ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 703 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 996

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 703 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -261,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.73%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 311 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 703
订阅者
-124 小时
-407
-26130
帖子存档
من سهم خودم را انجام دادم،اميدوارم غيبت من آرامشى به تو بدهد كه "عشق" من نتوانست🦢

‏قطعا اونایی که با عشقشون ازدواج کردن، صاحب فرزند شدن، هدف مشترک دارن، واسه زندگی تلاش میکنن و انگیزه دارن، وقتی کم میارن یکی و دارن که امید به زندگیشونه، بهشون انرژی مثبت میده، عشق میده، محبت میده خوشبخت ترین انسان ها هستن.

‏هنوزم گوشه‌ای از قلبم بابت چیزایی که حقم نبود ولی تجربشون کردم، درد می‌کنه.

انسان وقتی بیش از حد رنج بکشد، وضعیتش به کمدی نزدیک می‌شود؛ و می‌تواند به دردناک‌ترین چیزها هم بخندد. -ماساجی‌ ایشیکاوا.

آدما همیشه پیش من یه دونه بلیط دارن! یه بار فقط میتونم دوستشون داشته باشم و یه بار واسم ارزش دارن؛ چون برای آدمای واقعی و درست همون یه فرصت کافیه…

منو با هرکسی نمیبینی پس اگه با کسی دیدی یا آدم حسابیه یا آدم روزای سختم بوده.

‏زندگی متاهلی این مدلیه که یه بسته کوکی شکلاتی میخری که روزی یدونه اش رو با قهوه ات بخوری، فرداش میبینی شوهرت در حالی که داره دولپی کوکیات رو میخوره، ازت میپرسه این یه دونه ای که ته بسته مونده رو برات بذاره یا میل نداری.

جمله‌ی ‏«تو که اینجوری نبودی» انقدر ناراحت کنندست که حس میکنم گوینده داره ته دلش های‌های گریه میکنه..

هر کاری که از من میبینی؛ جواب کار خودته! اگه کار بدی کردم؛ به کارای خودت فکر کن! اگه کار خوبی کردم؛ به خاطر کارای خودت بوده! اگه مهربون بودم؛ چون تو مهربون بودی باهام! اکه بد اخلاق بودم؛ چون تو باهام بد رفتار کردی! اگه بی اهمیتم؛ بهم اهمیت ندادی! اگه بهت اعتماد ندارم؛ چون تو باعثش شدی! اگه نگرانت نیستم؛ نگرانم نبودی! فقط همین!

از شمس تبریزی پرسیدن که چه شد به آرامش رسیدی؟ پاسخ داد: وعده این شد که خود را آرام کنم نه جهان اطرافم را.... معجزه شد؛ جهان اطرافم هم آرام گرفت...

خوشحالی ؟ به کسی نگو تو کارت موفقی ؟ به کسی نگو قراره اتفاق خوبی بیوفته ؟ به کسی نگو آدما عادت دارن برینن به حال خوبت

من بهت نمیگم: با کی برو با کی بیا من هیچوقت محدودت نمیکنم من هرگز گوشیتو چک نمیکنم من هر دقیقه زنگ نمیزنم ببینم کجایی من به هیچکدوم از رفتارهای شخصیت گیر نمیدم ، چون اگه برات مهم باشم کاری که ناراحتم کنه رو انجام نمیدی و اگر انجامش بدی پس اهمیتی برات نداشتم و این دیگه بحث و دعوا نداره :)

شما بهش میگید "دوستت دارم" ولی غسان کنفانی میگه: "تو اما وارد رگ هایم شدی، و همه چیز تمام شد.. و خیلی سخت است بخواهم از تو شفا یابم!" همینقدر قشنگ و مبتلا..

دکتر هلاکویی یه حرف خیلی قشنگی داره که میگه : یکسال پیش میخواستم برای یه عده از آدمایی که میشناختم و تو زندگیم بودن بمیرم یکسال بعد نصف اون آدما برای من مرده به حساب اومدن. میخوام بگم زمان همه چیز رو عوض میکنه پس غصه نخور خودت رو بالا بکش تو تنها کسی هستی که همیشه کنار خودتی پس لطفا به خودت به خاطر هیچکس سخت نگیر عزیز!

روانشناسی نشون داده اگه کسی ظاهرا سرد و بی احساسه وجودش سراسر قلبه. اگه کسی روت حساسه و زود از کارات عصبی میشه یعنی براش مهمی و دوستت داره. اگه کسی زود رنجه یعنی به محبت نیاز داره. اگه کسی خسته اس یعنی زیاد منتظر بوده. اگه کسی چیزی رو زیاد بروز نمیده بی احساس نیست فقط زیادی اعتماد کرده و ضربه خورده. یعنی میخوام بگم هر ایرادی توی هر کسی دیدی سعی کن درکش کنی چون هیچکدوممون کامل نیستیم:) ‏

اگه تورو رد‌کردن، بپذیر. اگه تورو دوست ندارن، رها کن. اگه کسی یا چیزی رو به تو ترجیح می‌دن، ازشون بگذر. همه کسایی که دوسشون داری موندنی نیستن. همه ی اونایی که بهشون اعتماد داری وفادار نیستن. از دست دادن آدمایی که نمی‌خوان تو زندگیم باشن، برام اهمیتی نداره؛ من کسایی رو از دست دادم که تمام دنیام بودن، ولی با این وجود هنوز حالم خوبه. برای موندن کسی التماس نکن. چیزی که برای تو باشه تا ابد موندنیه. تو شاید نتونی تمام موقعیت ها و عواقبشونو کنترل کنی، اما می‌تونی رفتار خودت و طرز پاسخ بهش رو در قبالشون کنترل کنی. همیشه خوب باش. قطعاً در جایی از زندگیت که انتظارشو نداری جواب خوبی هات رو می‌گیری.

اونجا که حسین صفا میگه: رشد کن شاخه شاخه، تا جایی که خودت سایه سار خودت بشوی.

سه درس مهم؛ اول : اگر می خواهید "دروغی" نشنوید، اصرار بیش از حد برای شنیدن "حقیقت" نداشته باشید. دوم؛ به خاطر داشته باشید هرگاه به قله رسیدید همزمان درکنار دره ای عمیق ایستاده اید. سوم: با یک آدم نادان مجادله نکنید تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت بین شما را تشخیص دهند.

‹ سبز شو، تازه شو، زندگی کن! ›

‏آدم حسابی‌ها اهل حاشیه نیستند رک و واضح حرفشون میزنند چون زمان براشون مهمه و وارد هر بازی در زندگی نمیشن. حداقل من ندیدم.