ch
Feedback
𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

𓍢ִ.𝄞peace of mind𝄢‎ྀ

前往频道在 Telegram

‌‌  ᷼ᮬ︵︧ : ♰˚Our gray clouds .˙𖦹 ︵᷼   𑂳 talk to 𝑅𝑒𝑦 : @reyroom_bot Shop Dan : https://t.me/sxfmp

显示更多
483
订阅者
-424 小时
-147
-130
帖子存档
Blue.m4a2.36 MB

من و دوج پسلم

sticker.webp0.42 KB

شب بخیر

ادما ترسناک

چقد تو چنلای رندومی هستم.

لف دادیم

اقا کیرم شکست همونی بود که فکر میکردم

نابود شدم

نگین در مقابل قدرت نه گفتن

احساس میکنم اگه لف بدم ضایست

بعد نیک نیمش خیلی اشناعه

من تو چنل یه بنده خداییم

عشق مامانشه

خدانکنه هلیا عزیزم

بهترین تعریف واقعا خوشحال شدم

Repost from Beloved
ری خوشگل مامان الهی بمیرم براش

Repost from Beloved
اخ تمیز و یاقوتی من خیلی ناز و حبابی هست دوستش دارم وایب حموم گرون رو میدی:)