ch
Feedback
Le Bleu🌊

Le Bleu🌊

前往频道在 Telegram

آبی‌ام؛ رندوم نوشته‌های یک انسان؛ علاقه‌مند به کشفِ تجربه‌های جدید؛ دانشجویِ پزشکی @Bleuone_bot t.me/HidenChat_Bot?start=7432406510

显示更多
未指定国家未指定类别
209
订阅者
无数据24 小时
无数据7
+430

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+49
在1个频道中
五月 '260
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '260
在0个频道中
Get PRO
一月 '260
在0个频道中
Get PRO
十二月 '250
在1个频道中
Get PRO
十一月 '250
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+46
在2个频道中
Get PRO
九月 '250
在3个频道中
Get PRO
八月 '25
+59
在1个频道中
Get PRO
七月 '250
在2个频道中
Get PRO
六月 '25
+75
在4个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
27 六月+1
26 六月0
25 六月0
24 六月0
23 六月0
22 六月+2
21 六月0
20 六月0
19 六月+2
18 六月+4
17 六月+1
频道帖子
ن. به آ. می‌گه: +می‌خوای فلافل فروشی بازی کنیم؟🌭🥓 _نه اون‌موقع دلم فلافل می‌خواد. +می‌خوای نونوایی بازی کنیم؟🍞🥖 _نه اون‌موقع دلم نون می‌خواد. +می‌خوای همبرگر فروشی بازی کنیم؟🍔 _نه اون موقع دلم همبرگر می‌خواد. خواستم بگم که این منم بچه‌ها، این منم. پسر از خوراکی فروشی بیا بیرون.🤦🏻‍♀

2
من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم، حرفی از جنس زمان نشنیدم. هیچ چشمی... عاشقانه به زمین خیره نبود! کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد! هیچ کس زاغچه‌ای را ... سر یک مزرعه جدی نگرفت؛ من به اندازه‌ی یک ابر دلم می‌گیرد. - سهراب سپهری
1 212
3
خب بچه‌ها من الان فازم روی خوندن شعر و جمله‌های خوشگله، من یه شعر مینویسم، اون رو فوروارد کنین و بعدش یه شعر یا جمله قشنگ که مناسب حال و احوالتون باشه بنویسین تا همه رو بفرستم اینجا، یه مصرع، یه بیت، یه جمله، یه کپشن، هرچی
40
4
没有文字...
88
5
مربی نقاشیم رو هم به جمع تمام کسایی که یاد گرفتن به جای آره بگن «آیه» اضافه کردم. (خودش بهم گفت)
82
6
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
120
7
ای‌کاش یدونه یخچالِ جیبی داشتم و داخلش نوشیدنی‌های خنک نگه می‌داشتم تا بدون ترس از گرما به هرجایی که دلم می‌خواست تردد کنم.🧋🥤🧃🥛
124
8
واقعا فکر نمی‌کردم بازی انقدر جالب بشه.😂
118
9
sticker.webp
135
10
آخه روز تولد آدم واقعاً براش مهمه.
136
11
没有文字...
136
12
هر شخص مهمی هم که فراموش کنه رو می‌ذارمش توی بلک لیستم.
130
13
منم قرار نیست الان جوابش رو بدم چون‌که ببخشید؟ تبریک تولد و کادوی تولد و همه‌چیز مربوط به تولد باید به موقعش باشه.
156
14
بعد از اینکه ده روز از تولدم گذشته، بهم پیام داده که تولدت مبارک.
131
15
من به این نتیجه رسیدم که شما کافیه از یک نفر وایبِ خوبی دریافت کنی؛ تمام کارهایی که قبلاً ازش بدت میومد رو اگر این فرد انجام بده در نظرت جالب میاد.🧚🏻‍♀💅🏻💗 حالا وقتی از یکی بدت میاد؛ حتی نوعِ غذا خوردنش هم مثلِ کره الاغِ کدخدا، یورتمه می‌ره روی مغزت.🧌👺
147
16
ما در این عقرب‌سرا هر لحظه از سر تا به پا/ نیش یاران، نیش ماران، نیش جانان خورده‌ایم. (دوباره تابستون شده و پشه‌ها موردعنایت قرارمون دادن.🦟)
137
17
کاشکی یکی دیگه ازم وجود داشت تا وقتی که از بیرون میام لباساشو عوض می‌کرد و صورتشو می‌شست و من می‌خوابیدم.🥱🦦
159
18
ری‌واچِ ۱۲۸۳۹۳۹۳۷۸۳۰ام.🐈🍓+1
ری‌واچِ ۱۲۸۳۹۳۹۳۷۸۳۰ام.🐈🍓
187
19
😂😂😂
28
20
نخ خانم فلاح نژاد
28