خطِ دل
Kanalga Telegram’da o‘tish
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
214
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+157 kunlar
+1130 kunlar
Postlar arxiv
213
زمان گذشت، اما بعضی نبودنها هنوز پررنگتر از هر حضوریاند…
شاید چون بعضی حسها در منطق نمیگنجند.
213
دیگر عشق نمیخواهم؛
نه چون زیبا نیست،
بلکه چون دیگر نمیتوانم بخواهم…
سهمِ خواستنِ من تمام شده است.
مگر آدم چند بار میتواند چیزی را با تمامِ قلبش بخواهد؟
213
وقتی در عمیقترین نقطه سیاهی به سر میبری و حس میکنی هیچ چیزی برای تکیه کردن نداری به هیچ تکیه کن. همان خلأ مبهمی که در اعماق قلبت داری و از تمام دلگرمیهای گذرا استوارتر است.
213
میدونی چیه؟
زندگیم مث ظهرهای بچگیم شده که همه میخوابیدن
من خوابم نمیبرد، آدما بودن اما نبودن...
213
فهمیدم که بله؛آدمیزاد میتواند همزمان برای زندگی تلاش کند و بجنگد ولی به رفتن و گم و گور شدن هم فکر کند...
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
