fa
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

رفتن به کانال در Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Deep Web Kripto

کانال Deep Web Kripto (@deepwebkripto) در بخش زبانی ترکی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 61 996 مشترک است و جایگاه 2 042 را در دسته رمزارزها و رتبه 430 را در منطقه تركيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 61 996 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -2 074 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -37 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.68% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 8.03% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 7 867 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 979 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند altın, herkes, piyas, eth, kripto تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

61 996
مشترکین
-3724 ساعت
-5247 روز
-2 07430 روز
آرشیو پست ها
Spot mallarınızı diğer borsalara transfer edebilirsiniz. Nakitiniz varsa çekin ordan diğer borsalara

CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.
CZ yorumları herkse kapattı. Büyük bir bok dönüyor belli. Boş yere eth stop yazdık yazık ya, yemin ederim.

Zamanında ölü bitiyorduk. Başımıza musallat oldu. Büyük yatırımcıların hepsi boğanın gelmeme sebebi bu borsa diyor.

Allah şu borsanın belasını versin yerle yeksan olsun inşallah.

Binance’ye soruşturma açılacak diyorlar lanet olsun. Sıradı mıydı

Düşüşün sebebi binanceye yapılan boykot paylaşımları

Şaka gibi 2 saate resmen beklenti gerçekleşmeye doğru gidiyor. Sırası değildi şu an çok erken oluyor

Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.
Acele etmiyoruz devam ediyoruz. Paniğe gerek yok ✋🏻 başta da söylendiği gibi yüksek kaldıraçtan uzak durum yeter.

Zaten bulacağız ama şu an değil 😊
Zaten bulacağız ama şu an değil 😊

SEN GENEDE KESİNLİKLE DEME KRAL BU PİYASA ÇOK KESİNLİKLE TABİRİNİ GÖRDÜ HEPSİ FIS ÇIKTI TRUMPIN 2 LAFINA BAKAR 75 DE BULURUZ KENDİMİZİ

Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlı
Neden long girdik? Basit. 21/11 tarihinde ki likidite alındı. Fiyat buralardan bu hafta kesinlikle toparlanıp 200-300 dolarlık yükseliş tepkisi verecektir.

🚨 İlk işlem atıldı şimdi analiz yapıp atacağız https://x.com/deepwebkripto/status/2017588837745041824?s=46

50 tane borsa var gidin nerden açıyorsanız açın Binance hariç. Tamam mı. Biz Bitgetten açacağız bunu bilin yeterli. Gerisi size kalmış

İşlemleri Binance’den açmayın yeterli. Adamlar bu sabah 10 Eylülde ki tarihi çakışta suçlu olduklarını itiraf etmişler. Yakında soruşturma açarlar binancenin sonu iyi değil.

Hepsi ücretsiz hizmet olacak söz 1 kuruş almak yok.

Ayrıca tim işlemlerin analizini paylaşacağız burada tamam mı

Her işleminiz %50 kârla kapansa 10-20 işlem üst üste %50 yapsak alın size milyonerlik 😁 ne istiyorsunuz

Siz 30x geçmeyin yeter. Biz size açın dediğimizde açın kapatın dediğimizde kapatın sadece. Başka bir şey yapmayın.

Bizim açtığımız x oranı ile açmayın biz bazen o işlemi anlık kapatıp geri açıyoruz felan siz kaybeder biz kazanırız sonra çıkıp “bu nasıl oluyor” der kızarsınız bize.