uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 767 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 027-o'rinni va Turkiya mintaqasida 428-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 767 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -1 988 ga, so‘nggi 24 soatda esa -103 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.20% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.10% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 543 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 5 010 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 767
Obunachilar
-10324 soatlar
-3687 kunlar
-1 98830 kunlar
Postlar arxiv
Krdesım 2 gun once binance tr ye 100 bın attım ordan globale cekmek ıcın transfer parayı atamıyorum hesabı incelemeye aldılar kıtledıler geride cekemıyrum mail atıyor bınance tr paranın nerden geldıgınde dair belge ıstıyor amq banka ıstemıyor sen neden istersin ne yazdıysam yok belgede attım dekontta attım yok amq cocukları hesabı kıtledıler para kaldı orda ne yapmam gerekiyor sizce bu bilginiz varmı

Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp old
Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp oldu. Hepsi %100 roe (kar oranı) yazdı. Toplam %600 kâr.

Teşekkürler 🤑😘
Teşekkürler 🤑😘

Knk cidden bende eskiden pasif bir insan sanıyordum seni ama işlemlerin gerçekten muazzam başarılı ve ben bi kez olsun şansa bak demedim senin için ne yaptığını bilen net birisin başarılar dilerim devamında da 👋👋👋

Tabii ki başarısız olduğumuz zamanlarda oluyor ama genel tabloda başarı oranı yüksek. 20 işlem açılıyorsa 1-2’si başarısız oluyor. O’da normaldir.

Eth’nin saatlik veya 4 saatlik grafiklerini ofisteki tahtada kalemle çiziyoruz. Bu kadar başarıyı tesadüfe bağlamayın. Bugünkü şovu gördünüz. Daha önce gördünüz mü böyle bir şeyi?

Vadeli işlemlerin mantığı aslında çok basit. Price Action konusuna tamamıyla hakim olan herkesin vadeli işlemlerde başarılı olmama ihtimali yoktur. Biz price action’u yıllardır yalayıp yutmuş insanlarız. Grafikleri çizim yapmadan hangi yöne gideceğini biliyoruz

Spot mal mı kaldı? Spot mallar bile neredeyse sıfıra iniyor. Spot ile vadeli arasında çok bir fark yok. Benim için spot mal sadece eth ve btc’dir. Acı ama gerçek.

Kimseyi asla teşvik etmek için demiyorum hatta vadeli işlemi de kimseye önermem ama son 2 gündür vadelide kazandığımız parayı spotlarda 3 yıl kazanamayız dostum sana öyle söyleyim

reis kaldıraç kumar biraz spot lazım bence

Gerçek maalesef
Gerçek maalesef

Hocam bu son attığınız gerçek mi? Bu kadar kötü niyetli insanların olmasına inanamıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum:(

Kine bak aman Allah’ım

Biz hepimiz bu süreçte parayı kaybettik ama senin ve takipçilerin para kazanmasına dayanamıyorum inşallah hepiniz batarsınız bitersiniz siz de yok olun. Bu iğrenç dönemde senin ve takipçilerin para kazanmasını gördükçe deli oluyorum sinir küpüne biniyorum seni her yerde kötüleyeceğim başarılı olmana da olmanıza da katlanamıyorum

Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyo
Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyor. Kapattığımızda sizinkide kapanıyor. Açtığımızda da aynı şekilde.

İlk kez bir takipçimin mesajını paylaştım. Çok duygusal 🥲 https://x.com/deepwebkripto/status/2001376297042477290?s=46

Helal olsun tebrikler. Liw seviyesi yüksek. 100x olduğuna bakmayın. Adam kasasını sağlama almış. Üst üste Ekleme yaparak liq fiyatını yükseltmiş.

photo content

Birazdan tp olur. Bir takipçimize gönderirsin.

Bu işlem 2.750 de TP olsun, 1.000 USDT benden size