ar
Feedback
𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌  ᷼ᮬ︵︧ : ♰˚Our gray clouds .˙𖦹 ︵᷼   𑂳 talk to 𝑅𝑒𝑦 : @reyroom_bot Shop Dan : https://t.me/sxfmp

إظهار المزيد
483
المشتركون
-424 ساعات
-147 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
Blue.m4a2.36 MB

من و دوج پسلم

sticker.webp0.42 KB

شب بخیر

ادما ترسناک

چقد تو چنلای رندومی هستم.

لف دادیم

اقا کیرم شکست همونی بود که فکر میکردم

نابود شدم

(((:

نگین در مقابل قدرت نه گفتن

احساس میکنم اگه لف بدم ضایست

بعد نیک نیمش خیلی اشناعه

من تو چنل یه بنده خداییم

عشق مامانشه

خدانکنه هلیا عزیزم

بهترین تعریف واقعا خوشحال شدم

Repost from Beloved
ری خوشگل مامان الهی بمیرم براش

Repost from Beloved
اخ تمیز و یاقوتی من خیلی ناز و حبابی هست دوستش دارم وایب حموم گرون رو میدی:)