uz
Feedback
𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌  ᷼ᮬ︵︧ : ♰˚Our gray clouds .˙𖦹 ︵᷼   𑂳 talk to 𝑅𝑒𝑦 : @reyroom_bot Shop Dan : https://t.me/sxfmp

Ko'proq ko'rsatish
483
Obunachilar
-424 soatlar
-147 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
Blue.m4a2.36 MB

من و دوج پسلم

sticker.webp0.42 KB

شب بخیر

ادما ترسناک

چقد تو چنلای رندومی هستم.

لف دادیم

اقا کیرم شکست همونی بود که فکر میکردم

نابود شدم

نگین در مقابل قدرت نه گفتن

احساس میکنم اگه لف بدم ضایست

بعد نیک نیمش خیلی اشناعه

من تو چنل یه بنده خداییم

عشق مامانشه

خدانکنه هلیا عزیزم

بهترین تعریف واقعا خوشحال شدم

Repost from Beloved
ری خوشگل مامان الهی بمیرم براش

Repost from Beloved
اخ تمیز و یاقوتی من خیلی ناز و حبابی هست دوستش دارم وایب حموم گرون رو میدی:)