خطِ دل
Открыть в Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
214
Подписчики
Нет данных24 часа
+157 дней
+1130 день
Архив постов
213
زمان گذشت، اما بعضی نبودنها هنوز پررنگتر از هر حضوریاند…
شاید چون بعضی حسها در منطق نمیگنجند.
213
دیگر عشق نمیخواهم؛
نه چون زیبا نیست،
بلکه چون دیگر نمیتوانم بخواهم…
سهمِ خواستنِ من تمام شده است.
مگر آدم چند بار میتواند چیزی را با تمامِ قلبش بخواهد؟
213
وقتی در عمیقترین نقطه سیاهی به سر میبری و حس میکنی هیچ چیزی برای تکیه کردن نداری به هیچ تکیه کن. همان خلأ مبهمی که در اعماق قلبت داری و از تمام دلگرمیهای گذرا استوارتر است.
213
میدونی چیه؟
زندگیم مث ظهرهای بچگیم شده که همه میخوابیدن
من خوابم نمیبرد، آدما بودن اما نبودن...
213
فهمیدم که بله؛آدمیزاد میتواند همزمان برای زندگی تلاش کند و بجنگد ولی به رفتن و گم و گور شدن هم فکر کند...
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
