uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 996 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 042-o'rinni va Turkiya mintaqasida 430-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 996 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 074 ga, so‘nggi 24 soatda esa -37 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.68% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.03% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 867 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 979 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 996
Obunachilar
-3724 soatlar
-5247 kunlar
-2 07430 kunlar
Postlar arxiv
Spot mallarınızı diğer borsalara transfer edebilirsiniz. Nakitiniz varsa çekin ordan diğer borsalara

CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.
CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.

Zamanında ölü bitiyorduk. Başımıza musallat oldu. Büyük yatırımcıların hepsi boğanın gelmeme sebebi bu borsa diyor.

Allah şu borsanın belasını versin yerle yeksan olsun inşallah.

Binance’ye soruşturma açılacak diyorlar lanet olsun. Sıradı mıydı

Düşüşün sebebi binanceye yapılan boykot paylaşımları

Şaka gibi 2 saate resmen beklenti gerçekleşmeye doğru gidiyor. Sırası değildi şu an çok erken oluyor

Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.
Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.

Zaten bulacağız ama şu an değil 😊
Zaten bulacağız ama şu an değil 😊

SEN GENEDE KESİNLİKLE DEME KRAL BU PİYASA ÇOK KESİNLİKLE TABİRİNİ GÖRDÜ HEPSİ FIS ÇIKTI TRUMPIN 2 LAFINA BAKAR 75 DE BULURUZ KENDİMİZİ

Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlı
Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlık yükseliş tepkisi verecektir.

🚨 İlk işlem atıldı şimdi analiz yapıp atacağız https://x.com/deepwebkripto/status/2017588837745041824?s=46

50 tane borsa var gidin nerden açıyorsanız açın Binance hariç. Tamam mı. Biz Bitgetten açacağız bunu bilin yeterli. Gerisi size kalmış

İşlemleri Binance’den açmayın yeterli. Adamlar bu sabah 10 Eylülde ki tarihi çakışta suçlu olduklarını itiraf etmişler. Yakında soruşturma açarlar binancenin sonu iyi değil.

Hepsi ücretsiz hizmet olacak söz 1 kuruş almak yok.

Ayrıca tim işlemlerin analizini paylaşacağız burada tamam mı

Her işleminiz %50 kârla kapansa 10-20 işlem üst üste %50 yapsak alın size milyonerlik 😁 ne istiyorsunuz

Siz 30x geçmeyin yeter. Biz size açın dediğimizde açın kapatın dediğimizde kapatın sadece. Başka bir şey yapmayın.

Bizim açtığımız x oranı ile açmayın biz bazen o işlemi anlık kapatıp geri açıyoruz felan siz kaybeder biz kazanırız sonra çıkıp “bu nasıl oluyor” der kızarsınız bize.