ar
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

الذهاب إلى القناة على Telegram
853
المشتركون
+2324 ساعات
+617 أيام
+630 أيام
أرشيف المشاركات
رسالة صوتية00:04

😂😂.

بیاید چنل روزمره بزنیم از بدبختیامون بگیم

انوشا وانیا

اره منم خوشم میاد

دیدن چت کردن دو نفر باهم چقد لذت بخشه.. کاش یه چنلی بود دو نفر فقط حرفای روزمرشونو به هم میگفتن بقیه میخوندن.

الان پیویتو جر میدم

گشنمهه

میخوااااان

بممیملفمچ

ینفنلملمببممییم

فیلم گرفتم میخواستم برات بفرستم ولی کنسلی

الهی خفهشی

+2

sticker.webp0.09 KB

تو خودت کیک شدی فعلا

نینی

نشو

نخیر

می