uz
Feedback
ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

Kanalga Telegram’da o‘tish

ꜰɪʟᴍꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱɪɴʜᴀʟᴀ ꜱᴜʙᴛɪᴛʟᴇꜱ

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ analitikasi

ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ (@sinhalafilx) Sinxala til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 24 189 obunachidan iborat bo'lib, Kino toifasida 19 676-o'rinni va Shri-Lanka mintaqasida 135-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 24 189 obunachiga ega bo‘ldi.

08 Sentabr, 2024 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 0 ga, so‘nggi 24 soatda esa 0 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 0% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
ꜰɪʟᴍꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱɪɴʜᴀʟᴀ ꜱᴜʙᴛɪᴛʟᴇꜱ

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 09 Sentabr, 2024 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kino toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

24 189
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50
+2
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50

$15 සදහා එක් අයෙකුට පමනක් අවස්තාව ඇත. මේ සදහා පලමුව ඇප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්‍රර් වෙන පලමු කෙනා හට ලබා දේ .

අවුරුදු බෝනස් 😻✨ ඔන්න අපි මෙවරත් සුපුරුදු අවුරුදුබෝනස් අරන් අවා....🌝🌻🌞 ඩොලර් එක අඩුවිමත් සමග වැඩි ලාබයක්. 3⃣0⃣ ❇️24 hour
අවුරුදු බෝනස් 😻✨ ඔන්න අපි මෙවරත් සුපුරුදු අවුරුදුබෝනස් අරන් අවා....🌝🌻🌞 ඩොලර් එක අඩුවිමත් සමග වැඩි ලාබයක්. 3⃣0⃣ ❇️24 hour වලින් ඔබ සම්පුර්ණ ගාන ලබාගෙන ඉවත් වන්නෙ නම් 👇👇 Invest fund = $30 Get in profit =$90 Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Sub totel            $120 ❇️ සැ.යු =  මෙම අවුරුදු බොනස් එක 5 days continue කීරීමේ හැකියාව නැති අතර .24 hours service එක අරගෙන අයින් විය හැකිය. නැතිනම් ඔබට ලැබෙම   subtotel එක $120න් අපගේ $50 පැකෙජ් එක ඇක්ටිවු කරගෙන දිගටම අන්ටිනිවු කරගෙන යා හැකිය. මෙම දීමනාව අප්‍රේල් 11 වෙනිදා දක්වා වලන්ගු වේ. ❇️ contact  = @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam

ඩොලර් එක අඩුවීමත් සමග ඔබට අපගේ නවතම කොම්බෝ පැක් investment plan එක ගත හැක. අවුරුදු සීසන් එක සදහා $30 පැකෙජ් එක සහ $50 පැකෙජ්
ඩොලර් එක අඩුවීමත් සමග ඔබට අපගේ නවතම කොම්බෝ පැක් investment plan එක ගත හැක. අවුරුදු සීසන් එක සදහා $30 පැකෙජ් එක සහ $50 පැකෙජ් සදහා වැඩි profit එකක් . මේ පිලිබද අද රාත්‍රි 7.30pm investment plan එක ගැන සියලුම විස්තර දමනු ලැබේ.

💹 New investor = sanith. Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service -------------
+1
💹 New investor = sanith. Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

💹 New investor = sabith Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- S
+1
💹 New investor = sabith Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

Invest fund = $100 Profit = $180 Totel ==$280 Treding free(-$5.8) sub totel= 274.20$
+1
Invest fund = $100 Profit  = $180 Totel ==$280 Treding free(-$5.8) sub totel= 274.20$

$30 පැකෙජ් එක තව එක් අයෙකුට පමනක් ලබා ගත හැකි වේ

💹 New investor = dumindu Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service -------------
+1
💹 New investor = dumindu Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

අද දිනයේ $30 පැකෙජ් එක අවසන් වේ . Invest කරන්න බලාපොරොත්තු වෙන අය ඇප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර inform කරන්න

💹 New investor = nisal Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- Su
+1
💹 New investor = nisal Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50
+1
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50

💹 New investor = mishan Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- S
+1
💹 New investor = mishan Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

🤑INVESTMENT PLAN 🤑 INVEST AND GET YOUR PROFIT in 24 hours 🥉Invest. 30$ Get. 35$ in 24hours ❇️ මෙය පස්දෙනෙකුට පමනක් මෙම off
🤑INVESTMENT PLAN 🤑 INVEST AND GET YOUR PROFIT in 24 hours 🥉Invest.   30$ Get. 35$ in 24hours ❇️  මෙය  පස්දෙනෙකුට පමනක් මෙම offer එක ලබා ගත හැකි වේ. ✅ Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                                        ---------------- Contact =  @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam                                         

Join our official grop පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙන්න. ❇️https://t.me/+hCp3T4_U69g0MDk1 ❇️Application 👇 https://docs.go
Join our official grop පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙන්න. ❇️https://t.me/+hCp3T4_U69g0MDk1 ❇️Application 👇 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAMp6xrD71sA0KsDCL8SDV0C7mR_IQsOdFGsEucFQuzer2HA/viewform?usp=sf_link ❇️ contact  = @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam

Hy guys ඔන්න crypto /binance /forex කරන අයට සහ treding කරල ලොස් වෙලා කරගන්නම දෙයක් නැති අයට  .හොදට හොයලා බලලා .investments plan එකක් ගෙනාවා .හෝ හෝ මම නෙවෙයි කරන්නේ. මමත් කරා profit එකත් ගත්තා මම රෙකමන්ට් එකක් විතරයි කරන්නේ ඔයාලා තව විස්තර ටිකක් හොයලා බලලා කරන්න . ගෙමක්,ගහගන්න පුළුවන් ✊😌 පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් එයාලගෙ official group එකට ඇඩ් වෙන්න. ගොඩක් අය invest කරලා තියෙනවා. බලන්න පුළුවන් 👇👇👇 https://t.me/+4X70_WmE9mA4OWU1