ru
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

Открыть в Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

Больше
Иран128 935Категория не указана
327
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-430 день
Архив постов
Repost from N/a
Sunday,October 19,teh🥲✨
+1
Sunday,October 19,teh🥲✨

sticker.webp0.31 KB

sticker.webp0.08 KB

الان چطوری بخوابم

سرمو میزارم رو بالش حس میکنم میخ داره

واقعا نمیدونم با چه عقلی این وقت شب رفتم حموم بیگودی پیچیدم

Repost from N/a
‏مسئله اینه که بیسیک ترین چیزا گفتن نداره؛ مثلا نباید بگی که چطور باید باهات رفتار بشه.

نمیدونستم مذهبمون پسوند داره!
نمیدونستم مذهبمون پسوند داره!

گاهى مى خواهم قوى ترين نسخهٔ خودم باشم، وگاهى فقط دلم مى خواهد همه چیز تمام شود. اين حس، همان معلق ماندن بين جنگیدن و رها كردن است...

Del Nadareh Gonahi.mp312.96 MB

sticker.webp0.17 KB

POV: تو جمعی باشی که دوسش نداری،حالت خوب نیست و باید حفظ ظاهرکنی و لبخند بزنی

mood

اون لحظه ای که زنگ میزنن بهت و میگن دارم برات کادو میخرم گفتم از خودت بپرسم چه رنگی باشه >>>

الان من قاتلم؟😔😂

واییییی گازو روشن کردم شاپرک داشت پرواز میکرد کور بود مستقیم رفت تو شعله مرد😭😭😭😂