ch
Feedback
صدای آشنا

صدای آشنا

前往频道在 Telegram

#میم_ح ✍️ نوشته | عکس | موسیقی یک روایت

显示更多
470
订阅者
+124 小时
+27
-1230
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+10
在0个频道中
五月 '26
+36
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+22
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+2
在1个频道中
Get PRO
二月 '26
+9
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+21
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+20
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+14
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+14
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+6
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+15
在1个频道中
Get PRO
六月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+7
在1个频道中
Get PRO
四月 '25
+9
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+6
在2个频道中
Get PRO
二月 '25
+5
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+15
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+19
在1个频道中
Get PRO
十一月 '24
+19
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+9
在1个频道中
Get PRO
九月 '24
+17
在2个频道中
Get PRO
八月 '24
+33
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+8
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+8
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+25
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+22
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+7
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+956
在1个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
22 六月+2
21 六月+2
20 六月+1
19 六月+1
18 六月0
17 六月0
16 六月+2
15 六月+1
14 六月0
13 六月0
12 六月0
11 六月0
10 六月0
09 六月0
08 六月0
07 六月0
06 六月0
05 六月0
04 六月0
03 六月0
02 六月0
01 六月+1
频道帖子
ز دشمن بغض داریم از خودی آه مدام از چاله می‌افتیم در چاه غم ما چون غم آن بچه‌آهوست که تنها مانده بین گرگ و روباه #مهدی_جوی
@sedayeashenaa

2
در پستوی تاریک جانم، گویی نوازنده‌ای مطرود پناه گرفته است که بی‌امان، آرشه بر تارهای روانم می‌کشد. مجال هیچ درنگی نیست؛ او با سماجتی وهم‌انگیز، اندوه‌بارترین مرثیه‌های جهان را در انزوای سینه‌ام کوک می‌کند و من، صحنه‌ی خاموش این سمفونی بی‌پایانم. گویی تمام رنج‌های آدمی در همین نت‌های کشدار و ممتد رسوب کرده است، تا مدام به خاطرم بیاورد که زیستن، گاه چیزی نیست جز تحمل صبورانه‌ی همین تک‌نوازی تلخ. #میم_ح @sedayeashenaa
159
3
زمین، امانت‌دار ستم نیست و هیچ خاکی، بیداد را در تاریکی خود پنهان نمی‌کند. خونی که به ناحق می‌ریزد، خاموش نمی‌ماند؛ بلکه چون بغضی سرکش در رگ‌های زمین می‌دود تا سرانجام از شکاف سنگی، بیدار و توفنده سر برآورد. این سرخی لجوج که بر چهره‌ی جهان می‌نشیند، گواه روشنی است بر آنکه هیچ جنایتی در سکوتِ خاک گم نخواهد شد و هر قطره خون، خود حنجره‌ای است برای فریاد کردنِ بی‌گناهیِ گم‌شده‌ای در باد. #میم_ح @sedayeashenaa
148
4
شب از التهاب یک حادثه سرشار بود و درون من کوره‌ای از طغیان می‌سوخت؛ نیامدی تا تماشاگر پرپر زدن این جان عاصی باشی. این روزگار تخدیرگر و این حقیقت مسخ‌کننده، چنان است که عقل روشن بیداران را به یغما می‌برد و هشیاران جهان را بی‌سلاح به زانو در می‌آورد. در گذر از این مسلخ حقیر که هیچ انسانی بی‌دریغ از آن نمی‌گذرد، تنها آن کس سرفرازانه با خاک وداع می‌گوید که سینه‌اش آماج تیر باوری سترگ باشد. جان دادن بر سر یک آرمان، یگانه مرگی است که به حسرت پوزخند می‌زند و جاودانگی را در آغوش می‌کشد. #میم_ح @sedayeashenaa
179
5
خیال آمدنت دیشبم به سر می زد نیامدی که ببینی دلم چه پر می زد #هوشنگ_ابتهاج @sedayeashenaa
264
6
دو چشم مست میگونت ببرد آرام هشیاران دو خواب‌آلوده بربودند عقل از دست بیداران #سعدی @sedayeashenaa
170
7
بی حسرت از جهان نرود هیچ کس به در الا شهید عشق به تیر از کمان دوست #سعدی @sedayeashenaa
93
8
اواسط خرداد عکس‌هایی از آلبوم شخصی @sedayeashenaa+3
اواسط خرداد عکس‌هایی از آلبوم شخصی @sedayeashenaa
214
9
پیش از این گمان می بردم که به گاه دیدارت، بار این رنج کهنه را به واژه ها خواهم سپرد و مرثیه خوان دردهای خویش خواهم شد. اما شکوه حضورت مجال هر گلایه را ستاند. چه جای سخن از شب، آن هنگام که خورشید از آستانه در به درون می خرامد؟ تو که پا به میانه می گذاری، اندوه در برابر عظمت بودنت تسلیم می شود و در این سکوت سرشار، جان خسته من از هر چه درد تهی می گردد. #میم_ح @sedayeashenaa
225
10
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی #سعدی @sedayeashenaa
218
11
حافظ از جورِ تو حاشا که بِگَرداند روی مَن اَز آن روز که دَر بَندِ توام آزادَم #حافظ @sedayeashenaa
199
12
چه خوش صیدِ دلم کردی، بنازم چَشمِ مستت را که کَس مُرغانِ وحشی را، از این خوش‌تر نمی‌گیرد #حافظ @sedayeashenaa
226
13
آن سال‌های بد، روزگار سیاه مردم، مثل زخمی ناسور بر پیشانی تاریخ ماند، که ماند. هیچ‌کس سال بلوا و قحطی و جنگ را از یاد نبرد. هیچ‌کس این نحوست نکبت را از یاد نبرد. که برخی تفنگ برداشتند، یاغی شدند و مردم شهرشان را کشتند و چپاول کردند. #عباس_معروفی @sedayeashenaa
389
14
اوج شادمانی، آن درنگ بی وزنی است که اندیشه از تکاپو باز می ایستد. آنجا که دست از هر تمنایی می کشم و ذهن، حتی به فریب گوارای رویا نیز تن نمی دهد. شکوه رستگاری در همین هیچ مطلق خفته است؛ در این تهی شدن ناب که جان خسته، دور از شلاق خواستن ها و دویدن ها، در آرامش ژرف یک خلا بی پایان نفس می کشد. #میم_ح @sedayeashenaa
197
15
شب که می‌آید چراغی هست؟ من نمی‌گویم بهاران، شاخه‌ای گل در یکی گلدان، یا چو ابر اندهان بارید، دل شد تیره و لبریز زآشنایی غمگسار آنجا سراغی هست؟ #مهدی_اخوان_ثالث @sedayeashenaa
239
16
از ابر دلتنگی من فقط خیال تو میبارد! #لیلا_مقربی @sedayeashenaa
از ابر دلتنگی من فقط خیال تو میبارد! #لیلا_مقربی @sedayeashenaa
214
17
دشت‌هایی چه فراخ! کوه‌هایی چه بلند! در گلستانه چه بوی علفی می‌آمد! من در این آبادی، پی چیزی می‌گشتم: پی خوابی شاید، پی نوری،
دشت‌هایی چه فراخ! کوه‌هایی چه بلند! در گلستانه چه بوی علفی می‌آمد! من در این آبادی، پی چیزی می‌گشتم: پی خوابی شاید، پی نوری، ریگی، لبخندی... #سهراب_سپهری @sedayeashenaa
237
18
چه خوش‌تر زآن که بعد از انتظار‌ی‌؟ به امیدی رسد امیدوار‌ی‌؟ #نظامی @sedayeashenaa
244
19
بیگانه با تو چون دلِ من، روزگارِ من آه ای امید اگر دگری یافتی بگو #محدثه_محمودلو @sedayeashenaa
313
20
این اوراق باطل که تقویمش می خوانند، شمارش عبث روزها نیست؛ خود امید است که در سکوتی وهم انگیز شعله می کشد و خاکستر می شود. ما فرو ریختن خویش را در این خاموشی مطلق به تماشا ایستاده ایم. زمان باد غارتگری است که آرزوها را بی صدا به یغما می برد تا از آن حریق سرکش، جز مشتی غبار سرد چیزی در دست های خالی ما باقی نماند. #میم_ح @sedayeashenaa
220