uz
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌www. 10 yearz 🆕

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌www. 10 yearz 🆕

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ❦︎ heejay ‘s diary ‌talk w me :: @qv1zlr_bot

Ko'proq ko'rsatish
Eron131 963Toif belgilanmagan
387
Obunachilar
-324 soatlar
-207 kunlar
+20230 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+191
40 kanalda
May '26
+73
21 kanalda
Get PRO
Aprel '260
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+32
19 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+5
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+159
62 kanalda
Get PRO
Noyabr '250
50 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+58
29 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
22 Iyun+4
21 Iyun+1
20 Iyun0
19 Iyun+2
18 Iyun0
17 Iyun+4
16 Iyun0
15 Iyun+2
14 Iyun+44
13 Iyun+37
12 Iyun+2
11 Iyun0
10 Iyun+5
09 Iyun+48
08 Iyun+3
07 Iyun+9
06 Iyun+3
05 Iyun+2
04 Iyun+6
03 Iyun+7
02 Iyun+6
01 Iyun+6
Kanal postlari
Repost from N/a
فقط امیدوارم حس تنهایی نکنه، دلم برای انهایپن تنگ شده، برای هیسونگ انهایپن

2
sticker.webp
11
3
داشتم میگفتم
12
4
Matn yo'q...
13
5
قطعا ویژوال لی‌هیسونگ قشنگترین چیزیه که امروز میتونستم ببینم
16
6
+4
Matn yo'q...
15
7
چرا اینقدر خوشگله..
19
8
خاکبسرم
20
9
Matn yo'q...
21
10
مال شما کار میکنه؟
22
11
اسپاتیفای بالا نمیاد
22
12
لایوه الو
23
13
دقیقا اصلا هر چی بیشتر ام‌وی رو ميبينم یاد یه چیز جدیدی میفتم
25
14
ببخشيد يهويي اومدم وسط ولي بك گراند و فوتوشات هاي رايد اور داي خيلي نايف طور بود.
27
15
ميدونيد اينو ديدم ياد نايف افتادم ..
27
16
های‌نوت، ووکال، دنس همه چیز این دو ترک هیسونگ عالی و بی نقص بود و به نظرم هر کسی نمیتونه انجامش بده و همین نشون دهنده اینه که he's the ACE. بهش افتخار میکنم و خوشحالم که به جایی که میخواست رسیده
27
17
یوتیوب / اسپاتیفای / اپل موزیک / ملون موزیک
26
18
برای استریم زدن ترک 'راید اور دای' و 'اورفلو' میتونید از لینک هایی که زیر این پیام میفرستم، استفاده کنید، باید خوب استریم بزن+1
برای استریم زدن ترک 'راید اور دای' و 'اورفلو' میتونید از لینک هایی که زیر این پیام میفرستم، استفاده کنید، باید خوب استریم بزنیم تا هیسونگ بهمون افتخار کنه
25
19
تگ‌لاین برای ساپورت دبیو هیسونگی♡ RIDE OR DIE OUT NOW #EVAN #에반 #RIDE_OR_DIE #EVAN_1stDigitalSingle #RIDE_OR_DIE_OutNow @h_evva_n @evan_officialJP
30
20
بیشعورا ایگنورش کردین. ☹️☹️☹️
28