ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
وقتی ناراحته بهش بگید: عزیزم، زیر گلوت جای بوسه‌های منه، نه بغض.

از اینکه نقاب یه عده میفته و تکلیفمون مشخص میشه واقعا لذت میبرم🌱

واسه بز گرسنه همه علفا شیرینه واسه علف هرز هم فرقی نمیکنه خوراک کدوم بز میشه.‌.. میدونی که چی میگم؟

"دیتِ مطلوبِ پائیزی"
"دیتِ مطلوبِ پائیزی"

دوست داشته شدن؛ قرص است. و دوست داشتن؛ تراپی. وقتی یکی دوستت داره، آرومی اما وقتی تو یکی رو دوس داری، در کنار آروم بودن، تغییر میکنی!

یه واقعیتی رو بگم؟! هیچ آدم پولداری قرار نیست بیاد نجاتت بده آدمای ثروتمند با همون ثروتمندا ازدواج می کنن +پاشو رو پای خودت وایسا

میگفت:« همه آدم‌های زندگی‌تون قابل جایگزینی نیستن؛ حواستون باشه کی‌ و می‌رنجونین..🤍 »

امیدوارم هیچوقت اون نور امیدی که تو دلتونه خاموش نشه...✨ شبتون بخیر✨🩵⭐️

میدونید چرا با مادربزرگ مادری تون انقدر احساس نزدیکی میکنید؟ به این دلیله که مادر بزرگ مادریتون یک بار شما رو توی شکم خودش حمل کرده جنین دختر با تمام تخمک هایی که در طول زندگی خود خواهد داشت به دنیا میاد؛ پس وقتی مادر بزرگ شما مادرتون رو باردار بوده، شما قبلاً به عنوان یک تخمک کوچک در تخمدانهای مادرتون حضور داشتید. شما سه نفر برای نسلها به هم متصل هستید.

یه مطلبی می خوندم، خیلی جالب بود می گفت" بچه هایی که توی خونواده‌ی پر تنش و سخت گیر بار اومدن در بزرگسالی تبدیل میشن به یه آدم دچار بسیار فکر کردن" می گفت" میدونی بزرگ ترین چیزی که یه آدم دچار بسیار فکر کردن باهاش دست و پنجه نرم میکنه چیه؟! وقتی عاشق و وابسته کسی میشه و دیگه تموم حال و هواش به رفتار اون آدم ارتباط پیدا میکنه، حتی متوجه کوچیک تغییر توی رفتارش میشه" و این از هوش بالاست که به طرز عجیبی دنبال تحلیل همه‌چیزه و نمیدونی چقدر تصمیم گیری رو براش سخت میکنه، حتی موقع انتخاب لباس در واقع بیش از حد فکر کردن اینجوریه که ساعت ها بابت اون واکنش و حرفی که بهشون نگفتی هم ذهنت رو درگیر می‌کنی خلاصه اینکه توی زندگی هیچ آدمی رو نمی تونی بهتر از اونی که دچار بیش از حد فکر کردنه پیدا کنی تا بفهمتت و درکت کنه، چون عمیقا به حرفات گوش میده و همدلی میکنه❤️‍🔥

یادآوری: عزیزم زندگی همینه؛ مقداری کامیابی و مقداری سرخوردگی. خسته باش اما نا امید نه.✨

بلوغ در یک رابطه‌ی صمیمانه یعنی تصمیم‌های سخت را با مهر گرفتن. یعنی با مهر، خشمگین شویم با مهر، از خشم صحبت کنیم با مهر، خودمان و دیگری را درک کنیم. با مهر، مسئولیت اشتباهات خودمان را قبول کنیم. با مهر، برای تغییر رابطه تلاش کنیم با مهر، رابطه را تمام کنیم با مهر، رابطه را شروع کنیم با مهر، دیوانگی‌های‌ خودمان و دیگری را بپذیریم با مهر، تصمیم‌ بگیریم چه بگوییم، چه بکنیم و چطور بسازیم یا تمام کنیم. وجه اشتراک تمام رفتارهای بالغانه فقط در یک جمله خلاصه میشود: با مهر انجام میشود. و مهر جز همدلانه، درک کردن خودمان و دیگری، چیز دیگری نیست. هر زمان در هر شرایطی توانستید با مهر به اختلافات و مشکلات در رابطه‌هایتان نگاه کنید، آن زمان شما یک فرد بالغ در روابط عاطفی‌تان هستید. #پونه_مقیمی

بعضی آدما، دنیارو زیبا می‌کنند! اونایی که: هروقت ازشون می‌پرسی که حالِت چطوره؟ میگن با تو احوالاتِ من "عالیه" آدمایی که با صد تا غصه بازم صبورانه با تو "یه دنیای ناب و جدید" می‌سازند 🌱

نمیدونم چرا همه اینطوری شدن که از تو توقع دارن تو ببینی، تو سکوت کنی، تو درک کنی، تو بگذری، تو ببخشی، تو خودتو نادیده بگیری...

‏دارم به این نتیجه میرسم ادم باید حال دلش خوب باشه تا بتونه از خودش عکس بگیره الان مدت هاست عکس جدید نگرفتم.

از مسیر هیچی نگو، با مقصد غافلگیرشون کن!

🔹 با مردی ازدواج کن که میخواد همسر و پدر باشه نه مردی که فقط میخواد زن و بچه داشته باشه 🔹 با مردی ازدواج کن که میخواد همسر خوبی باشه نه بچه‌ی خوب مامان و باباش 🔹 با مردی ازدواج کن که دنبال حمایت شریک عاطفیه توی زندگی نه مالکیت 🔹 با مردی ازدواج کن که می خواد زندگی بسازه و مسئولیت پذیره نه اونی که میخواد فقط زندگی کنه

یکی از قشنگ ترین تعریفی که از  تعهد شنیدم تو یکی از دیالوگ های فیلم Before You Go بود میگفت: اگه به یکی متعهد باشی دیگه به خودت این اجازه رو نمیدی که خوبی رو در کسی دیگه پیدا کنی." به همین قشنگی🌙💕

آدم یهو غریبه نمیشه، بعد از تمام دفعاتی که ازتون ناراحت شد و اجازه دادید ناراحت بمونه غریبه میشه.

اگه با کسی وارد رابطه شدین: - لطفا تمام سوالهایی که تو ذهنتون دارین رو از طرف بپرسین - وقتی احساس خوبی نسبت به جایی که میره یا آدمی که با اون صحبت میکنه ندارید بهش بگید و هرگز فکر نکنید باید خودش بفهمه - لطفا احساساتتون رو هر روز با هم در میون بزارین - همیشه در مورد روزی که داشتین با هم صحبت کنین - لطفا در حالیکه از هم عصبانی هستین تا قبل از اینکه مشکل حل بشه نخوابین - اعتماد همدیگرو جلب کنین - تمام مسائل یک رابطه، با حرف زدن و انتقال افکار و احساسات به درستی قابل حل شدن هستند!