ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 697 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 613 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 925 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 697 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -223، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.07‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.78‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 180 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 745 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 697
المشتركون
-324 ساعات
-207 أيام
-22330 أيام
أرشيف المشاركات
هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه که واسه یک لحظه بهت فکر نکنم. به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم. به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش. به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش. به مشکلاتم فکر میکنم، تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم. چیزی توی زندگیم نیست که تو تسخیرش نکرده باشی.

‏🖇️فروید میگه: کسی که ریشه ی رنجش را نشناسد،محکوم به تکرارِ آن است...

خوبم(کندن پوست لبم) خوبم(بیخوابی) خوبم(حس ناکافی بودن) خوبم(لرزش دست) خوبم(تپش قلب) خوبم(تنگی نفس) خوبم(تکون دادن پام) خوبم(کابوس) خوبم(فحش کش کردن زمین و زمان) خوبم دیگه

دوستی با آدمای هم‌فرکانس اینجوریه که بعد از دو روز به خودت میای میبینی داری یسری جزییات و حرفایی از زندگیت به طرف میزنی که کمه کم دوسال صمیمیت میخواد 😂

از آدمهای متواضع خیلی خوشم میاد. ازونا که پولشون رو فوری تو چشمت نمیکنن. ازونا که بعد ۱ سال تازه میفهمی طرف مثلا دکتری داره ازونا که کلی جاهای دنیا رو گشته ولی هرروز از خودش با یه ژست آبدوخیاری و کلام بزرگان عکس پست نمیکنه. ازونا که مدیر یه شرکت خفنن ولی به اسم کوچک صداشون میکنن ازونا که درختشون افتاده است... میخوام ازونا باشم.

من دیدم حرف نزدن چه بلایی سر رفاقت های عمیق و چند ساله آورده، دلخوری؟ چرا سکوت، بیا حرف بزنیم.

یه جوری لهجه پذیرم که اگه چند روز کنار یه قومیتی باشم دقیقا مثل خودشون صحبت میکنم

‏معیار علاقه‌مندی افرادِ توی خونه‌ی‌ما به خانواده اینطوریه که باید تو هال بشینی، ینی شما اگه تو هال بشینی هیچکاری نکنی حرفی نزنی در و دیوار رو نگاه کنی ولی در اغوش خانواده باشی یعنی فرزندِ گل. اما اگه مدام تو اتاقت باشی میشی فرزندِ نا خلف.

اگر پارتنر خوش هیکل می‌خوای، خوش هیکل انتخاب کن، اگه لاغر می‌خوای، لاغر انتخاب کن، اگه شیک و با کلاس می‌خوای، شیک و باکلاس انتخاب کن. تو حق داری! امّا حق نداری کسی رو انتخاب کنی که با معیارهای تو مطابقت نداره و بعد تحقیرش کنی.

‏درسته که خیلی تلاش میکنم حالم خوب باشه و موفقیت آمیز هم بوده، ولی دلم یه اتفاق خوب میخواد که خودم واسش تلاش نکرده باشم، شانسی طور، مثلا یه نوتیف خوب، یه سورپرایز خوب، یه بغل خوب:)

تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشته اید هرآنچه که خطا و یا اشتباه می بینید؛ برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است. آنها از شما انسان دیگری ساخته اند...

اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر رفیق!

من یه غلطی کردم اون اوایل که میرفتم پیش تراپیست به مامان گفتم که ایشون فرموده مادرت تو شکل گیری مشکلاتی که داری  بی تاثیر نبوده. هنوز که هنوزه مامان میفهمه با تراپیست حرف زدم میگه اون یارو باز پشت سر من چی گوه خورده!

راحت بگم؛ تو هم قراره با خونوادش ازدواج کنی، هم با وضیعت مالیش، هم قیافه‌‌ش، هم تروماهایی که تجربه کرده.... عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست!

به قول استادم افسردگی کم خونی روحیه .. شاید الان همه چیز و کِدِر و بی رنگ ببینی اما وقتی شروع میکنی به درمانش تازه مزه های متفاوت زندگی رو میتونی تجربه کنی .. افسردگی غولِ بزرگِ شکست ناپذیر نیست ... تلاش کنید و پس بگیرید شادمانی درونتون رو ..

یک حس‌هایی هم هستن که اسم ندارن! مثلا اونجاکه نگران نیستی ولی آروم هم نیستی، غریب نیستی ولی اهل اینجا هم نیستی! نه دلت میخواد بمونی، نه آرزوی رفتن داری، دلت میخواد جایی که هستی نباشی ولی جای دیگه‌ای هم نباشی... میگیری چی میگم؟!

از من میشنوید خوب کار کنید پول زیاد در بیارید پارتنر و رابطه خوب داشته باشید باشگاه برید زبان بخونید فیلم ببینید کتاب بخونید با دوستاتون برید بیرون تنهایی برید کافه و برای خودتون نوشیدنی بگیرید اونموقع اگه بازم حس کردید افسرده اید و زندگی قشنگ نیست بیاید بزنید زیر گوش من

خونواده‌ی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن، خونواده‌ی مادری رو وقتی بزرگ شدی می‌شناسی…

سلام بر کسانی که می دانستند ما چه چیزی را دوست داریم؛ پس آن کار را انجام دادند، تا مارا خوشحال کنند

عاشق کساییَم که از خودشون دست نمی‌کشن! هر روز به خودت یادآوری کن که باید برنده شی.. روزتون پر از خیر🌱