خطِ دل
الذهاب إلى القناة على Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
213
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+177 أيام
+1130 أيام
أرشيف المشاركات
213
زمان گذشت، اما بعضی نبودنها هنوز پررنگتر از هر حضوریاند…
شاید چون بعضی حسها در منطق نمیگنجند.
213
دیگر عشق نمیخواهم؛
نه چون زیبا نیست،
بلکه چون دیگر نمیتوانم بخواهم…
سهمِ خواستنِ من تمام شده است.
مگر آدم چند بار میتواند چیزی را با تمامِ قلبش بخواهد؟
213
وقتی در عمیقترین نقطه سیاهی به سر میبری و حس میکنی هیچ چیزی برای تکیه کردن نداری به هیچ تکیه کن. همان خلأ مبهمی که در اعماق قلبت داری و از تمام دلگرمیهای گذرا استوارتر است.
213
میدونی چیه؟
زندگیم مث ظهرهای بچگیم شده که همه میخوابیدن
من خوابم نمیبرد، آدما بودن اما نبودن...
213
فهمیدم که بله؛آدمیزاد میتواند همزمان برای زندگی تلاش کند و بجنگد ولی به رفتن و گم و گور شدن هم فکر کند...
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
