ru
Feedback
𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

Открыть в Telegram

‌‌  ᷼ᮬ︵︧ : ♰˚Our gray clouds .˙𖦹 ︵᷼   𑂳 talk to 𝑅𝑒𝑦 : @reyroom_bot Shop Dan : https://t.me/sxfmp

Больше
483
Подписчики
-424 часа
-147 дней
-130 день
Архив постов
Blue.m4a2.36 MB

من و دوج پسلم

sticker.webp0.42 KB

شب بخیر

ادما ترسناک

چقد تو چنلای رندومی هستم.

لف دادیم

اقا کیرم شکست همونی بود که فکر میکردم

نابود شدم

(((:

نگین در مقابل قدرت نه گفتن

احساس میکنم اگه لف بدم ضایست

بعد نیک نیمش خیلی اشناعه

من تو چنل یه بنده خداییم

عشق مامانشه

خدانکنه هلیا عزیزم

بهترین تعریف واقعا خوشحال شدم

Repost from Beloved
ری خوشگل مامان الهی بمیرم براش

Repost from Beloved
اخ تمیز و یاقوتی من خیلی ناز و حبابی هست دوستش دارم وایب حموم گرون رو میدی:)