470
订阅者
+124 小时
+27 天
-1230 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+10
在0个频道中
五月 '26
+36
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+22
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+2
在1个频道中
Get PRO
二月 '26
+9
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+21
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+20
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+14
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+14
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+6
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+15
在1个频道中
Get PRO
六月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+7
在1个频道中
Get PRO
四月 '25
+9
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+6
在2个频道中
Get PRO
二月 '25
+5
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+15
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+19
在1个频道中
Get PRO
十一月 '24
+19
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+9
在1个频道中
Get PRO
九月 '24
+17
在2个频道中
Get PRO
八月 '24
+33
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+8
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+8
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+25
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+22
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+7
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+956
在1个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 22 六月 | +2 | |||
| 21 六月 | +2 | |||
| 20 六月 | +1 | |||
| 19 六月 | +1 | |||
| 18 六月 | 0 | |||
| 17 六月 | 0 | |||
| 16 六月 | +2 | |||
| 15 六月 | +1 | |||
| 14 六月 | 0 | |||
| 13 六月 | 0 | |||
| 12 六月 | 0 | |||
| 11 六月 | 0 | |||
| 10 六月 | 0 | |||
| 09 六月 | 0 | |||
| 08 六月 | 0 | |||
| 07 六月 | 0 | |||
| 06 六月 | 0 | |||
| 05 六月 | 0 | |||
| 04 六月 | 0 | |||
| 03 六月 | 0 | |||
| 02 六月 | 0 | |||
| 01 六月 | +1 |
频道帖子
ز دشمن بغض داریم از خودی آه
مدام از چاله میافتیم در چاه
غم ما چون غم آن بچهآهوست
که تنها مانده بین گرگ و روباه
#مهدی_جوی
@sedayeashenaa
| 2 | در پستوی تاریک جانم، گویی نوازندهای مطرود پناه گرفته است که بیامان، آرشه بر تارهای روانم میکشد. مجال هیچ درنگی نیست؛ او با سماجتی وهمانگیز، اندوهبارترین مرثیههای جهان را در انزوای سینهام کوک میکند و من، صحنهی خاموش این سمفونی بیپایانم. گویی تمام رنجهای آدمی در همین نتهای کشدار و ممتد رسوب کرده است، تا مدام به خاطرم بیاورد که زیستن، گاه چیزی نیست جز تحمل صبورانهی همین تکنوازی تلخ.
#میم_ح
@sedayeashenaa | 159 |
| 3 | زمین، امانتدار ستم نیست و هیچ خاکی، بیداد را در تاریکی خود پنهان نمیکند. خونی که به ناحق میریزد، خاموش نمیماند؛ بلکه چون بغضی سرکش در رگهای زمین میدود تا سرانجام از شکاف سنگی، بیدار و توفنده سر برآورد. این سرخی لجوج که بر چهرهی جهان مینشیند، گواه روشنی است بر آنکه هیچ جنایتی در سکوتِ خاک گم نخواهد شد و هر قطره خون، خود حنجرهای است برای فریاد کردنِ بیگناهیِ گمشدهای در باد.
#میم_ح
@sedayeashenaa | 148 |
| 4 | شب از التهاب یک حادثه سرشار بود و درون من کورهای از طغیان میسوخت؛ نیامدی تا تماشاگر پرپر زدن این جان عاصی باشی. این روزگار تخدیرگر و این حقیقت مسخکننده، چنان است که عقل روشن بیداران را به یغما میبرد و هشیاران جهان را بیسلاح به زانو در میآورد. در گذر از این مسلخ حقیر که هیچ انسانی بیدریغ از آن نمیگذرد، تنها آن کس سرفرازانه با خاک وداع میگوید که سینهاش آماج تیر باوری سترگ باشد. جان دادن بر سر یک آرمان، یگانه مرگی است که به حسرت پوزخند میزند و جاودانگی را در آغوش میکشد.
#میم_ح
@sedayeashenaa | 179 |
| 5 | خیال آمدنت دیشبم به سر می زد
نیامدی که ببینی دلم چه پر می زد
#هوشنگ_ابتهاج
@sedayeashenaa | 264 |
| 6 | دو چشم مست میگونت ببرد آرام هشیاران
دو خوابآلوده بربودند عقل از دست بیداران
#سعدی
@sedayeashenaa | 170 |
| 7 | بی حسرت از جهان نرود هیچ کس به در
الا شهید عشق به تیر از کمان دوست
#سعدی
@sedayeashenaa | 93 |
| 8 | اواسط خرداد
عکسهایی از آلبوم شخصی
@sedayeashenaa | 214 |
| 9 | پیش از این گمان می بردم که به گاه دیدارت، بار این رنج کهنه را به واژه ها خواهم سپرد و مرثیه خوان دردهای خویش خواهم شد. اما شکوه حضورت مجال هر گلایه را ستاند. چه جای سخن از شب، آن هنگام که خورشید از آستانه در به درون می خرامد؟ تو که پا به میانه می گذاری، اندوه در برابر عظمت بودنت تسلیم می شود و در این سکوت سرشار، جان خسته من از هر چه درد تهی می گردد.
#میم_ح
@sedayeashenaa | 225 |
| 10 | گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
#سعدی
@sedayeashenaa | 218 |
| 11 | حافظ از جورِ تو حاشا که بِگَرداند روی
مَن اَز آن روز که دَر بَندِ توام آزادَم
#حافظ
@sedayeashenaa | 199 |
| 12 | چه خوش صیدِ دلم کردی، بنازم چَشمِ مستت را
که کَس مُرغانِ وحشی را، از این خوشتر نمیگیرد
#حافظ
@sedayeashenaa | 226 |
| 13 | آن سالهای بد، روزگار سیاه مردم،
مثل زخمی ناسور بر پیشانی تاریخ ماند،
که ماند.
هیچکس سال بلوا و قحطی و جنگ
را از یاد نبرد.
هیچکس این نحوست نکبت
را از یاد نبرد.
که برخی تفنگ برداشتند، یاغی شدند و
مردم شهرشان را کشتند و چپاول کردند.
#عباس_معروفی
@sedayeashenaa | 389 |
| 14 | اوج شادمانی، آن درنگ بی وزنی است که اندیشه از تکاپو باز می ایستد. آنجا که دست از هر تمنایی می کشم و ذهن، حتی به فریب گوارای رویا نیز تن نمی دهد. شکوه رستگاری در همین هیچ مطلق خفته است؛ در این تهی شدن ناب که جان خسته، دور از شلاق خواستن ها و دویدن ها، در آرامش ژرف یک خلا بی پایان نفس می کشد.
#میم_ح
@sedayeashenaa | 197 |
| 15 | شب که میآید چراغی هست؟
من نمیگویم بهاران، شاخهای گل در یکی گلدان،
یا چو ابر اندهان بارید، دل شد تیره و لبریز
زآشنایی غمگسار آنجا سراغی هست؟
#مهدی_اخوان_ثالث
@sedayeashenaa | 239 |
| 16 | از ابر دلتنگی من فقط خیال تو میبارد!
#لیلا_مقربی
@sedayeashenaa | 214 |
| 17 | دشتهایی چه فراخ!
کوههایی چه بلند!
در گلستانه چه بوی علفی میآمد!
من در این آبادی، پی چیزی میگشتم:
پی خوابی شاید،
پی نوری، ریگی، لبخندی...
#سهراب_سپهری
@sedayeashenaa | 237 |
| 18 | چه خوشتر زآن که بعد از انتظاری؟
به امیدی رسد امیدواری؟
#نظامی
@sedayeashenaa | 244 |
| 19 | بیگانه با تو چون دلِ من، روزگارِ من
آه ای امید اگر دگری یافتی بگو
#محدثه_محمودلو
@sedayeashenaa | 313 |
| 20 | این اوراق باطل که تقویمش می خوانند، شمارش عبث روزها نیست؛ خود امید است که در سکوتی وهم انگیز شعله می کشد و خاکستر می شود. ما فرو ریختن خویش را در این خاموشی مطلق به تماشا ایستاده ایم. زمان باد غارتگری است که آرزوها را بی صدا به یغما می برد تا از آن حریق سرکش، جز مشتی غبار سرد چیزی در دست های خالی ما باقی نماند.
#میم_ح
@sedayeashenaa | 220 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
