cookie

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربة التصفح الخاصة بك. بالنقر على "قبول الكل"، أنت توافق على استخدام ملفات تعريف الارتباط.

avatar

روايتي 📖❤️❤️

أحب أن أنظر إليك ‏وأبتسم ‏هذا كل الحب ‏الذي بداخلي ❤️❤️🌝

إظهار المزيد
مصر10 251العربية88 409الكتب10 003
مشاركات الإعلانات
1 846
المشتركون
+624 ساعات
+457 أيام
+16830 أيام

جاري تحميل البيانات...

معدل نمو المشترك

جاري تحميل البيانات...

اللي مش في جروب الصور والبوستات ينضم https://t.me/Profilephotosma22
إظهار الكل...
صور بروفايل 😍🤍🌸🪄​​♡))!

إحـنا مش حـــلوين في كــل الاوقــات بس في نـاس مــصممه تشوفــنا حـــلوين مهما حــصـلل 🌝🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎 @Mohamed_elnasser

🌚 2
ايها السادة الحضور نريد أن نرى بضع التفاعلات 🌝😁
إظهار الكل...
🌚 4👏 1😁 1
شذا_ ههههه والله انت واختك ناس عسل محمود_ عسل؟! شذا_ ههههه اه طبعا كفاية ذوق حضرتك معايا في المعرض يوسف يسمع الكلام وضحكها ويشـ.يط من جوه لكن يمثل الا مبالاه شذا بابتسامة_ بتقول عليه شاطره ههههه انت اللي ذوق ومجامل ولطيييف محمود باستغراب_ افندم حضرتك بتكلميني شذا_ ايوه يافندم، حضرتك لو حابب تاخد حآجه تانيه تقدر تاخدها ببلاش واللهي كله فداك انت والقمر الصغيره محمود_ والله حضرتك ذوق بس انا مش فاهم حآجه شذا_ ماشي يافندم هكلمك علي الواتساب ونتكلم في كل حآااجه اووكي محمود بإبتسامة_ ماشي يافندم متشكر وبيقفل وهو مستغربها يوسف _ احم خير شايفك مبسوطه شذا بشرود مفتعل _ هه بتكلمني يوسف بغيظ_ لا بكلم نفسي شذا _ اه ماشي، عن اذنك هروح اتصور لاستاذ محمود يوسف بانفعال_ نعمم شذا_ يوووه قصدي هصور لاستاذ محمود، اصور شغلي يعني، اصل شغلي عجبه وبيقولي ان اخته حابه تتعلم وطلب مني اروح هناك اعلمها يوسف با.نفعال _ الكلام ده عند ا.مك انتي لسه علي زمتي شذا ببرود _ لا انا مش علي ذ.مة حد وكلها يومين وهمشي ف خلاص ميخصكش بيه أبداً يوسف يروح عندها وهو مش شا.يف قدامه وبحد.ه_ وطول مانتي هنا ومعروف انك مراتي مشفكش تتما.يصي مع حد ولا تروحي تعلمي اخوات حد انتي فاهمه شذا بابتسامة _ وانت مالك انا حره انت اصلا مش جوزي ودي تمثليه انت عملتها يوسف يشد.ها بقوه وبغـ.يط_ ولغيت ما تنتهي تحتر.ميني انتي فاهمه ولا اكسـ.ر البيت علي دما.غك شذا تبصله بإبتسامة وبهدوء_ فاهمه، بس لو سمحت وافق أروح مره واحده بسس ومش هروح تاني يوسف بحد.ه_ قووولتلك لا شذا بإبتسامة_ وفيها ايه يعني دا شغل مش انت اللي شجعتني من الاول، واحنا صحاب ف ليه تو.قف في وش نجاحي يوسف _ قوولت لا يا شذا طول مانتي معايا مش هتروحي لحد بيته لما تمشي ابقي اعملي اللي انتي عاوزاه شذا بهدوء_ ايه السبب طيب يوسف_ السبب انك مراتي وانا مسمحش بكده شذا_ مراتك؟ يوسف_ ايوه علي الورق وقدام الناس انتي مراتي شذا تركز في عنيه _ بس انت مش معتبرني كده، مالك بالورق وكلام الناس، خلينا علي طبيعتنا احسن صحاب وبس يوسف بانفعال_ انتي نفسك اوافق عشان تروحي عنده صح شذا _ ايووه، اصلي حسيت انه شخص مناسب وممكن نتجوز بعد ما امشى من هنا دا غير اني حسيت باعجابه بيه يوسف يمسكها وير.ميها علي الحيط بقو.ه وبغيـ.ـظ_ بتخطـ.طي وتعجبي بحد وانتي علي ذ.متي شذا بوجع_ و.جعتني يا يوسف، انت بتعمل كده ليه، عجباك اقعد جنبك اكتر من سنه واحنا اخوات كده، سيبني الاقي حد يقدرني قبل ما امو.ت يوسف بغيـ.ظ يضر.بها بالقلم_ قوولي كده، مش مستحمله يكون مشيتي بتدوري علي واحد من دلوقتي انتي سا.فله شذا بو.جع_ سا.فله سا.فله انا مش هعمل حآجه في الحر.ام، ابعد عني انت بس يوسف يستفزه كلامها ف يشـ.يلها ويروح بيها الاوضه وير.ميها علي السرير ويقرب منها، ويقبلها بعنـ.ـف ويبتدي ينز.ع عنها ملا.بسها وبغـ.يظ_ هو دا اللي انتي عاوزاه صح وانا هعملك اللي انتي عاوزاه شذا تذ.قه بعيد وتغـ.ـطي نفسها بالملايه و با.نفعال_ لا مش هو دا اللي انا عاوزاه اطلـ.ـع برا يلا يوسف يقرب منها تاني ويكـ.تفها بأديه وبغيـ.ـظ_ لا هو دا اللي انتي عاوزاه من اول ما جيتي هنا وكل شويه بتحاولي توصليلوه ولما ملقتيش فايده روحتي تدوري برا شذا با.نفعال _ ملكش د.عوه ادور في اي حته طالما انت مش معتبر.ني مراتك، انا حره طالما معنديش جو.ز يوسف با.ستحقا.ر _ مكنتش اعرف ان يوصل بيكي الوضع انك تطلعي بشكل ده، تقدري تمشي مش عاوز اشو.فك تانى شذا بتحدي_ مش ماشيه بقا واعمل اللى انت عا.وزه يوسف بانفعال _ متخلنيش ار.ميكي بره دلوقتي بمنظـ.ـرك ده شذا تر.مي الغطا ليظهر جسد.ها مع قليل من الملا.بس وببرود_ بلاش ملايه ار.ميني كده احسن يوسف يبصلها شويه وهو مش عارف يقول ايه شذا تبادلو النظرات وبتأ.سف _ اسفه انا مكنش قصدي اقول الكلام ده يوسف بتركيز _ انتي عاوزه ايه دلوقتي، حابه تمشي وتجوزي الراجل ده ولا تعيشي معايا شذا بدموع _ انا عاوزاك انت وبس يا يوسف يوسف _ ولما انتي عاوزاني بتبصي بره ليه شذا _ كنت بستـ.فزك اشوفك هيفرق معاك ولا لا يوسف بخـ.نقه _ وطلع ايه شذا _ مش عارفه يوسف بتنهيده _ طيب لما تعرفي نبقي نتكلم وبيمشي ويسيبها شذا بز.عيق_ يا بر.وودك انا لو بتعامل مع بطريق كان... يتبع
إظهار الكل...
🔥 5👏 1
(أحببت مجنونه 3 )♥🦋 البارت العاشر ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ((تفاعل ❌❌❌‼️)) بسم الله الرحمن الرحيم ♥️🔕 مراد بيكون قاعد في المكتب و بيتصل بحد بيطلب منه يسأل على نمرة العربيه ويقعد يفكر في اللي ممكن يكون حصلها والافكار بتودي وتجيب مراد لنفسه_ معقول تكون مش هي وانا بيتهيالي، بس مستحيل يكون الشبه ده كله دي لو مش هي تبقي تؤمها... تؤم ايه انت كمان من امتي رودينا عندها اخت تؤم. دي معندهاش اخت اساسا... وبعدين يا مراد ولو طلعت هي هقولها ايه وهي هتقابلني ازاي وانا كنت السبب في اللي حصـ.لها بعد شويه بيجيلو اتصال من نفس الشخص مراد_ ها عملت ايه الطرف التاني، العربيه دي لشخص اسمه عمر علم الدين من الشرقيه مراد بحيره_ الشرقية؟!،، طيب تمام متشكر وبيقفل معاه... شرقية ايه وهي ايه يوديها الشرقية، ما ممكن يكون سواق وهي ركبت معاه عادى، طيب وبعدين اكلم عمي هشام اقوله. ، بس دول فقدو الامل انهم يلاقوها تيجي انت تقولهم شفتها ومش متأكد اذا كانت هي ولا لا.... طيب انا وبيتهيألي وسفيان هو كمان بيتهيالو. انا لازم اوصل لسواق ده يمكن يوصلنا لحاجه في معرض للاشغال اليدوية والهاند ميد بيتجمع الزوار والفنانين من جميع المحافظات ومن ضمنهم شذا و رودينا ( شهد) و عمر شهد _ عمر اوقف هنا وانا هلف لفه صغيره ورجعالك، اوعي تسيبهم لا يتنـ.شلو بابا ير.وح فيها عمر _ متقلقيش شهد _ شكرا يا عمر، وبتمشي وتسيبه وتلف في المعرض، وتتفرج علي جميع المشغولات اليدوية ومن ضمن الحاجات اللي لفتت انتباهها وعجبتها شغل شذا،، راحت عندها وباعجاب _ انتي عامله الشغل ده شذا بإبتسامة _ ايوه انا شهد باعجاب_ تحفه بجد، بكام المجسم ده شذا _ قصدك المصحف شهد _ اه والفازه كمان شذا _ اتفضليهم ببلاش حبيبتي شهد بإبتسامة _ تسلمي علي كده انتي خسرانه شذا _ ههههه فداكي شهد _ تسلمي حبيبتي معلش قولي علشان عجبوني وحابه اشتريهم شذا_ المصحف والفازه ب 200 يعني الواحد ب 100 شهد _ لحظه كده، وتفتش في شنطتها تلاقي 150 بس. بخيبه_خساره، مش معايا غير 150 خلاص انا هاخد المصحف بس وان شاءلله لو جيت تاني هاخد الفازه شذا _ لا خديها مش مشكله ال خمسين شهد _ لا مينفعش، انا هاخد دا بس شذا _ اعتبريها هديه، انا اصلا بتسلي يعني مش مصدر رزق شهد بإبتسامة _ طيب انا هخدهم وان شاءلله هاجي تانى لو ربنا اراد واخد منك شوية حاجات تانية بس يارب الاقيكي ، شذا بابتسامة _ تمام، لو حابه تشوفي الجديد ممكن اضيفك عندي علي الواتس انا بعرض شغلي في جروب للاشغال اليدوية شهد _ اوك ماشي، هاتي اكتبلك رقمي وارن علي نفسي كمان شذا _ اتفضلي وبتديها التليفون وبتسجل رقمها عندها شهد_ تمام حبيبتي اتفضلي دا رقمي وانا اسمي شهد شذا_ تشرفنا ياقمر وانا اسمي شذا شهد_ اسم جميل شذا بإبتسامة_ متشكره شهد_ ماشي حبيبتي عن اذنك بتمشي شهد وبيجي وراها شاب اسمه محمود وبيتفرج علي شغل شذا محمود _ حلو اوي ده انتي عاملاه شذا بإبتسامة_ ايوه انا محمود_ تسلم ايدك، شغل صعب بس عاملاه بطريقة حلوة شذا_ متشكر محمود_ طيب انا ممكن اخد منهم ولا انتي بتعرضيهم ومش هتبيعي شذا_ خد اللي حضرتك عاوزه محمود_ طيب انا هاخد ده وده شذا_ تمام اتفضل بعد ما بيخدهم بيستمر الحديث بينهم عن صنع المجسمات والهوايه اللي عند شذا لغيت ما بتعرض عليه يشوف الباقي عندها علي الواتساب وهو بيوافق وياخد رقمها بيت ياسين ساميه قاعده في اوضتها وجني جيبالها الاكل جني _ اتفضلي، شكلك جوعتي ساميه _، تسلمي يابنتي جني _ سامحينا سيبينك هنا لوحدك، ايه رأيك تنزلي معانا تحت ساميه _ اقعدي ياجني جني تقعد جمبها _نعم ياطنط ساميه _ عاوزه اقولك متزعليش منى انا عارفه اني كنت بعاملك و.حش جني بإبتسامة _ ياحبيبتي انتي زي أمي مز.علش منك، يلا بقا علشان تاكلي وتاخدي الدوا ساميه بند.م_ كنت عاوزه اقولك حآجه واتمنا تسمحيـ.ني، لاني مضمنش ممكن امو.ت امتي وازاي جني باستغراب _ خير ياطنط بتيجي تتكلم ف بتدخل عليهم نيفين وساميه اول ما بتشوفها بتسكت نيفين _ خير شيفاكم حلوين مع بعض، ايه ياخالتي جني بجديه_ ماشي حبيبتي شويه ورجعالك وبتمشي وتسيبهم نيفين بحده_ كنتى عاوزه تقوليلها صح ساميه_ ايوه لازم تعرف وياسين كمان نيفين بحد.ه_ لا ياخالتي محدش هيعرف لو اتكلمتي في حآجه انا هقول انك بتكد.بي عشان ابنك يطلقني وتخر.بي بيتي ساميه _ قا.دره يابنت اختى، بس قولي اللي تقوليه بردو هقوله انا مش ضا.منه عمري ومش عاوزه امو.ت وانا متحمله ذ.نب البنت الغلبانه دي نيفين تقرب ليها وتحاوط الكرسي بأيديها وتبصلها بحد.ه وبنبرة تهد.يد _ البنت الغلبانه دي لما تعرف هتخلي ابنك ير.ميكي وير.ميني في الشارع، اعقلي كده انتي ست كبيره مش هتستحملي الشا.رع وقسو.ته
إظهار الكل...
👍 1 1
ساميه بغيـ.ـظ_ انتي بنت قلـ.يلة الادب وسعي نيفين تهز بيـ.ـها الكر.سي وبحد.ه_ خالتى اعقلي يا حبيبتي، اعقلي وخلي يو.مينك اللي فضلين ليكي يكملو علي خير بدال ما اعجـ.ـل بيهم انا ساميه تبصلها بذهول _ يعني ممكن تمو.تيني يا نيفين نيفين_ ودلوقتي لو زود.تي فيها، انا مش مستعده ا.خسر ياسين عشان قلب حضرتك رق علي جني فجأه لمجرد انها ساعدتك في تعبك ساميه تحس بالخو.ف وتسكت نيفين_ ايوة كده، خليكي سا.كته شاطره ياخالتي، وبتروح نحية الباب وعلى غفلـ.ـه من ساميه بتاخد علبة الدوا وتمشي بيها، وبعد شويه بتجبها تانى وتحطها من غير ما ساميه تاخد با.لها وتمشي تانى نيفين. لنفسها_ الو.ليه كبرت وخر.فت عاوزه تو.دينا في دا.هيه طيب انتي امه مهما تعملي مش هيسيبك انما انا في دقيقه ير.ميني، لولا ان الموضوع ممكن يتكشف كان مو.تها ، بس خلينا في المنو.م اللي حطيتهو.لها مكان الدوا بتا.عها يكون لقيت لها حل اخلـ.ـص منهـ.ا بيه في مكتب مراد مراد بفرحه_ ايه جابك دلوقتي مصطفى_ كنت معدي من هنا ف جيت اشوفك عامل ايه مراد_ نورت الدنيا كلها،،بس يجرا ايه لو تيجي تشتغل معايا هي دي مش شركتك بردو مصطفى_ بطل ياود متفتحش الموضوع دي تاني، انا يدوب الحق اشـ.ـبع من امك اليومين اللي باقين ليه مراد_ ههههه بقالك سنين ولسه مشبعتش، شقي انت يا درش مصطفى_ وهي امك دي يتشـ.ـبع منها، طيب هقولك حآجه بس اوعا تقولها عشان متتغر.ش عليه مراد_ ههههه سر.ك في بير قول مصطفى_ كتير بصحا بالليل واقعد اتفرج عليها هي ونايمه وبصور.ها عشر صور علي الاقل مراد_ ههههه مش بقولك شقي صو.ر ياعم واتفرج ماهي مراتك.مقدرش اتكلم مصطفى_ وانت بقا مش ناوي تجوز تانى ولا هتتر.هبن مراد بتنهيده_ لا مصطفى_ هتعيش كده بطولك يعني مراد بشرود_ مش هلاقي واحده زيها تسد مكا.نها مصطفى_ هي لو هتقدر تكلمك كانت قالتلك اتجوز مراد بدموع_ هي قالتها من قبل ما تمو.ت بس انا مش عاوز غيرها مصطفى يديلو منديل _ امسح دموعك طيب مراد بوجع_ ملحقتش اعيش معاها يا مصطفى مصطفى _ نصيبك كده، والا.عمار بيدي الله يابني مش هنوقف علي حآجه لازم نكمل حياتنا، ياما ناس اتعلقنا بيهم ورحلو وقابلنا ناس تانيه، ولسه مراد بتنهيده_ صح بس مش سهله عليه اتجاوز الموضوع ده، ولسه هي يدوب سنه عدت وافتكر اني محتاج سنين كتير عشان اتأقلم مع فكرة ان حد غيرها يسد مكانها. مصطفى_ يا حنين، مش بعيد اسبوع واحد وتيجي تقولي جوزني مراد_ حرام عليك اسبوع واحد، لا طبعا مش قبل أسبوعين ههههه مصطفى_ ههههه، ماشي اسيبك تكمل شغلك وانا اروح اشوف الغاليه عملالي ورق عنب مراد_ متنسونيش ها مش مسا.مح لو نسيتوني مصطفى_ متخافش هخليلك صو.باعين بس تعاله بسرعه قبل ما ناكو.لهم انا وسفيان مراد_ ههههه كتر خيرك، يلا بالهنا، كلو انتو مصطفى_ بجد خلص وتعاله ناكول مع بعض مراد_ انا مش فاضي اليومين دول ومش هقدر اجيلكم ورايا مشوار مصطفى_ مشوار ايه مراد_ مسافر يومين شغل مصطفى_ ماشي الله معاك في المستشفي الدكتور_ عاوزين اشا.عة للمخ عبدالله_ اهي كل الاشاعات اللي عملتها من يوم الحا.دثه الدكتور_ لا دي متنفعش عاوز اشاعة جديده عمر_ ماشي يا دكتور نعملها فوراً الدكتور_ تمام، انا هسافر اسبوع وراجع تاني، بعد اسبوع تجبيو الاشاعات وتجولي تانى، وياريت تحاولو تودوها لمكان الحا.دثه او تعرضو عليها اي موقف مهم حصل معاها قبل كده دا بيساعد في سرعة العلاج شهد تبص لعبدالله بحيره عبدالله_ احنا منعرفش عنها حآجه اكتر من مكان الحادثه علشان انا كنت هناك الدكتور_ تمام خليها تروح هناك، يكون انا رجعت وان شاءلله خير بيطلعو من عند الدكتور شهد_ الظاهر اننا د.بينا مشوار ومصاريف علي الفاضي عبدالله_ مش مشكله بس يجي بفايده المهم دلوقتي احنا لازم نروح مكان الحا.دثه يمممكن شهد_ لا يا بابا انا مش رايحه، هيحصل ايه يعني لما اروح، احنا نروح احسن عمر _ انتي مش بتدي لنفسك صبر ليه جربي وبعدين قولي هينفع ولا لا شهد _ مش هينفع يا عمر انتو ذنبكم ايه تتبهد.لو معايا عمر_ ياستي اسمعي الكلام، مش يمكن تطلعي غنيه ونلاقي من وراكي حآجه عبدالله _ ههههه علي رأيه شهد _ يارب اطلع غنيه و اوعدك هشغلك عندي ههههه شوفير بيت يوسف شذا قاعده علي جمب وماسكه التليفون، والرسايل تن تن طول الوقت، وهي مبتسمه يوسف يبصلها وعنده فضول يعرف مالها لكن مش قادر يسألها وبعدين تليفونها بيرن شذا _ ايوه يا استاذ محمود، محمود _ انا حابب اقولك ان شغلك تحفه وعجب اختي الصغيره اوي شذا بابتسامة _ متشكره اوي ده من ذوقك والله، وتبص علي يوسف اللي قاعد وعامل انه مش واخد باله ف بتقرر تضا.يقه
إظهار الكل...
👍 1
مراد وسفيان بيشترو هدوم المدرسه، مراد _ ايه رايك في ده سفيان _ وحش انا عاوز لبس سبايدر مان مراد _ مينفعش تروح بلبس ده المدرسه سفيان _ انا عاوز لبس سبايدر مان مش عاوز ده مراد _ طيب استني كده هوريك حآجه حلوه تنفع للمدرسه وكمان علشان خاطرك نجيب لبس سبايدر مان بس تلبسه في البيت سفيان _ اوك يابابي بيروح مراد يدور على لبس مناسب وسفيان بعيد شويه، ومن جهه اخري، رودينا بتتجه لباب الخروج وبعدين توقف وتستنا عمر يجي، وسفيان بصدفه يبص نحية الباب ويشوفها، ويفضل باصص عليها شويه وبمجرد ما عمر بيجيلها ويمشو هو بيجري وراها، ومراد بيلاحظ وبيروح وراه بسرعة ويمسكه قريب من باب الخروج مراد _ رايح فين مش خايف تتوه سفيان _ رودينا كانت هنا مره بذهول _ رودينا ازاي، هي فين سفيان _ خرجت دلوقتي، مراد يشده من ايده ويوقف علي الباب ويبص للعربيه اللي رايحه تمشي، وفجاه تبص للخلف ف يشوفها، وهي كمان تركز مع سفيان الي بيشاور عليها وبابتسامه تعمله باي، وتمشي مراد يوقف مصدوم ومش مستوعب، بيسيب سفيان ويجري علي الشارع ويحفظ نمرة العربية ويرجع لسفيان تاني مراد بذهول _ رودينا عايشه،!...... يتبع
إظهار الكل...
يوسف بلخبطه _ شذا شذا تقوم وتقف قصاده و تبصله بإبتسامة _ نعم يوسف بتردد _ كفايه كده احنا لازم ننفصل شذا بحزن _ ننفصل؟! دا انا قولت اخيرآ بدأ يحس بيه تقوم تقولي ننفصل يوسف بتهرب_ محستش بيكي اللي حصل ده طبيعي يحصل بين اي اتنين قاعدين لوحدهم شذا تمسك ايده وتبصله بتركيز _ مش عارفه ليه مش مصدقاك يا يوسف يوسف يشد ايده منها _ دي مشكلتك، معاكي اسبوع تظبطي نفسك عشان تمشي شذا بدموع_ الي تشوفه مش هجبرك علي حآجه يوسف_تمام عن اذنك وبيمشي بيت عبدالله عمر _ عمي انا لقيت دكتور كويس اوي ممكن يشوف شهد عبدالله _ ودا هيعمل ايه، روحنا لغيره كتير ومعملوش حآجه عمر _ بس دا جاي من امريكا وحالات كتير خفت علي يده شهد _ خلاص ياعمر تعبت من الف لو ليه نصيب هفتكر لوحدي من غير دكاتره فاطمه _ ما تجربي انتي هتخسري ايه مش يمكن الشفا علي ايده شهد بإبتسامة _ زهقتي مني ولا ايه فاطمه _ يالهوي، دا انتي بنتي اللي بعتهالي ربنا بعد صبر، لكن يعز عليه تفضلي كده عمر _ علي رأيها، جربي بس المره دي لو منفعش خلاص شهد _ امم فين الدكتور ده عمر_ في القاهرة نازل بكره هيقعد يومين ويرجع شهد _ يعني لا نلحق لا منلحقش عبدالله _ حاولي مش هتخسري حآجه شهد _ حتى لو وافقت انا مش هعرف اروح لوحدي عمر_ وانا روحت فين لما تروحي لوحدك عبدالله _ ودا ينفع تروح معاك لوحدها، انا هروح معاكم شهد بإبتسامة _ اذا كان كده انا موافقه وهو بالمره نعرض شغلك في المعرض بتاع الأشغال والحرف اليدوية في الجيزه عبدالله _ لا لا سيبك منها، دي حاجات متنفعش تروح معارض شهد _ ازاي، دي تحفه فنيه مكتملة الاركان، هتعجب الكل انا متأكده فاطمه _ جرب يا عبدالله هيحصل ايه يعني عمر_ كلام شهد صح انت موهبتك حلوه اوي وهتعجب الكل عبدالله _ طيب انا موافق شهد بإبتسامة _ ايوه كده خليك تلعلع وسط الفنانين الكبار عبدالله _ ههههه والله ما حد بيفرحني غيرك، ربنا يسعدك يابنتي شهد بإبتسامة _ ويخليك ليا يارب عمر _ حيث كده بقا يلا اجهزو عشان نلحق ونكسب وقت شهد _ انت مستعجل ليه عمر _ عشان لو مشي احتمال ميجيش تاني عبدالله _ عنده حق، يلا نجهز وانت روح حط بنزين للعربيه الكحيان بتاعتك عمر _ ههههه حاضر في المستشفي جني بقلق_ طمني يا دكتور الدكتور _ حصلها شرخ في الدراع ودا لازم يتجبس وبعض الكدمات الخفيفه جني بقلق _ ماشي اعمل الازم من فضلك الدكتور _ تمام عن اذنك، بعد شويه بيجو ياسين ونيفين ياسين _ حصلها ايه وازاي متقولليش جني _ معرفتش اكلمك ياسين _ قال ايه الدكتور جني _ شرخ في الدراع نيفين باستحقار _ ودا حصلها ازاي ومتقوليش معرفش جني بحده_ انتي ملكيش دعوه ياسين _ اتكلمي معاها بأسلوب احسن من كده جني _ مش مجبره ارد عليها اصلا ياسين يمسكها من دراعها ويضغط عليه وبحده _ دي مراتي يعني زيها زيي وتحترميها انتي فاهمه جني تغمض عنيها من الوجع _ لا مش فاهمه، مراتك انت احترمها لوحدك نيفين _ بنت عنيده، سيبك منها متعصبش نفسك كفاية خالتي تعبانه ياسين بتحذير_ حسابك معايا بعدين مش هنا بس اطمن علي ماما الاول جني تبص لبعيد ومتردش نيفين _ روق د.مك ياحبيبي مفيش حآجه تستاهل ياسين يبص عليها بصمت وهو مخنو.ق ومش حامل كلام نيفين ولا لمساتها ليه، بيشيل ايدها بزهق ويبعد عنها، وجني تاخد بالها من تصرفه ده جني لنفسها _ انا عارفه انك مبتحبهاش وبتحبني انا وعشان كده انا لسه معاك مسبتكش، مش خوف من الفضا.يح يعنى، مهما تعمل معايا بحس بحنانك عليه حتي لما تمسك ايدي بقسو.ه، واكيد هيجي اليوم اللي نرجع فيه زي الاول ياسين يوقف في زاويه ويبادلها النظرات وبشرود _ محبتش حد قبلك ولا قادر احب بعدك حتى، بس انتي كسر.تيني ومش هقدر ارجع اتعامل معاكي زي الاول بيطلع الدكتور بعد وقت الدكتور _ تمام تقدرو تشوفوها ياسين _ شكرا يا دكتور، وكلهم بيدخلو ساميه تبص لجني بإبتسامة _ جني جني _ نعم ياحبيبتي ساميه بدموع الندم_ حقك عليه في كل حآجه جنى بإبتسامة_ متقوليش كده انتي في مكانة ماما الله يرحمها ياسين _ حمدالله على سلامتك ياست الكل، مش تخلي بالك ساميه _ نصيب يابني، الحمدلله انها جت علي قد كده نيفين تبص ل جني بغيظ بعد ما ساميه كلمتها كويس _ نصيب ولا اهمال من الست دي، انا لو كنت موجوده مكنش هيحصلك. كده جني بقر.ف_ وايه خلاكي تخرجي لما انتي سترونج ومن قوي كده نفين _ خرجت مع جوزي حبيبي اصله ميقدرش يروح اي مشوار من غيري مش كده يابيبي ياسين بانفعال _ مسمعش صوت، مش شايفين يعني جني تتجاهل كلامه وبابتسامه _ ايه يا حبيبتي، نمشي ياسين _ خليكي بعيد عنها انتي ساميه _ سيبها يا ياسين ياسين يبصلها بأستغراب ومش عارف ايه اللي جد يخليها بتعاملها بلطف كده، ومن نحية تانيه نيفين بتبصلها بقلق لا تصفالها وخطتها تتكشف في مول في شوارع القاهرة
إظهار الكل...
(أحببت مجنونه 3 )♥🦋 البارت التاسع ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ((تفاعل ❌❌❌‼️)) بسم الله الرحمن الرحيم ♥️🔕 عند المقابر، مراد وسفيان بيزور قبر جودي سفيان ببراءه_ هو احنا بنيجي ليه هنا يا بابي مراد بحزن _ بنزور ماما يا حبيبي سفيان _ وهي مامي قاعده هنا ليه، وليه قافلين عليها انا عاوز اشوفها مراد يحضنه _ هي دلوقتي شيفاك وهتسمعك تقدر تقولها كل اللي عاوزه سفيان _ يعني لو قولتلها تعالي هتيجي مراد يحاول يحبس دموعه_ لا ياحبيبي هي مش هتقدر تيجى احنا هنروحلها بعدين سفيان _ امتي بعدين مراد _ مش عارف بس هيجي يوم ونروحلها سفيان_ بس انا كنت عاوزها تيجي معانا نجيب لبس المدرسه مراد بإبتسامة _ كبرت اهو وهتدخل سنه اولي سفيان _ ايوه وهطلع دكتور علشان ارجع ماما تاني تقعد معانا مراد يبصله بشرود _ ماما وحشاك؟! سفيان ببكاء _ ايوه هي بقالها كتير مجتش وسيباني لوحدي مراد يضمه لحضنه وبدموع_ غصب عنها ياحبيبي متزعلش،.. ايه رأيك انا وانت نروح بعد يومين نجيب هدوم وشنطه علشان المدرسه سفيان _ مااشي مراد يشيله ويمشي بيه_ هتعمل ايه في المدرسه لما تروح سفيان _ هلعب مع بسمله صحبتي مراد_ بسممله واشمعنا بسمله يعني سفيان _ علشان هي حلوة وبتلعبني معاها مراد يشر بإبتسامة ويفتكر ذكرياته مع جودي هما واطفال _ الظاهر انك هتطلع لا ابوك ههههه سفيان _ هطلعلو فين مراد بإبتسامة _ هتطلعلو الدور التاني سفيان _ فين الدور التاني مراد بزهق _ سفيان كفاية أسئلة يلا بينا نشوف تيته وجدو العجوز سفيان _ جدو مصطفى ولا هشام مراد _ نروح لمصطفي الاول وبعدين نروح لهشام سفيان _ ماشي بيت ياسين ساميه بتكون نازله من علي السلم ف بتوقع وجني تشوفها وتجري عليه برغم الخلا.فات المستمرة والمكا.ئد اللي بتعملهالها جني بخضه تشيل راسها علي رجلها _ طنط انتي كويسه ساميه تتوجع بشده_ عضمي اتكسـ.ر الحقيني جني بقلق _ حاضر، هنروح لدكتور فوراً، استحملي. وبتسيبها وتجري علي السواق يجي يشيلها عشان يروحو لدكتور وترجع ليها بسرعة جني بقلق شديد _ هنروح لدكتور اهو، حاسه بأيه دلوقتي ساميه بألم _ حسمي كله بيغلي نا.ر، بسررعه الله يكرمك مش قادره استحمل جني _ حاضر اهو جاي... بسرررعه ياعم محمد في بيت يوسف شذا _ يوسف يوسف _ ايه شذا _ في معرض هيتعمل في الجيز للهاند ميد والحرف اليدوية كلها، كنت عاوزه اشارك فيه ايه رأيك يوسف _ فكره حلوه، بتسألي ليه، اعملي اللي انتي عاوزاه وانا معاكي شذا بشرود_ محملاك مسؤليتي انا يوسف _ بالعكس انا اللي محملك مسؤليتي كفاية بتطبخي وتغسلي هدومي وتنضفي من غير مقابل متشكر يا شذا شذا بإبتسامة شارده_ انا اخدمك بعنيا يا يوسف يوسف يبصلها بإبتسامة مجاملة ويسرح _ واخرتها، عدت سنه واكتر وانت لسه مقعدها جمبك مش كفاية وخليها تشوف حياتها شذا _ مالك يوسف بتنهيده _ حاسس اني ظا.لمك معايا وموقف حياتك علي ورقه شذا _ وانا مش عاوزه حآجه تاني غير الورقه دي يوسف _ يعني ايه شذا تقعد جمبه وتمسك ايده وبتركيز في عنيه _ يعني انا عاوزاك انت، يوسف انا بحبك يوسف يشد ايده ويبص بعيد _ تاني يا شذا تاااني يابنت الناس انا منفعش معاكي شذا تشد وشه ليها _ سنه كامله قلبك محسش بيه، طيب عقلك مقالكش ان انت وهي في بيت واحد وممكن اتودد لها حتى، او المسها يوسف يبادلها النظرات وبهدوء_ مقدرتش، حاولت كتير بس دايما في حاجز شذا بدموع_ الحاجز ده سببه ايه قولي يوسف يمسك ايدها _ مش عارف،،، مين قالك اني مش نفسي يكون ليه حياتي وزوحه واعمل كل حآجه زي بقيت الرجاله، بس بجد مش قادر احس بيكي شذا بدموع_ انا وحشه طيب صارحني يوسف بهدوء _ انتي زي القمر، كل حآجه فيكي حلوه لكن مش بشكل انا مش قادر احبك شذا بدموع_ اشمعنا انا حبيتك يوسف _ علشان غاويه توجعي قلبك شذا بدموع_ الظاهر كده، وبتقوم تروح اوضتها وتترمي علي السرير وتبكي يوسف يروح وراها ويقعد جمبها، ويطبطب عليها _ متزعليش منى انا بقولك اللى حاسه علشان متتعلقيش بأمل مش هتتحقق شذا تقوم بسرعه وتحضنه بشده وتغمض عنيها _ بس انابحبك، وبحبك اوي كمان يوسف يحط ايده عليها، ومن غير ما يعرف ايه الاحساس ده، لكن حب يضمها بقوة لدرجة يكونو واحد، استمر الوضع ده ثواني الي ان تطور الوضع، وتبادلو القبلات وتمادو كثيراً الا ان افاق يوسف من غفلتة وابعدها عنه بسرعه، وتركها وخدها ودخل غرفته وأغلق على نفسه وبخنقه_الوضع ده مينفعش يستمر لازم تمشي خلاص كفاية.. معقول مش عارف تسيطر علي نفسك، امال لو كنت بتحبها كنت عملت ايه شذا في اوضتها قاعده علي السرير ومبتسمه ابتسامه شارده _ معقول يكون قلبه مال ليه اخيرآ، انا حسيت بده وانا بين ايديه مفتكرش انه كان ممكن يعمل كده مع واحده مبيحبهاش، لكن ايه مانعه ماهو سابني ومشي، وفجاه الباب بيتفتح،
إظهار الكل...
عمر يدخل جوه وبابتسامه _ اذا كان عاجبك شهد _ عاجبني ياعم نورت، انا هعمل شاي عمر _ خليها قهوه من ايدك عبدالله _ خليهم اتنين شهد _ ههههه اربعه دلوقتي ماما تيجي وتعوذ هي كمان عمر _ بتفهمي روحي بقا بسرعه عشان هتأخر علي الشغل شهد _ حاضر ياسيدي اتعبني ولا يهمك، وبتمشي عبدالله _ مبروك لقيت شغل امتي عمر _ من اسبوع لقيت اعلان ف قدمت وقبلوني عبدالله _ الف مبروك ربنا يساعدك، ها جاي ليه بقا عمر بإبتسامة _ شكلي بطرد ولا ايه عبدالله _ لا ياسيدي بس انا محتاره بقالك. كام شهر بتصل الرحم خيير عمر باحراج_ ههههه عادي بحبك ياعمي وبطمن عليك عبدالله بخبث_ حبتك العافيه ياخويا... يتبع
إظهار الكل...
ياسين بيرجع بعد يومين ويدخل اوضته من غير كلام، وجني بتكون قاعده علي السرير بتبكي من غير صوت، واول ما بتشوفه بتقوم بسرعه وتجري عليه جني بدموع ووجه متعب _ كنت فين كل ده ياسين يبصلها بعدم اهتمام ويسيبها ويمشي ويدخل الحمام جني تدخل وراه وهو متنرفزه _ انت مبتردش عليه ليه ها، صدقت الي شفته واعتبرتني بخو.نك يعني ما ترد عليه ياسين يشغل الدش ويقعد تحته بهدومه وميردش عليها جني تمسكه من قميصه وبترجي_ ياسين رد عليه متسبنيش كده، انت مصدق اللي شفته بجد ياسين يبصلها بوجع_ مكنتش اعرف ان اسبوع واحد طويل اوي لدرجة مستحملتيش تستني ارجع جني ببكاء تطفي الدش _ يعني صدقت؟! ياسين بدموع_ للاسف اه كان نفسي اطلع غلطان واكون ظالمك بس انا شفت رسايلكم مع بعض بعيني، الرسايل اللي انتي حذفتيه عشان مشفهاش، جني ببكاء_ والله ما حصل ولا اعرف حآجه عن الموضوع ده انا اتفجأت زي زيك ياسين _ امشي يا جني عاوز استحما جني تحضنه بقوه وتبكي_ مش هسيبك غير لما تصدقني ياسين يبعدها عنه _ امشي بقولك جني ببكاء_ ياسين ياسين بانفعال_ بقولك امشي امششي جني تسيبه وتمشي وهي بتبكي من غير صوت بعد شويه بيطلع من الحمام يلاقيها بتلم هدومها، ياسين_ رايحه فين جني _ ماشيه ياسين يمسك منها الهدوم اللي مسكاها وبحده_ مش هتمشي جني_ هقعد اعمل ايه مش انا في نظرك خا.ينه بردو ياسين_ اه بس مش هتمشي، هتفضلي كده لا متجوزه ولا مطلقه واعملي حسابك انا هتجوز نيفين جني ببكاء_ تجوز. طيب وانا ياسين _ انتي هتفضلي كده، انا من حقي اتجوز اجرب حظي انا كمان اشمعنا انتي جني ببكاء_ بس انا معملتش حآجه علشان تعاقبني عليها، بس اذا كنت مش مصدقني خلاص انا همشي وانت اتجوز براحتك ياسين بحده_ قولتلك مش هتمشي، ولو سمعت كلامك دا تاني محادثتك مع حبيب القلب هتوصل لاخوكي وابوكي والكل كمان، انتي تقعدي هنا تتفرجي عليه وبس، جني _ مستحيل، وهو يمسكها من فكها وبحده_ هتنفذي اللي بقوله وبسس، الطلاق راحه بنسبالك وانا مش هريحك ولا همو.تك زي ما كان مفروض اعمل هتقعدي كده علشان تتها.ني وبس جني تبصله بذهول وعنيها تدمع وهو يزقها علي السرير ويمشي في المستشفي ياسمين ببكاء _ بنتى هتروح مني يا هشام هشام بحزن_ متقلقيش ان شاءلله هتعديها ومراد واقف بره الغرفه مستني الدكتور، وبعد شويه بيطلع وهو شكلو ميطمنش مراد يقلق من شكله وبخوف _ جودي مالها الدكتور بتأسف _ البقاء لله مراد بعدم ادراك_ يا دكتور انت بتقول ايه مستحيل طبعا وياسمين تبكي وتسند نفسها علي هشام اللي بيبكي على بنته مراد بزعيق_ بتبكو ليه انتو دلوقتي، هي عايشه، وسع انا هوريكم انها عايشه، الدكتور _ من فضلك، هي خلاص توفت مراد بانفعال _ متقولش كده تانى انت مبتفهمش، وسع وبيزقه ويدخل عندها، يقعد جمبها ويشيل الغطا عنها وببكاء _ جودي قومي عشان تعرفيهم ان الدكتور دا مبيفهمش.. وبزعيق، بقولك قومي انا جوزك يعني تسمعي كلامي الدكتور _ يافندم مينفعش كده مراد ببكاء _ جودي قومي بقا عشان سفيان بيبكي عليكي، بيهزها بشده ويكمل ترجي وبعدين بيقتنع انها ماتت ويحضنها ويبكي زد الطفل اللي خسر امه بعد سنه...... في مكان في محافظة الشرقيه، بتفتح عنيها شهد او رودينا وتبص حوليها لغيت ما عينها تتعود على المكان، وبعدين تقوم من مكانها وتغسل وشها وتخرج من اوضتها شهد_ بابا عبدالله_ اخيرآ صحيتي شهد_ معلش بس سهرت كتير امبارح عبدالله_ واخرت السهر ده شهد_ مبقدرش انام بدري ما انت عارف.. امال فين ماما عبدالله_ راحت السوق تجيب خضار شهد بإبتسامة_ الله يقويها بقا عبدالله_ قولتلك اخرجي معاها يمكن تعرفي حآجه عن نفسك شهد_ تعبت من التفكير في الموضوع ده، الظاهر ان قدركم اعيش معاكم عبدالله_ ياريت والله انتي عارفه اننا معندناش اولاد وربنا بعتك لينا من السما شهد بإبتسامة_ تسلملي، وانا والله حاسة انك ابويا بجد من ساعة ما فتحت عيني ولقيتك جمبي في المستشفي عبدالله بإبتسامة_ طيب سيبك من الكلام ده وقوليلي ايه رأيك في الشغل ده لسه مخلصها النهارده، سهرت عليها طول الليل شهد _ الله يباركلك، جميلة اووى« الا بذكر الله تطمئن القلوب» ربنا يطمن قلبك يارب. تعرف همو.ت واتعلم انحت زيك كده بس انت مش راضي تعلمني عبدالله _ الشغل ده عاوز تركيز وانتي بتتعبي ممكن تعو،ري نفسك شهد _ علي رأيك، وفجاه الباب بيخبط عبدالله _ افتحي دي اكيد فاطمه شهد _ حاضر وبتروح تفتح تلاقيه عمر ابن اخو عبدالله صاحب ال 31 سنه عمر_ صباح الخير يا شهد شهد بإبتسامة _ صباح الخير يا استااذ عمر ايه جايبك الصبح كده
إظهار الكل...
1
اختر خطة مختلفة

تسمح خطتك الحالية بتحليلات لما لا يزيد عن 5 قنوات. للحصول على المزيد، يُرجى اختيار خطة مختلفة.