fa
Feedback
ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

رفتن به کانال در Telegram

ꜰɪʟᴍꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱɪɴʜᴀʟᴀ ꜱᴜʙᴛɪᴛʟᴇꜱ

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ

کانال ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ ᴍᴏᴠɪᴇꜱ (@sinhalafilx) در بخش زبانی سینهالا بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 24 189 مشترک است و جایگاه 19 676 را در دسته فیلم‌ها و رتبه 135 را در منطقه سريلانكا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 24 189 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 08 سپتامبر, 2024، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
ꜰɪʟᴍꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱɪɴʜᴀʟᴀ ꜱᴜʙᴛɪᴛʟᴇꜱ

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 09 سپتامبر, 2024)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فیلم‌ها تبدیل کرده‌اند.

24 189
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50
+2
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50

$15 සදහා එක් අයෙකුට පමනක් අවස්තාව ඇත. මේ සදහා පලමුව ඇප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්‍රර් වෙන පලමු කෙනා හට ලබා දේ .

අවුරුදු බෝනස් 😻✨ ඔන්න අපි මෙවරත් සුපුරුදු අවුරුදුබෝනස් අරන් අවා....🌝🌻🌞 ඩොලර් එක අඩුවිමත් සමග වැඩි ලාබයක්. 3⃣0⃣ ❇️24 hour
අවුරුදු බෝනස් 😻✨ ඔන්න අපි මෙවරත් සුපුරුදු අවුරුදුබෝනස් අරන් අවා....🌝🌻🌞 ඩොලර් එක අඩුවිමත් සමග වැඩි ලාබයක්. 3⃣0⃣ ❇️24 hour වලින් ඔබ සම්පුර්ණ ගාන ලබාගෙන ඉවත් වන්නෙ නම් 👇👇 Invest fund = $30 Get in profit =$90 Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Sub totel            $120 ❇️ සැ.යු =  මෙම අවුරුදු බොනස් එක 5 days continue කීරීමේ හැකියාව නැති අතර .24 hours service එක අරගෙන අයින් විය හැකිය. නැතිනම් ඔබට ලැබෙම   subtotel එක $120න් අපගේ $50 පැකෙජ් එක ඇක්ටිවු කරගෙන දිගටම අන්ටිනිවු කරගෙන යා හැකිය. මෙම දීමනාව අප්‍රේල් 11 වෙනිදා දක්වා වලන්ගු වේ. ❇️ contact  = @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam

ඩොලර් එක අඩුවීමත් සමග ඔබට අපගේ නවතම කොම්බෝ පැක් investment plan එක ගත හැක. අවුරුදු සීසන් එක සදහා $30 පැකෙජ් එක සහ $50 පැකෙජ්
ඩොලර් එක අඩුවීමත් සමග ඔබට අපගේ නවතම කොම්බෝ පැක් investment plan එක ගත හැක. අවුරුදු සීසන් එක සදහා $30 පැකෙජ් එක සහ $50 පැකෙජ් සදහා වැඩි profit එකක් . මේ පිලිබද අද රාත්‍රි 7.30pm investment plan එක ගැන සියලුම විස්තර දමනු ලැබේ.

💹 New investor = sanith. Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service -------------
+1
💹 New investor = sanith. Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

💹 New investor = sabith Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- S
+1
💹 New investor = sabith Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

Invest fund = $100 Profit = $180 Totel ==$280 Treding free(-$5.8) sub totel= 274.20$
+1
Invest fund = $100 Profit  = $180 Totel ==$280 Treding free(-$5.8) sub totel= 274.20$

$30 පැකෙජ් එක තව එක් අයෙකුට පමනක් ලබා ගත හැකි වේ

💹 New investor = dumindu Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service -------------
+1
💹 New investor = dumindu Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

අද දිනයේ $30 පැකෙජ් එක අවසන් වේ . Invest කරන්න බලාපොරොත්තු වෙන අය ඇප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර inform කරන්න

💹 New investor = nisal Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- Su
+1
💹 New investor = nisal Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50
+1
Invest fund = $15 Profit = $35 Totel blance = 50$ After service = $50

💹 New investor = mishan Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees = ( - $0) 24 hour after service ------------- S
+1
💹 New investor = mishan Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                     

🤑INVESTMENT PLAN 🤑 INVEST AND GET YOUR PROFIT in 24 hours 🥉Invest. 30$ Get. 35$ in 24hours ❇️ මෙය පස්දෙනෙකුට පමනක් මෙම off
🤑INVESTMENT PLAN 🤑 INVEST AND GET YOUR PROFIT in 24 hours 🥉Invest.   30$ Get. 35$ in 24hours ❇️  මෙය  පස්දෙනෙකුට පමනක් මෙම offer එක ලබා ගත හැකි වේ. ✅ Invest fund = $30 Get in profit = $65(115%) Our fees        =  ( - $0) 24 hour after service     ------------- Sub totel                             $95/=                                                        ---------------- Contact =  @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam                                         

Join our official grop පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙන්න. ❇️https://t.me/+hCp3T4_U69g0MDk1 ❇️Application 👇 https://docs.go
Join our official grop පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙන්න. ❇️https://t.me/+hCp3T4_U69g0MDk1 ❇️Application 👇 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAMp6xrD71sA0KsDCL8SDV0C7mR_IQsOdFGsEucFQuzer2HA/viewform?usp=sf_link ❇️ contact  = @LahiruDesanayeka                     @Binurasithu                     @Kavishkamapalagam

Hy guys ඔන්න crypto /binance /forex කරන අයට සහ treding කරල ලොස් වෙලා කරගන්නම දෙයක් නැති අයට  .හොදට හොයලා බලලා .investments plan එකක් ගෙනාවා .හෝ හෝ මම නෙවෙයි කරන්නේ. මමත් කරා profit එකත් ගත්තා මම රෙකමන්ට් එකක් විතරයි කරන්නේ ඔයාලා තව විස්තර ටිකක් හොයලා බලලා කරන්න . ගෙමක්,ගහගන්න පුළුවන් ✊😌 පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් එයාලගෙ official group එකට ඇඩ් වෙන්න. ගොඩක් අය invest කරලා තියෙනවා. බලන්න පුළුවන් 👇👇👇 https://t.me/+4X70_WmE9mA4OWU1