ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 785 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 634 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 22 026 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 785 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -16، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 2، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 43.79‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 29.79‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 476 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 405 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 100.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 785
المشتركون
+224 ساعات
-257 أيام
-1630 أيام
أرشيف المشاركات
شب جمعه خارجیاس بیتکوین افسار پاره کرده :)) 39500 برو ۴۰ رو بزن لعنتی!

TIA 9.5$ 🔥

$MEME از نقطه ورود خوب کمی گذشته، ولی باز هم من ریسک کردم و مقداری خریدم. ببینیم چی میشه! حتما استاپ داشته باشید.
$MEME از نقطه ورود خوب کمی گذشته، ولی باز هم من ریسک کردم و مقداری خریدم. ببینیم چی میشه! حتما استاپ داشته باشید.

وقتی میگم هر ارزی رو که بهتون اینجا میگم خودم هم میخرمش و تحلیل روی هوا نیست، منظورم اینه! تحلیلگر واقعی اونیه که با تحلیل خو
وقتی میگم هر ارزی رو که بهتون اینجا میگم خودم هم میخرمش و تحلیل روی هوا نیست، منظورم اینه! تحلیلگر واقعی اونیه که با تحلیل خودش بتونه سودآور باشه! همتون عشقید!❤️

New ATH 🔥 8.2$ خریدمون جای خوبی بود بنظرم ✅

👀🔥

استارکنت هم اعلام کرد که اسنپ شات رو گرفته و بزودی شرایط و نحوه کلیم ایردراپش رو اعلام میکنه روی شبکه اش فعال بودید؟
Anonymous voting

ارزش دلاری تراکنش های هفتگی opensea که بزرگترین مارکت پلیس بازار برای nft هاست، تق ریبا به صفر رسیده! بنظرتون باز هم روزهای خ
ارزش دلاری تراکنش های هفتگی opensea که بزرگترین مارکت پلیس بازار برای nft هاست، تق ریبا به صفر رسیده! بنظرتون باز هم روزهای خوب NFT رو دوباره میبینیم؟!

صبح سبزتون بخیر!

چارتش یادم رفت :)) ترند نزولی سبز باید شکسته بشه… Pyth
چارتش یادم رفت :)) ترند نزولی سبز باید شکسته بشه… Pyth

توکن #pyth رو که خریده بودم حدود 0.51 فروختم چون نشونه ضعف روند داشت. الان ریزش نسبتا خوبی داشته و اگر نشانه تغییر روندش تایید بشه دوباره میخرم با تارگت سقف بالاتر.

لعنتی چقدر میخوای رنج بزنی؟ :/ BTC
لعنتی چقدر میخوای رنج بزنی؟ :/ BTC

پروردگارا این واقعا ترسناک بود!! ⚠️⚠️⚠️ امنیت کلامی، زبانی، حفظ حریم شخصی رو جدی بگیرید هرجایی نگید توی بازار کریپتو فعالید ه
پروردگارا این واقعا ترسناک بود!! ⚠️⚠️⚠️ امنیت کلامی، زبانی، حفظ حریم شخصی رو جدی بگیرید هرجایی نگید توی بازار کریپتو فعالید هرجایی میزان داراییتون رو بیان نکنید مخصوصا که اگر بولران بیاد این وضع بدتر هم میشه… @amircryptothoughts

از کریستین رونالدو بخاطر پروموت کردن بایننس شکایت شد! https://vxtwitter.com/watcherguru/status/1729758677647724947?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

ریسک کردم و کمی TIA خریدم بنظرم وقتشه به روند صعودی برگرده و تاپ قبلی رو بشکنه ⚠️dyor

حواستون به این کلیدواژه biotech باشه (بیوتکنولوژی) ژائو و چندتا از بزرگای بازار مدتیه روی این پروژه ها تاکید دارن. احتمال ترند شدنشون هست!

چه سریع تموم شد!!
چه سریع تموم شد!!

توکن ⁦ $NAT⁩ روی اردینال 🟧 حدود ۹۰٪ مینت شده ‏مینت هر کدومش حدود ۸ دلار هزینه داره. بنظرم پتانسیل خوبی برای ۲ تا ۳ برابر شدن داره. ‏خودتون تحقیق کنید! ‏از OW میتونید بخرید.

این دیدگاه هم جالب بود!
این دیدگاه هم جالب بود!

ایشون خانم کریستین لاگارد، مدیرعامل بانک مرکزی اتحادیه اروپا و از سمبل های سلطه پول فیات در دنیا هستن. که در آخرین اظهار نظرش
ایشون خانم کریستین لاگارد، مدیرعامل بانک مرکزی اتحادیه اروپا و از سمبل های سلطه پول فیات در دنیا هستن. که در آخرین اظهار نظرش گفته پسرش تمام پولهاش رو در کریپتو از دست داده 😂