ar
Feedback
روان شناسی دکتر آزادمنش

روان شناسی دکتر آزادمنش

الذهاب إلى القناة على Telegram

دکتر حمیرا آزادمنش روان شناس و زوج درمانگر مطب خیابان دولت نبش نوباوه مشاوره حضوری ۲۲۵۷۶۳۳۳ تلفنی و آن لاین

إظهار المزيد
278
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
+330 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+3
في 0 قنوات
مايو '26
+4
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '260
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+7
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+13
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+23
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+9
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+8
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+8
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+7
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+7
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+17
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+14
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+12
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+3
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+9
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+12
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+4
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '24
+10
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '240
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+2
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+1
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '230
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+6
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '23
+6
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '230
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '23
+4
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '23
+2
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '23
+4
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '23
+2
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '230
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '23
+4
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '23
+5
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '23
+3
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '22
+3
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '22
+3
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '22
+3
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '22
+5
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '22
+1
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '220
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '22
+2
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '22
+2
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '22
+4
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '220
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '22
+1
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '22
+3
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '21
+1
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '21
+3
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '21
+4
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '21
+312
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو0
21 يونيو0
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو0
17 يونيو0
16 يونيو0
15 يونيو0
14 يونيو0
13 يونيو0
12 يونيو0
11 يونيو+1
10 يونيو0
09 يونيو0
08 يونيو+1
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو0
04 يونيو+1
03 يونيو0
02 يونيو0
01 يونيو0
منشورات القناة
نامش عباس بود مظلوم نمایی نداشت حرفش را با عملش ست کرد برای مردمش جان داد بدون آنکه طلبی از آنها داشته باشد با اشتیاق جان داد
نامش عباس بود مظلوم نمایی نداشت حرفش را با عملش ست کرد برای مردمش جان داد بدون آنکه طلبی از آنها داشته باشد با اشتیاق جان داد @drazadmanesh

2
در تنبلی میلی و اشتیاقی برای انجام کار نیست اما در اهمال کاری میل برای انجام کار وجود دارد اما بخشی از روان مقاومت. می‌کند و نمیگذارد @drazadmanesh
23
3
همه ما نیاز داریم به کسی که لازم نباشد با نقاب به او بگوییم خوب نیستیم نه اینکه از سر ترس رفتنش یا تنها ماندمان بگوییم خوبیم و اوضاع بد نیست @drazadmabesh
27
4
و چه وجوه تشابهی بین کلمات گویی هر کس در فرایند این جدال برای خودش معانی خلق کرده تا بر آنها تکیه کند البنه که یونک این سفر را جبری می داند و می‌گوید ؛غرضش از حک کردن این سنگ نوشته یادآوری و تذکر به خود و بیمارانش است که** آن سو خداوند هست و وجود دارد* و ما محکوم به این سفریم ، زیرا یونگ ترس از خداوند را آغاز حکمت می داند و می‌گوید ؛شناخت خداوند بصیرت ما را زیاد میکند با خودم گفتم که ؛ یونک به ترس از خداوند اشاره می‌کند و آن را آغاز حکمت می داند شاید آن کس که بر سر در خانه اش نوشته ؛به نام خداوند بخشاینده مهربان پیام مهر را از معنویت خوبشتن گرفته یا آنکه نوشته ؛خداوند نور آسمان‌ها و زمین است پیام زیبایی را برای خود خلق کرده است یا آن دیگری که نوشته؛ به نام خدایی که هیچ معبودی جز او نیست و اوست که به حقیقت زنده است و اوست که هستی را بر پا داشته و لحظه به لحظه مدیریت می‌کند پیام اقتدار خدا را در ذهنش به تصویر کشیده است وبه قول ادوارد ادینگر ؛ در عمق ناخودآگاهی امان غوغایی است غوغایی از جانب خدایی که می خواهد بشناسد و شناخته شود با این حساب همه ما برای دست یابی به فردیت خوبشتن در سفری برای شناختن عمق ناخوداگاهی امان در اینهمه کشاکش ‌ و جدال درست به مثابه کیمیا گرانی هستیم که برای شناخت اویی که از رگ گردن هم به ما نزدیکتر است ،تفسیر و معانی خود را خلق میکنیم و
1
5
خدا چندی پیش متنی خواندم که در من بسیار اثر گذار بود «چه خدا را بطلبید و چه نطلبید او حضور دارد » این جمله عبارتی حک شده بر سنگ نوشته ای بود که کارل گوستاو یونگ بر سر در خانه اش در زوریخ سوئیس نصب کرده بود این عبارت را نمی توانستم دست کم بگیرم زیرا تمام روان شناسی یونگی بر آن استوار است یونگ به اقتدار ناخودآگاه و جنبه روانی معنویت و جدال بین خویشتن و کهن الگوهای جمعی و اقتدار نسبی منیت اشاره می‌کند او می‌گوید جهان با همه غیز منطقی بودنش ما را وادار می‌کند که در این جدال دائمی بین خویشتن و منیت معنا و تفسیر خود را خلق کنیم و این آغاز سفر قهرمانی ما خواهد بود یونگ این فرایند را برای رشد ما جبری می داند و به خاط. تذکر و یاد آوری برای خود و بیمارانش ، این سنگ نوشته را بر سر در خانه اش در زوریخ نصب کرده است بعد از خواندن این متن همانطور که در خیابان راه می رفتم بیشتر بر سر در بعضی خانه ها را نگاه می کردم یکی نامش کیمیا بود و آن دیگری سرو یکی دیگر نیلوفر نام داشت و. دیگری پرستو چه اسم های زیبایی همچنان که رد میشدم ، از کنار خانه هایی عبور کردم که هنوز بر سردرشان سنگ هایی با عناوین دیگر حک شده بود ؛ به نام خداوند بخشاینده مهربان ، خانه دیگری را دیدم که اینطور نوشته بود به نام خدایی که نور آسمان ها و زمین است و تنها اوست معیود یگانه که زنده است و تمام هستی را لحظه به لحظه مدیریت می‌کند چه زیبا
38
6
چرا نمیتوانم همسرم را ببخشم ❓❓❓ افرادی که عاشق هم هستند معمولا میتوانند از اشتباهات هم بگذرند و همدیگر را ببخشند حتی زمانی که به هم آسیب میزنند اما این کاملا بستگی دارد که دستت را بر روی کدام زخم طرف بگذاری و فشار دهی اگر آن زخم ، زخمی باشد که از کودکی اش با خود حمل کرده و بابتش یک عمر رنج کشیده نه عذر خواهی جواب می‌دهد نه جبران، نه عشق ونه هیچ چیز دیگر چون تصویرت در ذهن شریکت با آن درد عمیق عمری اش یکی می‌شود و دیگر نمیتواند تورا بخواهد مثلا ؛کسی که ترس از ترک شدن دارد ، یعنی در عمق روانش چنین زخمی دارد ،شاید عصبانیت و پرخاشگری شمارا ببخشد ،اما وقتی با او قهر میکنی و رهایش میکنی و میروی و جواب تلفنش را هم نمیدهی با آن تصویر منفور یکی میشوی و همین باعث میشود که او نتواند تو را ببخشد اگر خواستی بروی یک بار برای همیشه تصمیمت را بگیر و برو نه آنکه هی بروی هی برگردی ، با اینهمه رفتن و آمدن های مکررت آنچنان به او آسیب می‌زنی که دیگر عمرأ بتواند تو را ببخشد . @drazadmanesh
45
7
چرا گلاسر افسردگی را یک انتخاب می داند ؟ یک دلیلش این است که افراد با افسردگی بیش از سایر روش‌ها چون خشونت می توانند اطرافیان خود را کنترل کنند @drazadmanesh
41
8
در تروما ، معمولا ما از احساساتمون دور میشویم تا کمتر درد بکشیم بدنمان علامت و نشانه ها را می دهد اما ما نمیشویم یعنی نمی خواهیم بشنویم @drazadmanesh
48
9
خوب بودن را با خوبی دیدن هرگز اشتباه نگیر @drazadmabesh
46
10
چندش آورترین رفتار مخصوصا برای آقایان قهر کردن است آن هم نه قهر سالم ، قهر ناسالم و کودکانه وی را به فضای یک امنیت مرضی نزدیک می‌کند @drazadmanesh
60
11
فهم احساس یک نفر هنر است به این دلیل روان شناسان به گونه ای هنرمند هستند @drazadmanesh
57
12
درد حل نشده ، منتقل می‌شود به این دلیل است که بخشش مهم است @drazadmanesh
66
13
زنان برای مردان اهمیت های ویژه ای دارند از آغاز زندگی تا پایان مرگ پس پر بیراه نخواهد بود که بگوییم زنان بسیار مهم هستند حتی از مردان @drazadmanesh
78
14
خدا نکند به بی حسی روانی مبتلا شویم زیرا آغاز فرو پاشی روانی امان خواهد بود @drazadmanesh
73
15
تصور می‌کرد اگر با زخمهای حاصل از تجربه های دوران کودکی اش چالش نکند و مواجه نشود ، همه آنها حل می‌شود اشتباه. فکر می‌کرد @drazadmanesh
81
16
معمولا هر کسی را بیشتر دوست بداریم ، نسبت به او بی رحم تر میشویم چه اتفاق بدی است چون وقتی خیلی نزدیک میشویم به همان نسبت انتظاراتمان هم بالاتر می‌رود و زودتر می رنجیم اما این در افرادی مصداق پیدا می‌کند که واجد قوانین اقتصاد نوازشی هستند
91
17
واقعا از زندگی چه می خواهی ؟ دوست داری زندگی ات در چه جهتی باشد؟ در چه مسیری قرار گیری ؟ این همان قطب نمای زندگی. تو. است @drazadmanesh
113
18
تروما. یعنی درد همراه با عدم پذیرش درد
108
19
به دخترانمان ، مستقل بودن مالی را بیاموزیم تا به دنبال شریک زندگی باشند. نه عابر بانک و به پسرانمان استقلال در کارهای خانه را بیاموزیم که به دنبال محبوب و همراه باشند نه خدمتکار ی برای انجام کارهایشان @drazadmanesh
159
20
تروما چیزی نیست که برات انفاق میافته مثل طلاق والدین یا مرگ آنها بلکه تروما اتفاقی استکهلم در درون فرد رخ میده اونه که باید درمان بشه @drazadmanesh
99