ar
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

الذهاب إلى القناة على Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Deep Web Kripto

تُعد قناة Deep Web Kripto (@deepwebkripto) في القطاع اللغوي تركية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 61 966 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 040 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 429 في منطقة تركيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 61 966 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -2 065، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -58، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.92‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 8.06‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 7 389 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 995 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

61 966
المشتركون
-5824 ساعات
-4837 أيام
-2 06530 أيام
أرشيف المشاركات
Spot mallarınızı diğer borsalara transfer edebilirsiniz. Nakitiniz varsa çekin ordan diğer borsalara

CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.
CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.

Zamanında ölü bitiyorduk. Başımıza musallat oldu. Büyük yatırımcıların hepsi boğanın gelmeme sebebi bu borsa diyor.

Allah şu borsanın belasını versin yerle yeksan olsun inşallah.

Binance’ye soruşturma açılacak diyorlar lanet olsun. Sıradı mıydı

Düşüşün sebebi binanceye yapılan boykot paylaşımları

Şaka gibi 2 saate resmen beklenti gerçekleşmeye doğru gidiyor. Sırası değildi şu an çok erken oluyor

Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.
Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.

Zaten bulacağız ama şu an değil 😊
Zaten bulacağız ama şu an değil 😊

SEN GENEDE KESİNLİKLE DEME KRAL BU PİYASA ÇOK KESİNLİKLE TABİRİNİ GÖRDÜ HEPSİ FIS ÇIKTI TRUMPIN 2 LAFINA BAKAR 75 DE BULURUZ KENDİMİZİ

Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlı
Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlık yükseliş tepkisi verecektir.

🚨 İlk işlem atıldı şimdi analiz yapıp atacağız https://x.com/deepwebkripto/status/2017588837745041824?s=46

50 tane borsa var gidin nerden açıyorsanız açın Binance hariç. Tamam mı. Biz Bitgetten açacağız bunu bilin yeterli. Gerisi size kalmış

İşlemleri Binance’den açmayın yeterli. Adamlar bu sabah 10 Eylülde ki tarihi çakışta suçlu olduklarını itiraf etmişler. Yakında soruşturma açarlar binancenin sonu iyi değil.

Hepsi ücretsiz hizmet olacak söz 1 kuruş almak yok.

Ayrıca tim işlemlerin analizini paylaşacağız burada tamam mı

Her işleminiz %50 kârla kapansa 10-20 işlem üst üste %50 yapsak alın size milyonerlik 😁 ne istiyorsunuz

Siz 30x geçmeyin yeter. Biz size açın dediğimizde açın kapatın dediğimizde kapatın sadece. Başka bir şey yapmayın.

Bizim açtığımız x oranı ile açmayın biz bazen o işlemi anlık kapatıp geri açıyoruz felan siz kaybeder biz kazanırız sonra çıkıp “bu nasıl oluyor” der kızarsınız bize.