𝐄𝐜𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞
الذهاب إلى القناة على Telegram
3 267
المشتركون
-524 ساعات
-307 أيام
-16230 أيام
أرشيف المشاركات
3 267
كودكیام سرشار از نويد فردايى روشن بود.
نمى دانم در كدام پیچ روزگار، روايت زندگیام دگرگون شد…
3 267
گویی همه با هم براى هميشه در زير برفهاى زمستانى ماندهايم.
و دیگر نه اسبى است و نه سوارى، نه كوچی نه بهارى.
3 267
تمام شد عزيز من، تمام...
همهی ما مُرديم!
مارا قتل عام كردند
برخى هامان را در گور كردند
و برخى ديگرمان را، محكوم به زيستنى كه خالى از هر ارزشيست.
و هرگاه دلتنگ شدى به آسماني بنگر كه پاسبان عزيز دردانه هاى اين خاک است.
3 267
و شب بخير به تو
كه قلب جوان و آرزوهاى تازهات،
در رنجى كه از آنِ تو نبود، پير وخسته كشت.
3 267
ای امید؛
ای نام فریب خوردهی رهایی
هیچ دروغی به پاکی تو،
ما را چنین به مسلخ فردا نکشاند.
3 267
رنج آورتر از خود رنج اين است كه چشم اندازى براى پايان رنج نيست.
انسان تا كى مى تواند در حبابى از ندانستن زندگی كند؟
تا کى در هوايى خفه كننده معلق بماند؟
3 267
سرزمینی که پخمگانش شاغل باشند و نخبگانش بیکار، صادراتش متفکر باشد و وارداتش مخدر، قبرهایش خریده شوند و مغزهایش فروخته؛
گورستان تاریخ است نه سرزمین زندگان…
3 267
کشورم بهترین سالهای زندگی و جوانیام را از من گرفت و دیگر هیچ کشوری نمیتواند آن را به من بازگرداند…
3 267
ولی من معتقدم آدم نباید فراموش کنه که چطوری باهاش رفتار کردن، تو چه موقعیتی قرارش دادن و چه حرفایی رو بهش زدن، مخصوصا تو شرایطی که تحمل زندگی خیلی سخت بود و اونا سختتَرش کردن…
3 267
کادوی تولد هیچکسی رو یه ماه زودتر نخرید
شاید توی اون یه ماه، اونی که سوپرایز میشه شما باشید!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
