خطِ دل
الذهاب إلى القناة على Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
213
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+177 أيام
+1130 أيام
أرشيف المشاركات
213
هر وقت خواستی ببینی چقدر بزرگ شدی،
نگاه کن ببین با چه چیزهایی کنار اومدی که روزی میشکستنت....
213
آدمها فقط یکبار واقعاً عاشق میشن، حتی اگه نفهمن. بعدش فقط دنبال اون حس میگردن، هر جای دیگهای هم باشه.
کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی
213
به تو که میرسم، مکث میکنم!
انگار در زیباییات چیزی جا گذاشتهام...
مثلاً در صدایت آرامش، یا در چشمهایت زندگی.
213
تو آمدی، قلبم را تکان دادی و رفتی؛
انگار فقط آمده بودی بگویی هنوز میشود درد کشید.
داستایوفسکی
213
شاید فقط یک آغوش میتوانست ما را نجات بدهد، اما ما نشستیم و بحث کردیم...
اینکه آنروز حق با کداممان بود، واقعا چه اهمیتی داشت؟
213
بدترین چیز توی یه رابطه گذاشتن طرف مقابل در هاله ایی از ابهامه؛
با شکنجه برابری میکنه ...:/
213
بزرگترین تهدید،
خطرِ از دست دادنِ خود است.
که به قدری بی سر و صدا رخ میدهد
که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.
213
ولی برمیگرده… چون همهی آدمها برمیگردن به جایی که دوست داشته شدن؛ کی؟ وقتی اونهایی رو که دوست دارن، از دست میدن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
