uk
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌www. 10 yearz 🆕

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌www. 10 yearz 🆕

Відкрити в Telegram

‌ ❦︎ heejay ‘s diary ‌talk w me :: @qv1zlr_bot

Показати більше
Іран131 963Категорія не вказана
387
Підписники
-324 години
-207 днів
+20230 день

Триває завантаження даних...

Схожі канали
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+191
в 40 каналах
травень '26
+73
в 21 каналах
Get PRO
квітень '260
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+32
в 19 каналах
Get PRO
січень '26
+5
в 0 каналах
Get PRO
грудень '25
+159
в 62 каналах
Get PRO
листопад '250
в 50 каналах
Get PRO
жовтень '25
+58
в 29 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
22 червня+4
21 червня+1
20 червня0
19 червня+2
18 червня0
17 червня+4
16 червня0
15 червня+2
14 червня+44
13 червня+37
12 червня+2
11 червня0
10 червня+5
09 червня+48
08 червня+3
07 червня+9
06 червня+3
05 червня+2
04 червня+6
03 червня+7
02 червня+6
01 червня+6
Дописи каналу
Repost from N/a
فقط امیدوارم حس تنهایی نکنه، دلم برای انهایپن تنگ شده، برای هیسونگ انهایپن

2
sticker.webp
11
3
داشتم میگفتم
12
4
Немає тексту...
13
5
قطعا ویژوال لی‌هیسونگ قشنگترین چیزیه که امروز میتونستم ببینم
16
6
+4
Немає тексту...
15
7
چرا اینقدر خوشگله..
19
8
خاکبسرم
20
9
Немає тексту...
21
10
مال شما کار میکنه؟
22
11
اسپاتیفای بالا نمیاد
22
12
لایوه الو
23
13
دقیقا اصلا هر چی بیشتر ام‌وی رو ميبينم یاد یه چیز جدیدی میفتم
25
14
ببخشيد يهويي اومدم وسط ولي بك گراند و فوتوشات هاي رايد اور داي خيلي نايف طور بود.
27
15
ميدونيد اينو ديدم ياد نايف افتادم ..
27
16
های‌نوت، ووکال، دنس همه چیز این دو ترک هیسونگ عالی و بی نقص بود و به نظرم هر کسی نمیتونه انجامش بده و همین نشون دهنده اینه که he's the ACE. بهش افتخار میکنم و خوشحالم که به جایی که میخواست رسیده
27
17
یوتیوب / اسپاتیفای / اپل موزیک / ملون موزیک
26
18
برای استریم زدن ترک 'راید اور دای' و 'اورفلو' میتونید از لینک هایی که زیر این پیام میفرستم، استفاده کنید، باید خوب استریم بزن+1
برای استریم زدن ترک 'راید اور دای' و 'اورفلو' میتونید از لینک هایی که زیر این پیام میفرستم، استفاده کنید، باید خوب استریم بزنیم تا هیسونگ بهمون افتخار کنه
25
19
تگ‌لاین برای ساپورت دبیو هیسونگی♡ RIDE OR DIE OUT NOW #EVAN #에반 #RIDE_OR_DIE #EVAN_1stDigitalSingle #RIDE_OR_DIE_OutNow @h_evva_n @evan_officialJP
30
20
بیشعورا ایگنورش کردین. ☹️☹️☹️
28