ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 698 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 977 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 698 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -253، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.01‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 366 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 698
المشتركون
+324 ساعات
-247 أيام
-25330 أيام
أرشيف المشاركات
میگفت تو زندان وقتی میخوان بگن فلانی خیلی خوبه میگن میشه باهاش ابد کشید ... با یکی وارد رابطه بشید که مطمئن باشید "میشه باهاش ابد کشید."

دیشب با قلبی شکسته خوابیدم و امروز جنگیدم، به معنای واقعی جنگیدم، با قلبِ سنگین بیدار شدم، با قلبِ سنگین لقمه هایم را قورت دادم،با قلبِ سنگین آماده شدم، لباس های مرتب پوشیدم، بهترین عطرم را زدم و با چهره ای آراسته از همیشه سر کلاس حاضر شدم. به قولِ فروغِ فرحزاد که میگه: فعلا می‌سازم، چه می‌شود کرد مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوش‌بختی را درآورد، همین است که هست.

‏یه جا خوندم نوشته بود: کاش می‌شد نامرئی شد، کنارش نشست و ساعت‌ها بهش خیره شد، بدون اینکه بفهمه چقدر درگیرشی؛ عمیقا این جمله رو می‌فهممش.

🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید. 📂 لینک دریافت ادلیست ⛓ اسکواد ما
🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید.
📂    لینک دریافت ادلیست
    اسکواد ما در میجر
⛓    ورود به ربات میجر
Airddrop_ir 🚀 irblum1

جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که به جای من زندگی می‌کند؛ چه بی‌رحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...

وقتی یکی بهم میگه:«خوش به حالت تو که فلان مشکل رو نداری» یاد این بیت از امیرخسرو دهلوی می‌افتم که میگه: ‏هر شب از سینه من تیر بلا می‌گذرد تو چه دانی که برین سینه چه‌ها می‌گذرد؟

در وصف بودنت همین جمله عباس معروفی کافیه: «تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی، تنها انگیزه ماندنم در این وانفسای شلوغ، در این زندگی بی اعتبار...»

قشنگ‌ترین و عمیق‌ترین نصیحتی که شنیدم از زبان کارل گوستاو یونگ بود که می‌گفت: ‏خودت را بساز تا آدم امنی شوی، برای روزهایی که نمی‌شود به کسی پناه برد.

یکی از بهترین توصیه هایی که می‌تونم بهتون بکنم اینه که: همیشه تکلیفتونو‌ خودتون مشخص کنید. واسه کسی که بدونِ هیچ اسمی صرفا بهتون نزدیک میشه نقش پارتنر ایفا نکنید! بی دلیل جایگاه آدمارو تو زندگیتون پر رنگ نکنید؛ اجازه بدین برای بودن با شما بصورت شفاف پیشنهادشونو مطرج کنن و منتظرِ جواب شما بمونن. واسه خودتون ارزش قائل باشین. Konnjed

دیروز یه جمله ی کوردی دلبر یاد گرفتم که میگفت: «درد چاویل مستت له گیانم» ‏یعنی:«درد و بلای چشای مستت به جونم» برای اونایی که چشماشون قشنگه خیلی کاربرد داره=))

گاهی دلم می‌خواهد از دست خودم زار بزنم و عاجزانه از خودم خواهش کنم که حساس نباشم و به مسائل و کلمات و رفتارها، بیش از اندازه دقت نکنم. ولی حقیقت این است که من زیاد حساسم و زیاد دقت می‌کنم و زیاد غصه می‌خورم؛ برای مسائلی که خوب که دقیق شوی، اهمیت چندانی ندارند... #نرگس_صرافیان_طوفان

⭕️نادیده گرفتن خود شامل موارد زیر می شود: ۱. وقتی اذیت میشی ولی چیزی نمیگی(طرحواره بازداری هیجانی) ۲. بابت چیزهایی که تقصیر تو نبوده دائم عذرخواهی میکنی(طرحواره نقص/شرم) ۳. برای اینکه بقیه خوششون بیاد خود واقعیت رو مخفی میکنی(طرحواره پذیرش جویی/جلب توجه) ۴. وقتی دلت میخواد «نه» بگی ولی «بله» میگی(طرحواره اطاعت) ۵. فقط وقتی ناراحتن یا کارت دارن یاد تو میوفتن ولی تو بازهم به یادشونی(طرحواره ایثار) ۶. براساس ارزش‌های خودت عمل و زندگی نمیکنی(طرحواره اطاعت) ۷. وقتی بقیه خط قرمزات رو رد میکنن و تو ساکت میمونی(طرحواره بازداری هیجانی) ۸. همه تلاشت اینه که همه رو از خودت راضی نگه داری.(طرحواره ایثار) + وقتی خودمون رو نادیده میگیریم به بقیه این حس رو میدیم که وجود ما ارزشمند نیست. درحالی که وجود ما ارزشمند و لایق دریافت عشق و محبت هست.

یک مدت سیگار خوب و گرون که بکشی عادت میکنی؛ بعد که سیگار ارزون میکشی میفهمی چه آشغالی داشتی میکشیدی اون همه مدت! روابط با آدم ها هم همینه‌‌. تا وقتی با آدم حسابی ها دمخور نشدی متوجه نمیشی چه دایره ی روابط بدی داشتی.

از آدمایی که تقصیرشون رو گردن می‌گیرن خوشم میاد. اینا معمولاً آدمای شجاع، منطقی و با‌شعوری هستن....

مخفی کردن ناراحتی، دردش از خود ناراحتی بیشتره.

چند تا درس که زندگی بهم یاد داده رو اینجا باهاتون به اشتراک میذارم - هیچوقت از بی‌پولیتون برای کسی نگید ، کسی تو جیبتون پول نمیذاره ولی اعتبارتون پیشش از بین میره. - هیچوقت تو دوران دوستی یا نامزدی از اخلاقهای بدِ خانوادتون و سختیهایی که کشیدید برای پارتنرتون تعریف نکنید. - راز خونتون رو هرگز بیرون نبرید. - اگر به کسی پول قرض میدید حتما ازش بپرسید که چه تاریخی بهتون برمیگردونه. - با رفتار و گفتارتون ، آدمها رو وادار به احترام گذاشتن کنید. - رُک بودن همیشه هم خوب نیست. - خوشبختی و بدبختی لحظه‌ایه ، همه یه روزایی خوشبختیم و یه روزایی بدبخت. - تو بازار کار ، اعتبار بیشتر از پول به دردتون میخوره. - متخصصِ کار خودتون باشید. - سرمایه اصلی شما ، آبرو و اعتبارتونه.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!"

یه جمله واسه خودِ چند سال بعدت: «دارم سخت تلاش میکنم تا تو ‌خوشحال باشی..!»

من از اون دسته آدمام که وقتی دلم میشکنه؛ به جای اینکه برم مثل آدم به طرف بگم که فلان کارت زشت بوده و من از دستت ناراحتم سکوت میکنمو تو خودم میریزم! بعد هی بهش فکر میکنم و هزار بار حرفو اتفاقی که ناراحتم کرده رو مرور میکنم بعد هی براش دلیل میارم تو ذهنم یارو رو محاکمه میکنم ولی هیچی به روش نمیارم! انقد اینکارو میکنمو زجر میکشمو با خودم کلنجار میرم که دیگه کم کم ازون آدم فاصله میگیرم، دیگه دلم نمیخواد ببینمش در حالی که تموم این مدت احتمالا حتی طرف نمیدونه من از دستش ناراحتم!🙂

یک زن سزاوار مردی است که در ناز و نوازش با پدرش رقابت کند؛ نه مردی که در تحقیر او با زندگی رقابت کند.