For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
مسئله اینه که بیسیک ترین چیزا گفتن نداره؛ مثلا نباید بگی که چطور باید باهات رفتار بشه.
گاهى مى خواهم قوى ترين نسخهٔ خودم باشم، وگاهى فقط دلم مى خواهد همه چیز تمام شود.
اين حس، همان معلق ماندن بين جنگیدن و رها كردن است...
اون لحظه ای که زنگ میزنن بهت و میگن دارم برات کادو میخرم گفتم از خودت بپرسم چه رنگی باشه >>>
واییییی گازو روشن کردم شاپرک داشت پرواز میکرد کور بود مستقیم رفت تو شعله مرد😭😭😭😂
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
