my soul...
الذهاب إلى القناة على Telegram
202
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
202
وقتی منو به عنوان یه دوست از دست دادی ،معنیش این نیست که دشمنت شدم .نه !!
هنوز دوست دارم خوب زندگی کنی
و کلی از دنیا لذت ببری .
ولی نه سر میز من!!
202
هم سن و سالامو که میبینم . حس میکنم خیلی عجیبه . که نه اکیپ دارم .نه هرروز کافه گردی میکنم .
نه آخر هفته ها پارتی میکنم و خیلی کارای دیگه ؛حس میکنم تنها شباهتم با هم سن و سالام اینه که :فقط هم سنیم .
همین (:
202
ولی تتلو اینجارو خیلی قشنگ میگه :
یه شباییم عین شب یلداست .
از همیشه طولانی تره .سردتره .
سنگین تره .ولی خب جشنش میگیرن .!
202
زندگی شبیه بازی شطرنجه
اگه بلد نباشی همه میخوان یادت بدن .وقتی هم که یاد گرفتی
همه میخوان شکستت بدن ..
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
