For the hell of it!
Kanalga Telegram’da o‘tish
در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494
Ko'proq ko'rsatishEron128 935Toif belgilanmagan
327
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
-430 kunlar
Postlar arxiv
Repost from N/a
مسئله اینه که بیسیک ترین چیزا گفتن نداره؛ مثلا نباید بگی که چطور باید باهات رفتار بشه.
گاهى مى خواهم قوى ترين نسخهٔ خودم باشم، وگاهى فقط دلم مى خواهد همه چیز تمام شود.
اين حس، همان معلق ماندن بين جنگیدن و رها كردن است...
اون لحظه ای که زنگ میزنن بهت و میگن دارم برات کادو میخرم گفتم از خودت بپرسم چه رنگی باشه >>>
واییییی گازو روشن کردم شاپرک داشت پرواز میکرد کور بود مستقیم رفت تو شعله مرد😭😭😭😂
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
