ar
Feedback
Le Bleu🌊

Le Bleu🌊

الذهاب إلى القناة على Telegram

آبی‌ام؛ رندوم نوشته‌های یک انسان؛ علاقه‌مند به کشفِ تجربه‌های جدید؛ دانشجویِ پزشکی @Bleuone_bot t.me/HidenChat_Bot?start=7432406510

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
209
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+430 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+49
في 1 قنوات
مايو '260
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '260
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '260
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '250
في 1 قنوات
Get PRO
نوفمبر '250
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+46
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '250
في 3 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+59
في 1 قنوات
Get PRO
يوليو '250
في 2 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+75
في 4 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
27 يونيو+1
26 يونيو0
25 يونيو0
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو+2
21 يونيو0
20 يونيو0
19 يونيو+2
18 يونيو+4
17 يونيو+1
منشورات القناة
ن. به آ. می‌گه: +می‌خوای فلافل فروشی بازی کنیم؟🌭🥓 _نه اون‌موقع دلم فلافل می‌خواد. +می‌خوای نونوایی بازی کنیم؟🍞🥖 _نه اون‌موقع دلم نون می‌خواد. +می‌خوای همبرگر فروشی بازی کنیم؟🍔 _نه اون موقع دلم همبرگر می‌خواد. خواستم بگم که این منم بچه‌ها، این منم. پسر از خوراکی فروشی بیا بیرون.🤦🏻‍♀

2
من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم، حرفی از جنس زمان نشنیدم. هیچ چشمی... عاشقانه به زمین خیره نبود! کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد! هیچ کس زاغچه‌ای را ... سر یک مزرعه جدی نگرفت؛ من به اندازه‌ی یک ابر دلم می‌گیرد. - سهراب سپهری
1 212
3
خب بچه‌ها من الان فازم روی خوندن شعر و جمله‌های خوشگله، من یه شعر مینویسم، اون رو فوروارد کنین و بعدش یه شعر یا جمله قشنگ که مناسب حال و احوالتون باشه بنویسین تا همه رو بفرستم اینجا، یه مصرع، یه بیت، یه جمله، یه کپشن، هرچی
40
4
لا يوجد نص...
88
5
مربی نقاشیم رو هم به جمع تمام کسایی که یاد گرفتن به جای آره بگن «آیه» اضافه کردم. (خودش بهم گفت)
82
6
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
120
7
ای‌کاش یدونه یخچالِ جیبی داشتم و داخلش نوشیدنی‌های خنک نگه می‌داشتم تا بدون ترس از گرما به هرجایی که دلم می‌خواست تردد کنم.🧋🥤🧃🥛
124
8
واقعا فکر نمی‌کردم بازی انقدر جالب بشه.😂
118
9
sticker.webp
135
10
آخه روز تولد آدم واقعاً براش مهمه.
136
11
لا يوجد نص...
136
12
هر شخص مهمی هم که فراموش کنه رو می‌ذارمش توی بلک لیستم.
130
13
منم قرار نیست الان جوابش رو بدم چون‌که ببخشید؟ تبریک تولد و کادوی تولد و همه‌چیز مربوط به تولد باید به موقعش باشه.
156
14
بعد از اینکه ده روز از تولدم گذشته، بهم پیام داده که تولدت مبارک.
131
15
من به این نتیجه رسیدم که شما کافیه از یک نفر وایبِ خوبی دریافت کنی؛ تمام کارهایی که قبلاً ازش بدت میومد رو اگر این فرد انجام بده در نظرت جالب میاد.🧚🏻‍♀💅🏻💗 حالا وقتی از یکی بدت میاد؛ حتی نوعِ غذا خوردنش هم مثلِ کره الاغِ کدخدا، یورتمه می‌ره روی مغزت.🧌👺
147
16
ما در این عقرب‌سرا هر لحظه از سر تا به پا/ نیش یاران، نیش ماران، نیش جانان خورده‌ایم. (دوباره تابستون شده و پشه‌ها موردعنایت قرارمون دادن.🦟)
137
17
کاشکی یکی دیگه ازم وجود داشت تا وقتی که از بیرون میام لباساشو عوض می‌کرد و صورتشو می‌شست و من می‌خوابیدم.🥱🦦
159
18
ری‌واچِ ۱۲۸۳۹۳۹۳۷۸۳۰ام.🐈🍓+1
ری‌واچِ ۱۲۸۳۹۳۹۳۷۸۳۰ام.🐈🍓
187
19
😂😂😂
28
20
نخ خانم فلاح نژاد
28