en
Feedback
Le Bleu🌊

Le Bleu🌊

Open in Telegram

آبی‌ام؛ رندوم نوشته‌های یک انسان؛ علاقه‌مند به کشفِ تجربه‌های جدید؛ دانشجویِ پزشکی @Bleuone_bot t.me/HidenChat_Bot?start=7432406510

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
209
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
+430 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+49
in 1 channels
May '260
in 0 channels
Get PRO
April '26
+3
in 0 channels
Get PRO
March '260
in 0 channels
Get PRO
February '260
in 0 channels
Get PRO
January '260
in 0 channels
Get PRO
December '250
in 1 channels
Get PRO
November '250
in 0 channels
Get PRO
October '25
+46
in 2 channels
Get PRO
September '250
in 3 channels
Get PRO
August '25
+59
in 1 channels
Get PRO
July '250
in 2 channels
Get PRO
June '25
+75
in 4 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
27 June+1
26 June0
25 June0
24 June0
23 June0
22 June+2
21 June0
20 June0
19 June+2
18 June+4
17 June+1
Channel Posts
ن. به آ. می‌گه: +می‌خوای فلافل فروشی بازی کنیم؟🌭🥓 _نه اون‌موقع دلم فلافل می‌خواد. +می‌خوای نونوایی بازی کنیم؟🍞🥖 _نه اون‌موقع دلم نون می‌خواد. +می‌خوای همبرگر فروشی بازی کنیم؟🍔 _نه اون موقع دلم همبرگر می‌خواد. خواستم بگم که این منم بچه‌ها، این منم. پسر از خوراکی فروشی بیا بیرون.🤦🏻‍♀

2
من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم، حرفی از جنس زمان نشنیدم. هیچ چشمی... عاشقانه به زمین خیره نبود! کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد! هیچ کس زاغچه‌ای را ... سر یک مزرعه جدی نگرفت؛ من به اندازه‌ی یک ابر دلم می‌گیرد. - سهراب سپهری
1 212
3
خب بچه‌ها من الان فازم روی خوندن شعر و جمله‌های خوشگله، من یه شعر مینویسم، اون رو فوروارد کنین و بعدش یه شعر یا جمله قشنگ که مناسب حال و احوالتون باشه بنویسین تا همه رو بفرستم اینجا، یه مصرع، یه بیت، یه جمله، یه کپشن، هرچی
40
4
No text...
88
5
مربی نقاشیم رو هم به جمع تمام کسایی که یاد گرفتن به جای آره بگن «آیه» اضافه کردم. (خودش بهم گفت)
82
6
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
120
7
ای‌کاش یدونه یخچالِ جیبی داشتم و داخلش نوشیدنی‌های خنک نگه می‌داشتم تا بدون ترس از گرما به هرجایی که دلم می‌خواست تردد کنم.🧋🥤🧃🥛
124
8
واقعا فکر نمی‌کردم بازی انقدر جالب بشه.😂
118
9
sticker.webp
135
10
آخه روز تولد آدم واقعاً براش مهمه.
136
11
No text...
136
12
هر شخص مهمی هم که فراموش کنه رو می‌ذارمش توی بلک لیستم.
130
13
منم قرار نیست الان جوابش رو بدم چون‌که ببخشید؟ تبریک تولد و کادوی تولد و همه‌چیز مربوط به تولد باید به موقعش باشه.
156
14
بعد از اینکه ده روز از تولدم گذشته، بهم پیام داده که تولدت مبارک.
131
15
من به این نتیجه رسیدم که شما کافیه از یک نفر وایبِ خوبی دریافت کنی؛ تمام کارهایی که قبلاً ازش بدت میومد رو اگر این فرد انجام بده در نظرت جالب میاد.🧚🏻‍♀💅🏻💗 حالا وقتی از یکی بدت میاد؛ حتی نوعِ غذا خوردنش هم مثلِ کره الاغِ کدخدا، یورتمه می‌ره روی مغزت.🧌👺
147
16
ما در این عقرب‌سرا هر لحظه از سر تا به پا/ نیش یاران، نیش ماران، نیش جانان خورده‌ایم. (دوباره تابستون شده و پشه‌ها موردعنایت قرارمون دادن.🦟)
137
17
کاشکی یکی دیگه ازم وجود داشت تا وقتی که از بیرون میام لباساشو عوض می‌کرد و صورتشو می‌شست و من می‌خوابیدم.🥱🦦
159
18
ری‌واچِ ۱۲۸۳۹۳۹۳۷۸۳۰ام.🐈🍓+1
ری‌واچِ ۱۲۸۳۹۳۹۳۷۸۳۰ام.🐈🍓
187
19
😂😂😂
28
20
نخ خانم فلاح نژاد
28