ar
Feedback
ORBIX study apps by astralis

ORBIX study apps by astralis

الذهاب إلى القناة على Telegram

We build clean, minimal, and powerful web apps designed for students. 📊 Study trackers site > Orbix.lk Reviews > https://t.me/web_app_comments Owner > @udulaiw Admin > @celeste_ooo

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 495
المشتركون
+424 ساعات
+1577 أيام
+81030 أيام
أرشيف المشاركات
AL කරන student කෙනෙක්ට තියෙන්නම ඕනේ App එකක්. 👀💙 සල්ලි කොහෙටද යන්නේ කියලා හිතාගන්න බෑ නේද? 😭 ORBIX Finance එක්ක income, ex
+7
AL කරන student කෙනෙක්ට තියෙන්නම ඕනේ App එකක්. 👀💙
සල්ලි කොහෙටද යන්නේ කියලා හිතාගන්න බෑ නේද? 😭 ORBIX Finance එක්ක income, expenses, savings & financial goals ඔක්කොම එකම තැනක manage කරගන්න. 💰 Income & expenses track කරන්න 📊 Spending breakdown එක බලන්න 🎯 Savings goals set කරන්න 📈 Financial progress එක track කරන්න 🧾 Daily expenses ලේසියෙන් add කරන්න 📱 Fully mobile optimized — phone එකෙන්ම super easy AL කරන ගමන් තමන්ගේ වියදම්,tution fees, savings, income ගැන හරියට manage කරන්න මේක ගොඩක් useful. ✨ Simple. Clean. Easy. Your money, your way — ORBIX Finance. 💙 contact @udulaiw

Introducing ORBIX Finance Managing your money just got simpler. ORBIX Finance is designed to help you track your income, expe
Introducing ORBIX Finance
Managing your money just got simpler.
ORBIX Finance is designed to help you track your income, expenses, savings, and financial goals — all in one clean, minimal workspace. 💰 Track your money 📊 Understand your spending 🎯 Set financial goals 📈 Build better habits ✨ Simple. Clean. ORBIX. Your money. Your goals. One workspace. — ORBIX by Astralis

Just a small look at what’s coming next. 🪐✨ -ORBIX COSMOS in developing 👀

ORBIX Service Update NOTICE 📢 ඔයාලගෙ data සහ account details අපේ පැත්තෙන් secure කරලා තියෙනවා. මේ අතරතුර අපිට අපේ පැත්තෙන් apps 3ක් store එකෙන් තාවකාලිකව remove කරන්න සිද්ධ වුණා: • Zephyros Lite • AuraSpace Basic • Enchanted StudyCraft V1 ඔයාලා දැනට use කරන AuraSpace එකට කිසිම දෙයක් වෙලා නැහැ. ❤️ අපි existing servers 2ම encrypt කරලා, security එක තවත් වැඩි කරන්න වෙනම storage system එකක් ලබාදෙන්න තීරණය කළා. දැනට අපි සියල්ලම නැවත යථා තත්ත්වයට ගෙනල්ලා තියෙනවා. 🙌 දැන් ඔයාලට orbix.lk හරහා පරණ විදිහටම ORBIX apps use කරන්න පුළුවන්. මේ වෙලාවේ අපිත් එක්ක හිටපු එකට ගොඩක් ස්තූතියි. 🫶 ඔයාලගෙ data security එක අපිට හැමදාම priority එකක්. — ORBIX by Astralis මොනාහරි ගැටලුවක් තියනවානම් @udulaiw මාව contact කරගන්න.

සේරම fix කලා...ගොඩක් දුරට හෙට වෙද්දි all clear කරහැකි. අපි ඔයලගෙ සේර්ම private information secure කලා...ඔයාහේ නම පවා... අපිට අපේ base apps කිපයක් store එකෙන් අයින් කරන්නත් උනා හෙට update එකක් දෙන්නම්. 🥹 very sorry for the inconvenience..

⚠️ ORBIX Usersලාට තවත් වැදගත් දැනුම්දීමක් දැනට server එකේ backup process එක සම්පූර්ණ වෙන්න තව පැය 72ක් වගේ ගත වෙන්න පුළුවන්.
⚠️ ORBIX Usersලාට තවත් වැදගත් දැනුම්දීමක් දැනට server එකේ backup process එක සම්පූර්ණ වෙන්න තව පැය 72ක් වගේ ගත වෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා අපි ආයෙත් දැනුම් දෙනකල් ORBIX site එකට හෝ apps වලට log වෙන්නේ නැතුව ඉන්න කියලා කරුණාවෙන් ඉල්ලනවා. 🙏 දැනට අලුතින් login වෙලා data ඇතුළත් කළොත්, ඒ data එක backup එකට අරගෙන පස්සේ recover කරන්න අපිට තවත් වැඩි කාලයක් සහ වියදමක් යන්න පුළුවන්. ඒ නිසා backup process එක අවසන් වෙනකල් apps use නොකර ඉන්න එක තමයි හොඳම දේ. Backup එක අවසන් උනාම අපි ඉක්මනින්ම update එකක් දෙන්නම්. ❤️ මේ වෙලාවේ අපිට ටිකක් ඉවසලා support කරන එකට ගොඩක් ස්තූතියි. — ORBIX Team

ORBIX Usersලාට විශේෂ දැනුම්දීමක් ⚠️
ඊයේ AuraSpace use කරන මල්ලි කෙනෙක් අපිට message එකක් දාලා තිබ්බා එයාගේ app එක reset වෙලා කියලා. අපි එයා එක්ක ටික වෙලාවක් check කරලා බැලුවාම මුලින් අපේ server side එකෙන් issue එකක් පේන්න තිබ්බෙ නෑ. පස්සේ එයාගේ PC එක පැත්තෙන් issue එකක් වෙන්න පුළුවන් කියලා අපි හිතුවා. ඒත් අද තවත් මල්ලිලා දෙන්නෙක් සහ නංගි කෙනෙක් ඒ වගේම issue එකක් report කරපු නිසා අපි මේක seriously ආයෙමත් investigate කරන්න ගත්තා. Server maintenance team එකත් එක්ක පැය 2කට වැඩි detailed investigation එකකින් පස්සේ අපිට හොයාගන්න පුළුවන් උනා අපේ server එකට unauthorized access එකක් try කරලා තියෙනවා කියලා. ඒකෙන් අපේ apps වල source files access කරන්න/ගන්න attempt එකක් වෙලා තියෙනවා. ඒත් වැදගත්ම දේ — කිසිම user කෙනෙක්ගේ personal data එකක් හෝ account data එකක් අරගෙන තියෙන බවට evidence එකක් අපිට හම්බවෙලා නෑ. Security protocols automatically trigger වෙලා affected systems lock කරලා තියෙන නිසා data access එක prevent වෙලා තියෙනවා. 🔐 දැනට අපිට confirm කරන්න පුළුවන් තවත් දෙයක් තමයි AuraSpace Revision Wheel use කරපු usersලාගෙන් සමහරුන්ගේ කලින් save කරපු data reset වෙලා තියෙන එක. ඒ data recover/restore කරන්න අපේ backup systems check කරමින් ඉන්නවා. Server එකට එක වරක් විතරක් නෙවෙයි, කිහිප වතාවක් unauthorized access attempt කරලා තියෙන නිසා security side එකෙන් systems කිහිපයක් lock වෙලා තියෙනවා. ඒ නිසා backup verification එක සහ restoration එක ටිකක් time ගන්න පුළුවන්. දැනට අපේ priority 3ක් තියෙනවා: • Usersලාගේ data maximum possible extent එකට recover කරන එක • Server එක completely secure කරලා security protocols upgrade කරන එක • ORBIX apps සහ website එක safely restore කරලා නැවත normal විදිහට run කරන එක මේ incident එකට සම්බන්ධ technical details අපි complete case study එකෙන් පස්සේ පැහැදිලි update එකක් දෙන්නම්. දැනට assumptions වලට යන්න එපා. අපි confirm කරන information විතරක් share කරන්නම්. ❤️ තව දෙයක් කියන්න ඕනේ. ORBIX grow වෙද්දි අපිට support කරන usersලා වගේම unnecessary hate සහ negativity දෙන අයත් වැඩි උනා. කලින් අපිව down කරන්න try කරපු අවස්ථාවලදීත් අපේ usersලා දීපු support එක නිසා ඒවා අපේ වැඩේ නවත්තන්න බැරි උනා. ඒ නිසා මේ වෙලාවේ අපිට කරන්න පුළුවන් හොදම දේ තමයි තවත් secure වෙලා, තවත් හොඳ product එකක් විදිහට ආයෙත් එන එක. මේකෙන් අපි අනිවාර්යයෙන්ම security side එකෙන් ගොඩක් දේවල් ඉගෙනගත්තා. අපේ services අඩු price එකකට studentsලාට accessible කරන්න අපි හැමදාම try කරනවා. ඒත් affordable කියලා security compromise කරන්න අපි ලෑස්ති නෑ. මේ incident එකෙන් පස්සේ ඒ පැත්තට තවත් priority එකක් දෙනවා. දැනට කවුරුත් panic වෙන්න එපා. 🙏 ඔයාලගේ data security එක ගැන අපි මේ මොහොතේත් server maintenance team එකත් එක්ක work කරමින් ඉන්නවා. Backup & recovery process එකෙන් update එකක් ලැබුණ ගමන් අපි දැනුම් දෙන්නම්. Website එකත් security updates එක්ක ඉක්මනින්ම restore කරනවා. මේ inconvenience එකට sincerely sorry. ❤️ ORBIX Team Built for students. Secured for your work. 🔐

Repost from Phy6Core
💫 මොකක්ද මේ Phy6Core කියන්නේ? ☄️මේක Physics ⚛️ Based කරගෙන, ඒත් Chemistry 🧪, Biology 🧬, Maths විෂයනුත් ඇතුළත් කරගෙන යන නිය
💫 මොකක්ද මේ Phy6Core කියන්නේ?
☄️මේක Physics ⚛️ Based කරගෙන, ඒත් Chemistry 🧪, Biology 🧬, Maths විෂයනුත් ඇතුළත් කරගෙන යන නියම වැඩක්!
☄️අපි මේකෙදී Olympiad 🏆, JEE, NEET වගේ ජාත්‍යන්තර විභාගවලින්, වාර විභාග ප්‍රශ්න පත්‍රවලින්, ගුරුවරුන්ගේ ගැටලුවලින් තෝරාගත් හොඳම ගණන් ඔයාලට අරන් එනවා. එතකොට ඔයාට ගණන් වලට තියෙන බය ඈත් වෙලාම යනවා! 💪
☄️හැම ගාණකටම පැහැදිලි විවරණයක් 📝 ලැබෙන නිසා, ඔයාටම ඔයාගේ උත්තර හරිද කියලා ලේසියෙන්ම ඔයාට බලාගන්න පුළුවන්.
☄️ඒ වගේම, ඔයාට අමාරු වෙන ගණන් අපේ Discussion Group එක හරහා විසඳගන්නත් ඔයාට පුලුවන් 💬
🚀එහෙනම් ඔයාගෙ Maths & Bio කරන යාලුවො අතරෙ shere කරන්න 👇 Telegram Channel Telegram Discussion

Repost from N/a
2027 bio කරන මල්ලි කෙනෙක් එයාගෙ study experience එක ගැන දීපු review එක..🌝❤️
+2
2027 bio කරන මල්ලි කෙනෙක් එයාගෙ study experience එක ගැන දීපු review එක..🌝❤️

One ecosystem. Everywhere you are. Your ORBIX experience follows you wherever you go. Start on your laptop. Continue on your
One ecosystem. Everywhere you are.
Your ORBIX experience follows you wherever you go. Start on your laptop. Continue on your phone. Pick up exactly where you left off. With seamless cross-device synchronization, your subjects, progress, plans, goals, notes, and data stay up to date across your devices. Everything works together, beautifully and effortlessly. One account. One ecosystem. Your entire academic world, connected. Orbix.lk

Repost from N/a
අද exam එක ඉවර වෙලා ගෙදර ඇවිත් බලද්දි දැක්ක පලවෙනි message එක.🥹❤️මාරම සතුටක් එන්නෙ මේ වගේ reviews හම්බෙද්දි...💗 කියන්න වචන
+1
අද exam එක ඉවර වෙලා ගෙදර ඇවිත් බලද්දි දැක්ක පලවෙනි message එක.🥹❤️මාරම සතුටක් එන්නෙ මේ වගේ reviews හම්බෙද්දි...💗 කියන්න වචන නෑ ඉතිම්...🥹💗 මේ 2026 exam කරන්න ඉදලා පොඩි අව්ලක් වෙලා 2027 bio exam කරන්න ඉන්න කෙනෙක්

දැන් mobile එකෙනුත් landscape mode දාලා apps වල full experience එක ගන්න පුලුවන්..කලින් mobile එකට support කරපු නැති features
+2
දැන් mobile එකෙනුත් landscape mode දාලා apps වල full experience එක ගන්න පුලුවන්..කලින් mobile එකට support කරපු නැති features දැන් support කරනවා...මේක ගැන detailed විස්තරයක් අද හවසට දාන්නම්

Repost from N/a
AuraSpace එක ගත්තු තවත් 2028 මල්ලි කෙනෙක් දීපු දිගම දිග review එකක්..එයාගෙ app එකේ සේරම screenshots එහෙමත් දාලා...මේ මල්ලි le
+3
AuraSpace එක ගත්තු තවත් 2028 මල්ලි කෙනෙක් දීපු දිගම දිග review එකක්..එයාගෙ app එකේ සේරම screenshots එහෙමත් දාලා...මේ මල්ලි leader board එකෙත් හිටියා..💪 මාරම සතුටුයි මෙහෙම ඒවා දකිද්දිත් 🥹❤️

අපි ගැන ළමයි මොකද කියන්නෙ 🌝👇 https://t.me/web_app_comments
අපි ගැන ළමයි මොකද කියන්නෙ 🌝👇 https://t.me/web_app_comments

Repost from N/a
🌝මේ මල්ලි ඊයෙ ගත්තෙ 2027 Bio
🌝මේ මල්ලි ඊයෙ ගත්තෙ 2027 Bio

හෙට exam ලියන අය..hall එකේ ඉන්න exam supervisor ට ටිකක් හොදට කතා කරන්න..ලොකු සීන් දාන්න එපා..අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ...edecel exam ලියද්දි සෑහෙන උදව්වක් උනා.🥲