fa
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

رفتن به کانال در Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Deep Web Kripto

کانال Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) در بخش زبانی ترکی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 61 767 مشترک است و جایگاه 2 027 را در دسته رمزارزها و رتبه 428 را در منطقه تركيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 61 767 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 988 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -103 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.20% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 8.10% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 7 543 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 5 010 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند altın, herkes, piyas, eth, kripto تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

61 767
مشترکین
-10324 ساعت
-3687 روز
-1 98830 روز
آرشیو پست ها
Krdesım 2 gun once binance tr ye 100 bın attım ordan globale cekmek ıcın transfer parayı atamıyorum hesabı incelemeye aldılar kıtledıler geride cekemıyrum mail atıyor bınance tr paranın nerden geldıgınde dair belge ıstıyor amq banka ıstemıyor sen neden istersin ne yazdıysam yok belgede attım dekontta attım yok amq cocukları hesabı kıtledıler para kaldı orda ne yapmam gerekiyor sizce bu bilginiz varmı

Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp old
Twitter’da abonelere özel 7. İşlem atıldı. Not: abonelik 48 saat önce aktif edildi. Bu süreçte 6 işlem verildi hepside tp oldu. Hepsi %100 roe (kar oranı) yazdı. Toplam %600 kâr.

Teşekkürler 🤑😘
Teşekkürler 🤑😘

Knk cidden bende eskiden pasif bir insan sanıyordum seni ama işlemlerin gerçekten muazzam başarılı ve ben bi kez olsun şansa bak demedim senin için ne yaptığını bilen net birisin başarılar dilerim devamında da 👋👋👋

Tabii ki başarısız olduğumuz zamanlarda oluyor ama genel tabloda başarı oranı yüksek. 20 işlem açılıyorsa 1-2’si başarısız oluyor. O’da normaldir.

Eth’nin saatlik veya 4 saatlik grafiklerini ofisteki tahtada kalemle çiziyoruz. Bu kadar başarıyı tesadüfe bağlamayın. Bugünkü şovu gördünüz. Daha önce gördünüz mü böyle bir şeyi?

Vadeli işlemlerin mantığı aslında çok basit. Price Action konusuna tamamıyla hakim olan herkesin vadeli işlemlerde başarılı olmama ihtimali yoktur. Biz price action’u yıllardır yalayıp yutmuş insanlarız. Grafikleri çizim yapmadan hangi yöne gideceğini biliyoruz

Spot mal mı kaldı? Spot mallar bile neredeyse sıfıra iniyor. Spot ile vadeli arasında çok bir fark yok. Benim için spot mal sadece eth ve btc’dir. Acı ama gerçek.

Kimseyi asla teşvik etmek için demiyorum hatta vadeli işlemi de kimseye önermem ama son 2 gündür vadelide kazandığımız parayı spotlarda 3 yıl kazanamayız dostum sana öyle söyleyim

reis kaldıraç kumar biraz spot lazım bence

Gerçek maalesef
Gerçek maalesef

Hocam bu son attığınız gerçek mi? Bu kadar kötü niyetli insanların olmasına inanamıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum:(

Kine bak aman Allah’ım

Biz hepimiz bu süreçte parayı kaybettik ama senin ve takipçilerin para kazanmasına dayanamıyorum inşallah hepiniz batarsınız bitersiniz siz de yok olun. Bu iğrenç dönemde senin ve takipçilerin para kazanmasını gördükçe deli oluyorum sinir küpüne biniyorum seni her yerde kötüleyeceğim başarılı olmana da olmanıza da katlanamıyorum

Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyo
Evet dostum. Copy trade mantığı o. Biz ne işlem açarsak açalım sizin copy bölümüne attığınız o para bizim işlemleri kopyalıyor. Kapattığımızda sizinkide kapanıyor. Açtığımızda da aynı şekilde.

İlk kez bir takipçimin mesajını paylaştım. Çok duygusal 🥲 https://x.com/deepwebkripto/status/2001376297042477290?s=46

Helal olsun tebrikler. Liw seviyesi yüksek. 100x olduğuna bakmayın. Adam kasasını sağlama almış. Üst üste Ekleme yaparak liq fiyatını yükseltmiş.

photo content

Birazdan tp olur. Bir takipçimize gönderirsin.

Bu işlem 2.750 de TP olsun, 1.000 USDT benden size