Le Bleu🌊
Open in Telegram
آبیام؛ رندوم نوشتههای یک انسان؛ علاقهمند به کشفِ تجربههای جدید؛ دانشجویِ پزشکی @Bleuone_bot t.me/HidenChat_Bot?start=7432406510
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
209
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
+430 days
Posts Archive
209
ن. به آ. میگه:
+میخوای فلافل فروشی بازی کنیم؟🌭🥓
_نه اونموقع دلم فلافل میخواد.
+میخوای نونوایی بازی کنیم؟🍞🥖
_نه اونموقع دلم نون میخواد.
+میخوای همبرگر فروشی بازی کنیم؟🍔
_نه اون موقع دلم همبرگر میخواد.
خواستم بگم که این منم بچهها، این منم.
پسر از خوراکی فروشی بیا بیرون.🤦🏻♀
209
من از بازترین پنجره با مردم
این ناحیه صحبت کردم،
حرفی از جنس زمان نشنیدم.
هیچ چشمی...
عاشقانه به زمین خیره نبود!
کسی از دیدن یک باغچه
مجذوب نشد!
هیچ کس زاغچهای را ...
سر یک مزرعه جدی نگرفت؛
من به اندازهی یک ابر دلم میگیرد.
- سهراب سپهری
209
Repost from Digestive🍪
خب بچهها من الان فازم روی خوندن شعر و جملههای خوشگله، من یه شعر مینویسم، اون رو فوروارد کنین و بعدش یه شعر یا جمله قشنگ که مناسب حال و احوالتون باشه بنویسین تا همه رو بفرستم اینجا،
یه مصرع، یه بیت، یه جمله، یه کپشن، هرچی
209
مربی نقاشیم رو هم به جمع تمام کسایی که یاد گرفتن به جای آره بگن «آیه» اضافه کردم.
(خودش بهم گفت)
209
ایکاش یدونه یخچالِ جیبی داشتم و داخلش نوشیدنیهای خنک نگه میداشتم تا بدون ترس از گرما به هرجایی که دلم میخواست تردد کنم.🧋🥤🧃🥛
209
منم قرار نیست الان جوابش رو بدم چونکه ببخشید؟ تبریک تولد و کادوی تولد و همهچیز مربوط به تولد باید به موقعش باشه.
209
من به این نتیجه رسیدم که شما کافیه از یک نفر وایبِ خوبی دریافت کنی؛ تمام کارهایی که قبلاً ازش بدت میومد رو اگر این فرد انجام بده در نظرت جالب میاد.🧚🏻♀💅🏻💗
حالا وقتی از یکی بدت میاد؛ حتی نوعِ غذا خوردنش هم مثلِ کره الاغِ کدخدا، یورتمه میره روی مغزت.🧌👺
209
ما در این عقربسرا هر لحظه از سر تا به پا/
نیش یاران، نیش ماران، نیش جانان خوردهایم.
(دوباره تابستون شده و پشهها موردعنایت قرارمون دادن.🦟)
209
کاشکی یکی دیگه ازم وجود داشت تا وقتی که از بیرون میام لباساشو عوض میکرد و صورتشو میشست و من میخوابیدم.🥱🦦
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
