ch
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

前往频道在 Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

显示更多

📈 Telegram 频道 Deep Web Kripto 的分析概览

频道 Deep Web Kripto (@deepwebkripto) 土耳其语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 61 996 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 2 042,并在 土耳其 地区排名第 430

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 61 996 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -2 074,过去 24 小时变化为 -37,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.68%。内容发布后 24 小时内通常能获得 8.03% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 7 867 次浏览,首日通常累积 4 979 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0
  • 主题关注点: 内容集中在 altın, herkes, piyas, eth, kripto 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

61 996
订阅者
-3724 小时
-5247
-2 07430
帖子存档
Spot mallarınızı diğer borsalara transfer edebilirsiniz. Nakitiniz varsa çekin ordan diğer borsalara

CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.
CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.

Zamanında ölü bitiyorduk. Başımıza musallat oldu. Büyük yatırımcıların hepsi boğanın gelmeme sebebi bu borsa diyor.

Allah şu borsanın belasını versin yerle yeksan olsun inşallah.

Binance’ye soruşturma açılacak diyorlar lanet olsun. Sıradı mıydı

Düşüşün sebebi binanceye yapılan boykot paylaşımları

Şaka gibi 2 saate resmen beklenti gerçekleşmeye doğru gidiyor. Sırası değildi şu an çok erken oluyor

Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.
Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.

Zaten bulacağız ama şu an değil 😊
Zaten bulacağız ama şu an değil 😊

SEN GENEDE KESİNLİKLE DEME KRAL BU PİYASA ÇOK KESİNLİKLE TABİRİNİ GÖRDÜ HEPSİ FIS ÇIKTI TRUMPIN 2 LAFINA BAKAR 75 DE BULURUZ KENDİMİZİ

Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlı
Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlık yükseliş tepkisi verecektir.

🚨 İlk işlem atıldı şimdi analiz yapıp atacağız https://x.com/deepwebkripto/status/2017588837745041824?s=46

50 tane borsa var gidin nerden açıyorsanız açın Binance hariç. Tamam mı. Biz Bitgetten açacağız bunu bilin yeterli. Gerisi size kalmış

İşlemleri Binance’den açmayın yeterli. Adamlar bu sabah 10 Eylülde ki tarihi çakışta suçlu olduklarını itiraf etmişler. Yakında soruşturma açarlar binancenin sonu iyi değil.

Hepsi ücretsiz hizmet olacak söz 1 kuruş almak yok.

Ayrıca tim işlemlerin analizini paylaşacağız burada tamam mı

Her işleminiz %50 kârla kapansa 10-20 işlem üst üste %50 yapsak alın size milyonerlik 😁 ne istiyorsunuz

Siz 30x geçmeyin yeter. Biz size açın dediğimizde açın kapatın dediğimizde kapatın sadece. Başka bir şey yapmayın.

Bizim açtığımız x oranı ile açmayın biz bazen o işlemi anlık kapatıp geri açıyoruz felan siz kaybeder biz kazanırız sonra çıkıp “bu nasıl oluyor” der kızarsınız bize.