☠2026 AL - GHOST ACADEMY☠
Kanalga Telegram’da o‘tish
3 691
Obunachilar
-624 soatlar
-907 kun
-11930 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '26
+4
0 kanalda
Avgust '26
+204
9 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+147
5 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+256
3 kanalda
Get PRO
May '26
+667
13 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+285
6 kanalda
Get PRO
Mart '26
+132
1 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+116
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+164
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+494
3 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+1 994
8 kanalda
Get PRO
Oktabr '250
4 kanalda
Get PRO
Sentabr '250
0 kanalda
Get PRO
Avgust '250
0 kanalda
Get PRO
Iyul '250
0 kanalda
Get PRO
Iyun '250
0 kanalda
Get PRO
May '250
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+79
0 kanalda
Get PRO
Mart '250
0 kanalda
Get PRO
Fevral '250
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+22
1 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 04 Sentabr | +3 | |||
| 03 Sentabr | 0 | |||
| 02 Sentabr | +1 | |||
| 01 Sentabr | 0 |
Kanal postlari
| 2 | හූ | 790 |
| 3 | ✅ TARGET NO.003
මේක අනිවාරෙන් අහපන්...
📈උබලට ඉස්සරහට එන ප්රශ්න වලට විසදුම්
📈අලුත් ශයි එකක් කියන්නේ ආයේ මුල ඉදන් හැමදේම පටන් ගනින්... කලින් ශයි එකේ හදපු ශෝර්ට් නෝට් එකේ ඉදන් ආයේ හදපන්
මේ 3 වෙනි වැඩේ පුලුවන් නම් කරලා පෙන්නපන්.. ( ගොඩ දෙනෙක්ට බැරි වෙයි.. )
වැඩේ කරලා COMPLETED කියලා COMMENT එකක් දාන්නත් පුලුවන් ( @ghosty999 මේකට inbox දාන්නත් පුලුවන් )
@GA2K27 | 872 |
| 4 | අලුත් මාසයක් ....🍃🤍
ලබන අවුරුද්දේ මේ වෙද්දී උබ කන කට්ට ඉවරයක් වෙලා තියෙයි... ඒ ඉවර වෙද්දි තමන්ගේ හිතට දැනෙන්න ඔනී මම මේක සුපිරියට කරා කියලා.. ඒකට මේ මාසේ වැඩ පටන් ගනින්.. මේ මොහොතේ ඉදන්
🔥සතුටුම දේ.. කියන විදියට වැඩ කරන එව්න් ටිකක් හැදෙනවා
100+ Target 2ම complete කරලා එව්වා..
🍃 මම දන්න දෙයක් තියෙනවා...
මිනිස්සුන්ට දැනෙන්න දෙයක් කියලා දුන්නම උන් ඒක තේරුම් ගන්නවා.. අරන් උන් යන පාර වෙනස් කරනවා.. 🔥
මේ පටන් ගත්තු මාසේ අමතක නොවෙන මාසයක් කරගන්න 🍃
වැඩට බැහැපන්..
උබලා හිතනවට වඩා දේවල් උබලට කරන්න පුලුවන්......
@GA2k27 | 998 |
| 5 | පටන් ගන්නවා | 450 |
| 6 | විනාඩි 5න් පටන් ගමු 📈 | 325 |
| 7 | https://t.me/GA2k27?livestream=0610bc4edd762b78ec | 587 |
| 8 | මේකට අනිවාරෙන්ම වරෙන්...🤍
අපි කරන වැඩේ හරියට පටන් ගන්න ඔනී මට හරියට වැඩ කරන එව්න් 40ක් 50ක් හිටිය නම් හොදටම ඇති....🍃🤍 | 1 607 |
| 9 | ☠ 2027 AL වෙනුවෙන් ගන්න පලවෙනි VOICE CHAT එක අද ගන්නවා...
⭕️ගිය අවුරුද්දේ Voice chat 41ක් අපි දැම්මා..
⭕️ මේ සැරේ ඊටත් වඩා දාන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා...
❌ මොනවද අද කතා කරන්නේ 👇
🔥 උබලාට මෙච්ච්ර කල් කෙලඋනා නම් කෙලවෙන්න හේතු
🔥2nd එකක් 3rd එකක් කරනවද කියලා හිත හිත ඉන්න එව්න්ට ..ආයේ එක්සෑම් කරන එක අපරාදයක් ද කාලය යනවා නේද කියල හිතන උන්ට උපදෙස්
🔥 1st shy දැනට මොකුත්ම වැඩ කරලා නැති... නැත්තන් දැනටම කෙලවෙලා ඉන්න බාගෙට වැඩ කරපු එව්න්ට මේක ගොඩ දාගන්න පුලුවන්ද..
🔥 අපි ආයෙ කරනවා නම් ක්ලාස් යන්න ඔනීද... මේක ක්ලාස් නොයා කරන්න පූලුවන්ද...
🔥 ගෙවල් වලින් කේස් ද එක්සෑම් කරනඑකට ... කිසික සප් එකක් නෑද..... වටේ පිටේ එව්න්ට අමාරුද උබ ගැන ... RETURN දෙන්න ඔනී කෝමද 😅
🔥 මේක ගොඩ දාන්න නම් කරන්න ඔනී දේවල් මොනාද...
🔥 ක්ලාසුත් ගියා ලව් කරෙත් නැ.. එහෙමට social media use කරෙත් නෑද.. ඒත් මේක කෙල උනාද.. 😅
හරි හරි උබලට තියෙන ඔන්න ඔය වගේ ප්රශ්න තොගයක් ගැන අද කතා කරනවා..
නිකමට ඔලුව දාලා පලයන් 😁😅
✅ඉස්සරහට මගෙන් උබලට පොඩි සප් එකක් දෙනවා ඒක ගැනත් මම කියන්නම්...
හරි ඔය ඔක්කොම රෙද්දවල් පැයකින් වගේ කතා කරලා ඉවර කරනවා...
කැමති එකෙක් වරෙන්...
2027 ට හොදම start එකක් ගන්න ඔනී.. ඒකට මුලින් උබලගේ ඔලුව හැදෙන්න ඔනී...
දවසට පැය 18..20 වැඩ කරන්න තියෙනවා..
එහෙම කරන්න පුලුවන් ද 😅
සාක්ශි පෙන්නන්නද 👇😁
https://t.me/ghostacademy2026/2189?single
සුපිරි රිසාල්ට් ටිකක් දාන්න ඔනී 2027ට .... එච්චර දෙයක් පුලුවන්ද .. 🔥👇
2024 👇
https://t.me/noonecare96/s/227
2025 👇
https://t.me/noonecare96/s/314
2026 👇
Coming soon.....
හරි ලොකු කතා ඔනී නෑ රෑ වෙලා සෙට් වෙමු ❤
රෑ 09 ඉදන් - 10 වෙනකන් 🔥
@GA2k27 | 1 228 |
| 10 | මෙයාලට මේ මොකක් වෙලාද 💪😁❤
@ghostacademy2024
💪ගිණි ගින්දර බන් | 1 417 |
| 11 | 📈2027ට වැඩ පටන් ගන්නවා.
Target no.001 🤍🍃
https://t.me/GA2k27/14
සද්ද බද්ද නැතුව මේ වතාවේ ගේම ගහමු...❤️🔥 | 1 329 |
| 12 | ඔයත් 2027 exam කරන්න ඉන්න කෙනෙක්ද 🔥🙂
මේක පොඩ්ඩක් අහපන්...
@GA2k27 | 1 143 |
| 13 | QueSTIONS 🔥❤👇
ඔයාලට තියෙන ප්රශ්න මේකට දාන්න
මම දන්නවා උබලට තියෙන්නේ ගොඩක් පොදු ප්රශ්න
මම ඒ හැම එක්කටම පොදුවේ උත්තර දෙන්නම්.
Comment දාන්න බැරි අය @noonecare96 මේකට msg එකක් හරි දාන්න
මේ එන සතියම උබලගේ ප්රශ්න වලට උත්තර දෙනවා.
| 1 396 |
| 14 | එනවත.....😏😁 | 1 333 |
| 15 | 😒 පොත් හෙන ගණන් බන්...
උබල මේ වතාවෙ නම් ලොවෙත් මේක ඉවර කරගන්න ඔනීමයි ඇ..
අයේ 28ක් ගැන එහෙම හිතන්නවත් එපා.. 🙂 | 1 358 |
| 16 | 1st shy කරන එව්න් අඩුයි උන්ට යවාගන්න ඔනී ...නැත්තං මගක් යද්දි ආවම ආයෙ මුල ඉදන් කියලා දෙන්න ඔනී 😒 | 1 305 |
| 17 | Ovozli xabar | 1 355 |
| 18 | මේක ශෙයා කරලා දෙන්ඩ ලමායි...
මුල ඉදන් වැඩ කරන එව්න් ටිකක් මට හදාගන්න ඔනී...📈 | 1 380 |
| 19 | 🕸GHOST ACADEMY 2.0_ 2K27
.........................................................
📈වැඩ ටික පටන් ගමු බන්...
ලොකු ලොකු විච්චූරණ නැතුව වැඩේට බහිමු...
🚫මොකක්ද මේ චැනල් එක ?
වරෙන් ආවම කියන්නම් .
🚫 සාම්ප්රදායිකයිද ?
කොහෙත්ම නැ... වැඩ නොකර එකෙක් එන්න එපා.. බලෙන් බුලත් දීලා එන්න කියන්නෙත් නැ..
🚫 කවුරු වෙනුවෙන්ද කරන්නේ ?
2027 August එක්සෑම් ලියන්න ඉන්න Maths & Bio කරන එව්න්ට මේ වැඩේ ප්ලෑන් කරන්නේ ( 1st , 2nd ,3rd , shy skipped ඔනි එකෙක් )
🚫 මොනවද ලැබෙන්නේ ආවා කියලා.. ?
තොපි කියන වැඩ කරොත් අනිවාරෙන් උබලාගේ ටාර්ගට් එකට යන්න පුලුවන් පාර හැදෙනවා.
🚫 ප්රතිඵල පෙන්නන්න පුලුවන්ද ?
2024 👇
https://t.me/noonecare96/s/227
2025 👇
https://t.me/noonecare96/s/314
2026 👇
Coming soon.....
🚫 මෙලෝ දෙයක් බැරුව ඉන්න එකෙක්ට උනත් සෙට් වෙන්න පුලුවන්ද ?
ඔව් අනිවාරෙන් එහෙම එව්න් වරෙන්.. ඔනී මට්ටමක ඉන්න එකෙක්ට
🚫 අපි වැඩ කරන්න ඔනී කෝමද ?
එක වචනෙන් 2න් නැතුව ..වරෙන් ලොකු දේවල් ටිකක් කතා කරන්න තියෙනවා..
🚫 සෙට් නැත්තං... ?
කිසිම කතාවක් නෑ අයින් වෙලා පලයන්... 🍃
මෙන්න චැනල් එක
https://t.me/GA2k27
මම වැඩ පටන් ගන්න පිලිවෙලක් තියෙනවා..
ඉක්මනින්ම උබලගේ ප්රශ්න වලට උත්තර දීලා වැඩ පටන් ගන්නවා... | 3 495 |
| 20 | හා 4 🤍🔥 | 1 |
