For the hell of it!
前往频道在 Telegram
327
订阅者
无数据24 小时
-37 天
-430 天
帖子存档
Repost from N/a
مسئله اینه که بیسیک ترین چیزا گفتن نداره؛ مثلا نباید بگی که چطور باید باهات رفتار بشه.
گاهى مى خواهم قوى ترين نسخهٔ خودم باشم، وگاهى فقط دلم مى خواهد همه چیز تمام شود.
اين حس، همان معلق ماندن بين جنگیدن و رها كردن است...
اون لحظه ای که زنگ میزنن بهت و میگن دارم برات کادو میخرم گفتم از خودت بپرسم چه رنگی باشه >>>
واییییی گازو روشن کردم شاپرک داشت پرواز میکرد کور بود مستقیم رفت تو شعله مرد😭😭😭😂
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
