For the hell of it!
Открыть в Telegram
327
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-430 день
Архив постов
Repost from N/a
مسئله اینه که بیسیک ترین چیزا گفتن نداره؛ مثلا نباید بگی که چطور باید باهات رفتار بشه.
گاهى مى خواهم قوى ترين نسخهٔ خودم باشم، وگاهى فقط دلم مى خواهد همه چیز تمام شود.
اين حس، همان معلق ماندن بين جنگیدن و رها كردن است...
اون لحظه ای که زنگ میزنن بهت و میگن دارم برات کادو میخرم گفتم از خودت بپرسم چه رنگی باشه >>>
واییییی گازو روشن کردم شاپرک داشت پرواز میکرد کور بود مستقیم رفت تو شعله مرد😭😭😭😂
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
