ar
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

الذهاب إلى القناة على Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Deep Web Kripto

تُعد قناة Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) في القطاع اللغوي تركية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 61 767 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 027 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 428 في منطقة تركيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 61 767 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 988، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -103، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 8.10‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 7 543 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 5 010 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

61 767
المشتركون
-10324 ساعات
-3687 أيام
-1 98830 أيام
أرشيف المشاركات
Krdesım 2 gun once binance tr ye 100 bın attım ordan globale cekmek ıcın transfer parayı atamıyorum hesabı incelemeye aldılar kıtledıler geride cekemıyrum mail atıyor bınance tr paranın nerden geldıgınde dair belge ıstıyor amq banka ıstemıyor sen neden istersin ne yazdıysam yok belgede attım dekontta attım yok amq cocukları hesabı kıtledıler para kaldı orda ne yapmam gerekiyor sizce bu bilginiz varmı

Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp old
Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp oldu. Hepsi %100 roe (kar oranı) yazdı. Toplam %600 kâr.

Teşekkürler 🤑😘
Teşekkürler 🤑😘

Knk cidden bende eskiden pasif bir insan sanıyordum seni ama işlemlerin gerçekten muazzam başarılı ve ben bi kez olsun şansa bak demedim senin için ne yaptığını bilen net birisin başarılar dilerim devamında da 👋👋👋

Tabii ki başarısız olduğumuz zamanlarda oluyor ama genel tabloda başarı oranı yüksek. 20 işlem açılıyorsa 1-2’si başarısız oluyor. O’da normaldir.

Eth’nin saatlik veya 4 saatlik grafiklerini ofisteki tahtada kalemle çiziyoruz. Bu kadar başarıyı tesadüfe bağlamayın. Bugünkü şovu gördünüz. Daha önce gördünüz mü böyle bir şeyi?

Vadeli işlemlerin mantığı aslında çok basit. Price Action konusuna tamamıyla hakim olan herkesin vadeli işlemlerde başarılı olmama ihtimali yoktur. Biz price action’u yıllardır yalayıp yutmuş insanlarız. Grafikleri çizim yapmadan hangi yöne gideceğini biliyoruz

Spot mal mı kaldı? Spot mallar bile neredeyse sıfıra iniyor. Spot ile vadeli arasında çok bir fark yok. Benim için spot mal sadece eth ve btc’dir. Acı ama gerçek.

Kimseyi asla teşvik etmek için demiyorum hatta vadeli işlemi de kimseye önermem ama son 2 gündür vadelide kazandığımız parayı spotlarda 3 yıl kazanamayız dostum sana öyle söyleyim

reis kaldıraç kumar biraz spot lazım bence

Gerçek maalesef
Gerçek maalesef

Hocam bu son attığınız gerçek mi? Bu kadar kötü niyetli insanların olmasına inanamıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum:(

Kine bak aman Allah’ım

Biz hepimiz bu süreçte parayı kaybettik ama senin ve takipçilerin para kazanmasına dayanamıyorum inşallah hepiniz batarsınız bitersiniz siz de yok olun. Bu iğrenç dönemde senin ve takipçilerin para kazanmasını gördükçe deli oluyorum sinir küpüne biniyorum seni her yerde kötüleyeceğim başarılı olmana da olmanıza da katlanamıyorum

Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyo
Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyor. Kapattığımızda sizinkide kapanıyor. Açtığımızda da aynı şekilde.

İlk kez bir takipçimin mesajını paylaştım. Çok duygusal 🥲 https://x.com/deepwebkripto/status/2001376297042477290?s=46

Helal olsun tebrikler. Liw seviyesi yüksek. 100x olduğuna bakmayın. Adam kasasını sağlama almış. Üst üste Ekleme yaparak liq fiyatını yükseltmiş.

photo content

Birazdan tp olur. Bir takipçimize gönderirsin.

Bu işlem 2.750 de TP olsun, 1.000 USDT benden size