاک کن برو یه چنل عرزشی بزن توش به رضا پهلوی و براندازا فحش بده از مردن چهل هزار نفر آدم با خیال راحت خوشحالی کن جق بیغیرتیتو بزن دیگه چرا با خودت تعارف داری
Repost from N/a
طبق شواهد بررسی شده و اظهارت هیئت منصفه و شواهد و شهادت های درونی و بیرونی (پیوی هم مدارکی دیدم) و اسناد دکتر روبیو،
دادگاه شعبه حمایتگاه متهم رایان گوزلینگ را به اشد مجازات جبهه یعنی "طرد از گروه ها و چنل های جبهه" محکوم میکند.
اگر رای عضوی از هئیت مخالف است در دقایق پس از دادگاه میتواند اعلام کند
خسته نباشید. ❤️
@lindseygrahammybeloved
این رایان علنن ترکیبی از ابتین و تیراسه سریعا نتیجه ی دادگاه رو اعلام کنید استاد
آقای روبیو بیا پیوی کارت دارم ای دیت رو ندارم که پیامت بدم اگر هم خواستی ای دیت بفرست ناشناس
https://t.me/c/3860214672/3569
مرسی، انگار تنها کسیه که تو کیران آسیب روانی دیده تو بچگی
همین آخوندا که براشون خایه مالی کرده تو مسجد و کلاس قرآن و اینور اونور به هزار تا بچه تعرض کردن
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
