es
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌www. 10 yearz 🆕

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌www. 10 yearz 🆕

Ir al canal en Telegram

‌ ❦︎ heejay ‘s diary ‌talk w me :: @qv1zlr_bot

Mostrar más
Irán131 963La categoría no está especificada
387
Suscriptores
-324 horas
-207 días
+20230 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+191
en 40 canales
mayo '26
+73
en 21 canales
Get PRO
abril '260
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+1
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+32
en 19 canales
Get PRO
enero '26
+5
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+159
en 62 canales
Get PRO
noviembre '250
en 50 canales
Get PRO
octubre '25
+58
en 29 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
22 junio+4
21 junio+1
20 junio0
19 junio+2
18 junio0
17 junio+4
16 junio0
15 junio+2
14 junio+44
13 junio+37
12 junio+2
11 junio0
10 junio+5
09 junio+48
08 junio+3
07 junio+9
06 junio+3
05 junio+2
04 junio+6
03 junio+7
02 junio+6
01 junio+6
Publicaciones del Canal
Repost from N/a
فقط امیدوارم حس تنهایی نکنه، دلم برای انهایپن تنگ شده، برای هیسونگ انهایپن

2
sticker.webp
11
3
داشتم میگفتم
12
4
Sin texto...
13
5
قطعا ویژوال لی‌هیسونگ قشنگترین چیزیه که امروز میتونستم ببینم
16
6
+4
Sin texto...
15
7
چرا اینقدر خوشگله..
19
8
خاکبسرم
20
9
Sin texto...
21
10
مال شما کار میکنه؟
22
11
اسپاتیفای بالا نمیاد
22
12
لایوه الو
23
13
دقیقا اصلا هر چی بیشتر ام‌وی رو ميبينم یاد یه چیز جدیدی میفتم
25
14
ببخشيد يهويي اومدم وسط ولي بك گراند و فوتوشات هاي رايد اور داي خيلي نايف طور بود.
27
15
ميدونيد اينو ديدم ياد نايف افتادم ..
27
16
های‌نوت، ووکال، دنس همه چیز این دو ترک هیسونگ عالی و بی نقص بود و به نظرم هر کسی نمیتونه انجامش بده و همین نشون دهنده اینه که he's the ACE. بهش افتخار میکنم و خوشحالم که به جایی که میخواست رسیده
27
17
یوتیوب / اسپاتیفای / اپل موزیک / ملون موزیک
26
18
برای استریم زدن ترک 'راید اور دای' و 'اورفلو' میتونید از لینک هایی که زیر این پیام میفرستم، استفاده کنید، باید خوب استریم بزن+1
برای استریم زدن ترک 'راید اور دای' و 'اورفلو' میتونید از لینک هایی که زیر این پیام میفرستم، استفاده کنید، باید خوب استریم بزنیم تا هیسونگ بهمون افتخار کنه
25
19
تگ‌لاین برای ساپورت دبیو هیسونگی♡ RIDE OR DIE OUT NOW #EVAN #에반 #RIDE_OR_DIE #EVAN_1stDigitalSingle #RIDE_OR_DIE_OutNow @h_evva_n @evan_officialJP
30
20
بیشعورا ایگنورش کردین. ☹️☹️☹️
28