ar
Feedback
ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

الذهاب إلى القناة على Telegram

ꜰɪʟᴍꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱɪɴʜᴀʟᴀ ꜱᴜʙᴛɪᴛʟᴇꜱ

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

تُعد قناة ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ (@sinhalafilx) في القطاع اللغوي السنهالا لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 24 189 مشتركاً، محتلاً المرتبة 19 676 في فئة أفلام والمرتبة 135 في منطقة سري لانكا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 24 189 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 08 سبتمبر, 2024، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 0، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 0‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
ꜰɪʟᴍꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱɪɴʜᴀʟᴀ ꜱᴜʙᴛɪᴛʟᴇꜱ

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 09 سبتمبر, 2024) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة أفلام.

24 189
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50
+2
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50

$15 සදහා එක් අයෙකුට පමනක් අවස්තාව ඇත. මේ සදහා පලමුව ඇප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්‍රර් වෙන පලමු කෙනා හට ලබා දේ .

අවුරුදු බෝනස් 😻✨ ඔන්න අපි මෙවරත් සුපුරුදු අවුරුදුබෝනස් අරන් අවා....🌝🌻🌞 ඩොලර් එක අඩුවිමත් සමග වැඩි ලාබයක්. 3⃣0⃣ ❇️24 hour
අවුරුදු බෝනස් 😻✨ ඔන්න අපි මෙවරත් සුපුරුදු අවුරුදුබෝනස් අරන් අවා....🌝🌻🌞 ඩොලර් එක අඩුවිමත් සමග වැඩි ලාබයක්. 3⃣0⃣ ❇️24 hour වලින් ඔබ සම්පුර්ණ ගාන ලබාගෙන ඉවත් වන්නෙ නම් 👇👇 Invest fund = $30 Get in profit =$90 Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Sub totel            $120 ❇️ සැ.යු =  මෙම අවුරුදු බොනස් එක 5 days continue කීරීමේ හැකියාව නැති අතර .24 hours service එක අරගෙන අයින් විය හැකිය. නැතිනම් ඔබට ලැබෙම   subtotel එක $120න් අපගේ $50 පැකෙජ් එක ඇක්ටිවු කරගෙන දිගටම අන්ටිනිවු කරගෙන යා හැකිය. මෙම දීමනාව අප්‍රේල් 11 වෙනිදා දක්වා වලන්ගු වේ. ❇️ contact  = @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam

ඩොලර් එක අඩුවීමත් සමග ඔබට අපගේ නවතම කොම්බෝ පැක් investment plan එක ගත හැක. අවුරුදු සීසන් එක සදහා $30 පැකෙජ් එක සහ $50 පැකෙජ්
ඩොලර් එක අඩුවීමත් සමග ඔබට අපගේ නවතම කොම්බෝ පැක් investment plan එක ගත හැක. අවුරුදු සීසන් එක සදහා $30 පැකෙජ් එක සහ $50 පැකෙජ් සදහා වැඩි profit එකක් . මේ පිලිබද අද රාත්‍රි 7.30pm investment plan එක ගැන සියලුම විස්තර දමනු ලැබේ.

💹 New investor = sanith. Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service -------------
+1
💹 New investor = sanith. Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

💹 New investor = sabith Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- S
+1
💹 New investor = sabith Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

Invest fund = $100 Profit = $180 Totel ==$280 Treding free(-$5.8) sub totel= 274.20$
+1
Invest fund = $100 Profit  = $180 Totel ==$280 Treding free(-$5.8) sub totel= 274.20$

$30 පැකෙජ් එක තව එක් අයෙකුට පමනක් ලබා ගත හැකි වේ

💹 New investor = dumindu Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service -------------
+1
💹 New investor = dumindu Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

අද දිනයේ $30 පැකෙජ් එක අවසන් වේ . Invest කරන්න බලාපොරොත්තු වෙන අය ඇප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර inform කරන්න

💹 New investor = nisal Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- Su
+1
💹 New investor = nisal Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50
+1
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50

💹 New investor = mishan Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- S
+1
💹 New investor = mishan Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

🤑INVESTMENT PLAN 🤑 INVEST AND GET YOUR PROFIT in 24 hours 🥉Invest. 30$ Get. 35$ in 24hours ❇️ මෙය පස්දෙනෙකුට පමනක් මෙම off
🤑INVESTMENT PLAN 🤑 INVEST AND GET YOUR PROFIT in 24 hours 🥉Invest.   30$ Get. 35$ in 24hours ❇️  මෙය  පස්දෙනෙකුට පමනක් මෙම offer එක ලබා ගත හැකි වේ. ✅ Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                                        ---------------- Contact =  @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam                                         

Join our official grop පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙන්න. ❇️https://t.me/+hCp3T4_U69g0MDk1 ❇️Application 👇 https://docs.go
Join our official grop පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙන්න. ❇️https://t.me/+hCp3T4_U69g0MDk1 ❇️Application 👇 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAMp6xrD71sA0KsDCL8SDV0C7mR_IQsOdFGsEucFQuzer2HA/viewform?usp=sf_link ❇️ contact  = @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam

Hy guys ඔන්න crypto /binance /forex කරන අයට සහ treding කරල ලොස් වෙලා කරගන්නම දෙයක් නැති අයට  .හොදට හොයලා බලලා .investments plan එකක් ගෙනාවා .හෝ හෝ මම නෙවෙයි කරන්නේ. මමත් කරා profit එකත් ගත්තා මම රෙකමන්ට් එකක් විතරයි කරන්නේ ඔයාලා තව විස්තර ටිකක් හොයලා බලලා කරන්න . ගෙමක්,ගහගන්න පුළුවන් ✊😌 පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් එයාලගෙ official group එකට ඇඩ් වෙන්න. ගොඩක් අය invest කරලා තියෙනවා. බලන්න පුළුවන් 👇👇👇 https://t.me/+4X70_WmE9mA4OWU1