ru
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Открыть в Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Deep Web Kripto

Канал Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) языкового сегмента Турецкий является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 61 767 подписчиков, занимая 2 027 место в категории Криптовалюты и 428 место в регионе Турция.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 61 767 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -1 988, а за последние 24 часа — -103, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.20%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 8.10% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 7 543 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 5 010 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

61 767
Подписчики
-10324 часа
-3687 дней
-1 98830 день
Архив постов
Krdesım 2 gun once binance tr ye 100 bın attım ordan globale cekmek ıcın transfer parayı atamıyorum hesabı incelemeye aldılar kıtledıler geride cekemıyrum mail atıyor bınance tr paranın nerden geldıgınde dair belge ıstıyor amq banka ıstemıyor sen neden istersin ne yazdıysam yok belgede attım dekontta attım yok amq cocukları hesabı kıtledıler para kaldı orda ne yapmam gerekiyor sizce bu bilginiz varmı

Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp old
Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp oldu. Hepsi %100 roe (kar oranı) yazdı. Toplam %600 kâr.

Teşekkürler 🤑😘
Teşekkürler 🤑😘

Knk cidden bende eskiden pasif bir insan sanıyordum seni ama işlemlerin gerçekten muazzam başarılı ve ben bi kez olsun şansa bak demedim senin için ne yaptığını bilen net birisin başarılar dilerim devamında da 👋👋👋

Tabii ki başarısız olduğumuz zamanlarda oluyor ama genel tabloda başarı oranı yüksek. 20 işlem açılıyorsa 1-2’si başarısız oluyor. O’da normaldir.

Eth’nin saatlik veya 4 saatlik grafiklerini ofisteki tahtada kalemle çiziyoruz. Bu kadar başarıyı tesadüfe bağlamayın. Bugünkü şovu gördünüz. Daha önce gördünüz mü böyle bir şeyi?

Vadeli işlemlerin mantığı aslında çok basit. Price Action konusuna tamamıyla hakim olan herkesin vadeli işlemlerde başarılı olmama ihtimali yoktur. Biz price action’u yıllardır yalayıp yutmuş insanlarız. Grafikleri çizim yapmadan hangi yöne gideceğini biliyoruz

Spot mal mı kaldı? Spot mallar bile neredeyse sıfıra iniyor. Spot ile vadeli arasında çok bir fark yok. Benim için spot mal sadece eth ve btc’dir. Acı ama gerçek.

Kimseyi asla teşvik etmek için demiyorum hatta vadeli işlemi de kimseye önermem ama son 2 gündür vadelide kazandığımız parayı spotlarda 3 yıl kazanamayız dostum sana öyle söyleyim

reis kaldıraç kumar biraz spot lazım bence

Gerçek maalesef
Gerçek maalesef

Hocam bu son attığınız gerçek mi? Bu kadar kötü niyetli insanların olmasına inanamıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum:(

Kine bak aman Allah’ım

Biz hepimiz bu süreçte parayı kaybettik ama senin ve takipçilerin para kazanmasına dayanamıyorum inşallah hepiniz batarsınız bitersiniz siz de yok olun. Bu iğrenç dönemde senin ve takipçilerin para kazanmasını gördükçe deli oluyorum sinir küpüne biniyorum seni her yerde kötüleyeceğim başarılı olmana da olmanıza da katlanamıyorum

Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyo
Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyor. Kapattığımızda sizinkide kapanıyor. Açtığımızda da aynı şekilde.

İlk kez bir takipçimin mesajını paylaştım. Çok duygusal 🥲 https://x.com/deepwebkripto/status/2001376297042477290?s=46

Helal olsun tebrikler. Liw seviyesi yüksek. 100x olduğuna bakmayın. Adam kasasını sağlama almış. Üst üste Ekleme yaparak liq fiyatını yükseltmiş.

photo content

Birazdan tp olur. Bir takipçimize gönderirsin.

Bu işlem 2.750 de TP olsun, 1.000 USDT benden size