en
Feedback
my soul...

my soul...

Open in Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
202
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-130 days
Posts Archive
‎⁨کیارش،_علی_یاسینی،_آرن_–_دلتنگیام_؛⁩.mp32.98 MB

وقتی منو به عنوان یه دوست از دست دادی ،معنیش این نیست که دشمنت شدم .نه !! هنوز دوست دارم خوب زندگی کنی و کلی از دنیا لذت ببری . ولی نه سر میز من!!

هم سن و سالامو که میبینم . حس میکنم خیلی عجیبه . که نه اکیپ دارم .نه هرروز کافه گردی میکنم . نه آخر هفته ها پارتی میکنم و خیلی کارای دیگه ؛حس میکنم تنها شباهتم با هم سن و سالام اینه که :فقط هم سنیم . همین (:

photo content

به جهانی ندهم، لذت تنهایی را ..

ولی تتلو اینجارو خیلی قشنگ میگه : یه شباییم عین شب یلداست . از همیشه طولانی تره .سردتره . سنگین تره .ولی خب جشنش میگیرن .!

زندگی شبیه بازی شطرنجه اگه بلد نباشی همه میخوان یادت بدن .وقتی هم که یاد گرفتی همه میخوان شکستت بدن ..

آدم هارو قضاوت نکنید . به قول مولانا : نه تو آنی که همانی ،نه من آنم که تو دانی..

اگه ازم فاصله گرفتید .لطفا همونجا بمونید . عقب ترم که رفتید که بهتر .

شب در زندگی من بی انتها بود ؛ درست مانند افکارم ...

بچه ها اکانتتون رو بزارید رو ۲۴ ماه پاک نشه

براتون میاد تو روبیکا بچه ها ؟

نت هم قطع شد تو روبیکا هستم آیدیش هم گذاشتم @bbsbsbbsjsj

مواظب خودتون باشید 🩶

قندک های عزیز

ریمیکس هومانپوبون.mp324.05 MB

بخند !! در شان ماه نیست که غمگین باشد 🌑⚡️

photo content

تشبیه روی تورا هرگز روی ماه نکنم زیرا که در نظرم زیباتر از قمری .
تشبیه روی تورا هرگز روی ماه نکنم زیرا که در نظرم زیباتر از قمری .